Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa
PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn | Annotering | Filbeskrivning | Filnamn | Korpus |
---|---|---|---|---|
Glosa_DH S1 |
ÖRA(L) PEK MÅSTE
PRATA(Jv)
NÅGON HEMLIG PEK
|
Björnen och de två vandrarna | ssl_ji_fab4.eaf | ECHO |
Glosa_DH S2 |
MÅSTE SJÄLV RÖST
PRATA(Jv)
OBJPRO BÅDA FÖRÄLDRAR(J)
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
OFTA FÖRÄLDRAR(J) BÅDA
PRATA(Jv)
TYDLIG(L) MUN@z PRO1
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
BETYDA FUNGERA INTE
PRATA(Jv)
GLOSA:(?)>öra OMÖJLIG@z FUNGERA
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MYCKET PRO1-TVÅ VÄXA-UPP
PRATA(Jv)
MYCKET GLOSA:(?) PLUS
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_063.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
HALV(J) PU@g MYCKET
PRATA(Jv)
JA@b ROLIG LÅTA-VARA
|
Mobiltelefon | sslc01_165.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
GÅ-IN(L) POSS1 HEM
PRATA(Jv)
POSS1 FÖRÄLDRAR(Lb) GLOSA:(HANDVEVA)
|
Hur började du teckna | sslc01_181.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
BARA(B)@z AUTOMATISK(5) tp@&
PRATA(Jv)
zzz@z BLI(J)@z SÅ@b
|
Hur kontakta med teckenspråk? | sslc01_201.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TECKNA GLOSA:(?) FÖR
PRATA(Jv)
JA@ub PU@g BLI(J)
|
Hur kontakta med teckenspråk? | sslc01_201.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK.FL ORSAK PEK.FL
PRATA(Jv)
PU@g BARN VARA
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TOLKA VAD@z SLÄKT
PRATA(Jv)
OM@b PRO1 OCH
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TEX@b SÅ-ATT-SÄGA PRO1
PRATA(Jv)
MED EN NÅGRA
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK VILL JU@b
PRATA(Jv)
SJÄLV OCKSÅ BETYDA
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MEN GLOSA:(EN) FLYTTA
PRATA(Jv)
MED PEK.FL FLYTTA
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MENA TECKNA-FLYT SJÄLV(L)
PRATA(Jv)
SEDAN(L) EFTER PRO1
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
GLOSA:(EN) BETYDA IBLAND(7v)
PRATA(Jv)
NÅGON^SAK PEK DÅ@b
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TJEJ.PL PEK.FL GÅ-IN(N)
PRATA(Jv)
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA TYP@b MYCKET
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 GLOSA:(PINSAM(G)) tp@&
PRATA(Jv)
UMGÅS OCKSÅ BERO(B)|PÅ
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRATA(Jv) MEN ÄNDÅ
PRATA(Jv)
PRO1 LÄRA-SIG KÄNNA
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
VETA-PERF PEK>person PU@g
PRATA(Jv)
MEN ÄNDÅ PRATA(Jv)
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
LITE(7b) PF@g PRO1
PRATA(Jv)
EMELLAN SE ÅSKÅDA
|
Arbetsplats | sslc01_242.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
DÅ@b@z PRO1 BERÄTTA
PRATA(Jv)
ILLA OM@b glosa@&
|
Dövförening | sslc01_302.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
BARA(B) FILMA IBLAND(7v)
PRATA(Jv)
STÄMMA(J) RÖST BERÄTTA^RÖST
|
Favoritfilm | sslc01_307.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 GILLA-INTE PRO1
PRATA(Jv)
DIREKT PEK MÅNGA
|
Bild- och mobiltelefon | sslc01_366.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK VAD HÖRANDE
PRATA(Jv)
VARA PRESIDENT HUS
|
Egen upplevelse | sslc01_367.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
GLOSA:(GREPPHÅLLA(55)) PU@g GLOSA:(GESTIKULERA)
PRATA(Jv)
PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET@g PRO1 HÖRA-INTE@g
|
Själv regissör | sslc01_389.eaf | SSLC |