Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Vänta - sökning pågår..
Radnamn | Annotering | Filbeskrivning | Filnamn | Korpus |
---|---|---|---|---|
Glosa_DH S1 |
HALS-BUNDEN SÅ-ATT-SÄGA RÄCKA
SKOLA
BITA-IHOP EN-TILL TENNIS
|
Sportaktiviteter | sslc01_005.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
VÄXA-UPP glosa@& ENLIG
SKOLA
PEK.FL PRO1 GANSKA
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PLUS@z BÖRJA STARTA
SKOLA
KAN REDAN HANDALFABET
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
LÄRA-SIG glosa@& SEDAN(L)
SKOLA
PU@g JA@ub KOMMUNICERA
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TID(L) PEK MALMÖ@b@en
SKOLA
PRO1.FL PRO1 SEX
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SPRÅK PRATA-FLYTANDE ORAL
SKOLA
VÄXA-UPP PEK-TVÅ tp@&
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_041.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
RÅD@b BETALA(B) POSS
SKOLA
PEK>långf ÄTA(A) PEK>ringf
|
Fritt - film | sslc01_046.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
ÅKA KOMMA-DIT(Lb) VÄNERSBORG@en
SKOLA
PEK BÖRJA PRO1
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_061.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TIDEN-GÅR(L) DÄRFÖR PRO1
SKOLA
ÅTTA ÅR@b SLUTA
|
Som döv på arbetsplats | sslc01_062.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SEDAN@z DAG-FRAMTID+EN GÅ-IN(L)
SKOLA
skola@uppr VID LEKTION
|
Fritt - husdjur | sslc01_067.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
POSS1 HEM MYRÅS@b@en
SKOLA
PEK PEK PU@g
|
Familj | sslc01_101.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
JA@b PRO1 ÖREBRO@en
SKOLA
FINNAS BIO PU@g
|
Favoritfilm | sslc01_106.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
AVKLARAD BÖRJA PRO1
SKOLA
NITTONHUNDRA^FEMTIO^TRE@tal KOMMA-DIT(Lb) TILL
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 PERF GÅ
SKOLA
LUND@en LUND@b@en BÖRJA
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
KOMMA-DIT(Lb) TILL VÄNERSBORG@en
SKOLA
POSS1 LÄRARE KAN|INTE
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PU@g ORSAK PRO1
SKOLA
MYCKET BRÅKA SÅ-ATT-SÄGA
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PI DEPPA TILLBAKA-DIT
SKOLA
HÅLLA-UT TECKNA FÅ-INTE(L)
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TILL FÖRSKOLA SEDAN(L)
SKOLA
PRO1 ANVÄNDA TECKENSPRÅK
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
YRKE SKOLA PEK>hand
SKOLA
SLUTA NÅGRA POSS1
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
MER PRO1 PEK
SKOLA
PEK glosa@& GÖRA
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
MÄRKA PRO1 YRKE
SKOLA
PEK>hand SKOLA SLUTA
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
UNG VÄXA-UPP REDAN
SKOLA
FOTBOLL(ml) innebandy@& NEJ-NEHEJ(J)
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TUR@b PI PRO1
SKOLA
VÄXA-UPP SEDAN(L) PRO1
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
LITEN-PERSON@z VÄXA STOR
SKOLA
BRA PRO1 SAMMA
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
DISKUTERA GLOSA:(PU) GLOSA:(?)
SKOLA
REKTOR SE FORM(JJvs)+BESKRIVNING@p>bröst
|
Dövas dag | sslc01_164.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
LÄRARE VAKTA ÄVEN
SKOLA
RAST RAST@b UTE
|
Hur började du teckna | sslc01_181.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SLUTA tp@& HÄRNÖSAND@en
SKOLA
PRO1 TYNA SEDAN(L)
|
Hur började du teckna | sslc01_181.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
EFTER SKOLA VÄNERSBORG@en
SKOLA
PEK>person VÄNERSBORG@en PEK>person
|
Vänerskola och teckenspråk | sslc01_182.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SEDAN(L) EFTER
SKOLA
VÄNERSBORG@en SKOLA PEK>person
|
Vänerskola och teckenspråk | sslc01_182.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MINNAS(5) PEK HÄRNÖSAND@en
SKOLA
MYCKET VÄL@b TYDLIG(L)
|
Vänerskola och teckenspråk | sslc01_182.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TILL TECKENSPRÅK@z FRÅN
SKOLA
FINNAS SCHEMA I@b
|
Tolk | sslc01_183.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FINNAS SCHEMA I@b
SKOLA
TECKNA HA NU@b
|
Tolk | sslc01_183.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SCHEMA^LAGD@b SCHEMA^LAGD@b INUTI
SKOLA
HELA SVERIGE@en FINNAS
|
Tolk | sslc01_183.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
LEDA-TILL PU@g GÅ-IN(L)
SKOLA
TECKNA ÖKA(5)@z SEDAN(J)@z
|
Tolk | sslc01_183.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
zzz@z TIDEN-GÅR(L) SEDAN(L)
SKOLA
FUNGERA BRA TECKENSPRÅK
|
Hur kontakta med teckenspråk? | sslc01_201.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FÖR HANDIKAPP(B)^FRÅGA I@b
SKOLA
TID-FRAMÅT-FRÅN SEDAN(L) zzz@&
|
Arbetsplats | sslc01_203.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ALDRIG TILLBAKA-DIT ÖREBRO@en
SKOLA
VILL-INTE PRO1 MÅSTE
|
Scout, Minne från yrkesskola | sslc01_204.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
BO PEK-PLATS-UPP tp@&
SKOLA
zzz@& HÖG NIVÅ
|
Scout, Minne från yrkesskola | sslc01_204.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
OVANLIG BO PÅ
SKOLA
ORSAK TRÄFFAS ANNAN(ea).FL
|
Scout, Minne från yrkesskola | sslc01_204.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ROLIG BO PÅ
SKOLA
OVANLIG BO PÅ
|
Scout, Minne från yrkesskola | sslc01_204.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
olika@& FRÅN OLIKA
SKOLA
ALLA@z JA@ub JA@ub
|
Längtan till första klass | sslc01_205.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
BÖRJA LÄNGTA GLOSA:(?)
SKOLA
VILL@z LÄNGTA BEGE-SIG-HEM
|
Längtan till första klass | sslc01_205.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
GÅ KOMMA-DIT(Lb) TILL
SKOLA
GÅ-IN(L) MAT^SAL STOR
|
Längtan till första klass | sslc01_205.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 LÄNGTA.GRAD TILL
SKOLA
PRO1 SÄGA-TILL MED
|
Längtan till första klass | sslc01_205.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
BARN^BARN IBLAND(7v) EFTER
SKOLA
SLUT HÄMTA KÖRA-SKJUTS
|
Hobby | sslc01_208.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
skola@& HEM BRA
SKOLA
FÖRÄLDRAR(J) DÖV(L) TVÅ
|
Roligaste minne | sslc01_209.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SEDAN(L)@z TIDEN-GÅR(L) BRA
SKOLA
HÄRNÖSAND@en SKOLA TID-FRAMÅT
|
Roligaste minne | sslc01_209.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
BRA SKOLA HÄRNÖSAND@en
SKOLA
TID-FRAMÅT VÄXJÖ(L)@en tp@&
|
Roligaste minne | sslc01_209.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SEDAN(L) PRO1 SLUTA
SKOLA
PAPPA KOMMA-HIT(Lb) mtyp:på
|
Roligaste minne | sslc01_209.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
MED OBJPRO POSS
SKOLA
PRO1 TITTA-PÅ.FL POSS
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |