Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Vänta - sökning pågår..
Radnamn Annotering Filbeskrivning Filnamn Korpus
Glosa_DH S1
PI INTE SNABB(8) MEN PRO1-TVÅ TÄVLA KOMMA-DIT(Lb)
Haren och sköldpaddan ssl_ji_fab2.eaf ECHO
Glosa_DH S1
SNABB@b PRO1 ENTITET(JJ)+STILLASTÅENDE@p MEN PRO1 VÅGA(A) SLÅ-VAD(G)
Haren och sköldpaddan ssl_lm_fab2.eaf ECHO
Glosa_DH S2
PRO1.FL KÄNNA NÄRA MEN PEK>person LÅNGT.MYCKET HUR
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
BETYDA MER PLANERA MEN SÅ-ATT-SÄGA VARA|PEK BETYDA
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BETYDA SÅ-ATT-SÄGA NEUTRAL MEN HOS OBJPRO1(L).FL PEK
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK TECKENSPRÅK SAMTALA MEN PI FORMELL VARA
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S2
GOD|MORGON ELLER@z UR-BALANS MEN GOD|MORGON HUR VAD
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
MER UNDERVISA SJÄLVKLAR MEN PEK SKA OCKSÅ
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VECKA MER PU@g MEN PU@g plus@& TYCKA
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
STÄMMA(J) JA@ub PU@g MEN PRO1 UPPLEVA MÅNGA
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MATERIAL MER FORSKA MEN NEGATIV VARA STUDENT(B)
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S2
EN^TUSEN^SJUHUNDRA^SEXTIO@num PRO1 EN^TUSEN^SJUHUNDRA@num MEN EN LEKTION GÅNG
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
BRA TRE TIMMAR(L) MEN PU@g SYNS MÅNGA
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
TIDEN-GÅR(J) BRA LÅTA-VARA MEN SEDAN(L) PRO1 FLYTTA-UT
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
RÄTT SQUASH PU@g MEN PRO1 SQUASH SYNS
Sportaktiviteter sslc01_005.eaf SSLC
Glosa_DH S1
AKTIV JUST NU@b MEN FÖRUT PI VÄXA-UPP
Sportaktiviteter sslc01_005.eaf SSLC
Glosa_DH S1
TENNIS HALS-BUNDEN PU@g MEN ÄNDÅ PRO1 TENNIS
Sportaktiviteter sslc01_005.eaf SSLC
Glosa_DH S1
FÖRUT PRO1 LÅTA-VARA MEN PRO1 TENNIS MYCKET
Sportaktiviteter sslc01_005.eaf SSLC
Glosa_DH S1
AVVAKTANDE@z TYP@b SÅ-ATT-SÄGA MEN IBLAND(7v) OCKSÅ VARA
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
KÄNNA VARANDRA KRAMA MEN PRO1.FL KÄNNA VARANDRA
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S1
STÄMMA(J) PU@g JA@ub MEN HÖRANDE KÄNNA KRAMA@rd
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
KÄNNA VARANDRA KRAMA MEN PRO1.FL OCKSÅ KÄNNA
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S1
JA@ub PU@g STÄMMA(J) MEN HÖRANDE MER SJÄLVKLAR
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S1
KRAMA SJÄLVKLAR VARIERA MEN ALLTID KRAMA@rd INTE
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TRO PRO1 EN@z MEN PERSREF1@pr VARELSE(L)+FÖRFLYTTA+VARELSE(L)@p PERSREF2@pr
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S1
OM@b KÄNNA KRAMA MEN PERF SAMTALA LUSTIG
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BETYDA SÅ-ATT-SÄGA NIVÅ>pekf MEN NIVÅ>långf_ringf_lillf FUT-NEG PEK>person
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SÅ-ATT-SÄGA PU@g STÄMMA(J) MEN OK@b DÖV(L) MER
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TRÄFFAS GLOSA:(?) VÄXA-UPP MEN KRAMA INTE MER
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1 VETA-INTE KANSKE MEN PRO1 TRO I-ALLA-FALL
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
ENKLAST-SÅ SÅ-ATT-SÄGA PRECIS MEN SAMMA MÄRKA EN
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
OK@b TYP@b PU@g MEN PRO1 OMÖJLIG PRO1
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
KRAMA ALLA KRAMA MEN HÖRANDE PRO1 TITTA-PÅ
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
FAMILJ LITE(7b) GLOSA:(?) MEN SAMTIDIG POSS1 I@b
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TECKNA MER LITE(7b) MEN INTE TECKNA-FLYT BARA(B)@z
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TECKNA-FLYT ROLIG TIDEN-GÅR(J) MEN POSS1 FÖRÄLDRAR(L) KAN
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
VAD PAPPA SA MEN IDAG DÅ@b PEK
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
KOMMUNICERA VÄXA-UPP VARA@z MEN PRO1 HUR FÅ1
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
LÄRA-SIG TECKNA SAMMA MEN OFTA FÖRÄLDRAR(J) BÅDA
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK PEK TECKNA MEN glosa@& MYCKET HEM^GÖRA
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BETYDA PU@g glosa@& MEN EN glosa@& POSS1
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
ALLA HA HÖRSEL^RESTER MEN PEK>person DÖV(L) JA@ub
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
VÄXA-UPP glosa@& VÄXA-UPP MEN PRO1 TÄNKA LÅNGT
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
KONTAKT MEN TECKNA-BEHÄRSKA MEN PEK FÖRSÖKA GESTIKULERA
Kontakt med grannar sslc01_022.eaf SSLC
Glosa_DH S2
pro@& KONTAKT GRANNE MEN PRO1 ALDRIG PERF
Kontakt med grannar sslc01_022.eaf SSLC
Glosa_DH S2
GRANNE HA KONTAKT MEN TECKNA-BEHÄRSKA MEN PEK
Kontakt med grannar sslc01_022.eaf SSLC
Glosa_DH S2
LÅG INTRESSERAD LÅG MEN GÄRNA VARA-MED DÖV(L)^FILM^FESTIVAL@z@en
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S2
OLIKA FÖRENING.MULTI INTE MEN PRO1 KOMMA-DIT(Lb) SOM
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S1
VILL KOMMA-DIT(Lb) VILL@rd MEN PU@g PENGAR(ea) RÄCKA
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S1
ÅR-FRAMTID+TVÅ_TRE AFRIKA(7)@en VILL MEN PU@g@z HUR PU-VETA-INTE@g
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
FEEDBACK