Glosa_DH S2
|
JA@ub PRO1 TÄNKA
KOPPLA-IHOP
PI PRO1 UPPTÄCKA
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
KOPPLA-IHOP PEK>person PRATA(5)
KOPPLA-IHOP
PEK>person PEK>person tolk@&
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_021.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
KOPPLA-IHOP PEK>person KOMMA-PÅ
KOPPLA-IHOP
PEK>person PRATA(5) KOPPLA-IHOP
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_021.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
HUND PRO1 KOMMA-PÅ
KOPPLA-IHOP
PEK>person KOMMA-PÅ KOPPLA-IHOP
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_021.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1 KOPPLA-IHOP DOKUMENTÄR^FILM
KOPPLA-IHOP
VILKEN@z GLOSA:(JÄMFÖRA) PI
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
TAIWAN@en taiwan@hd PEK>person/PEK
KOPPLA-IHOP
PEK>person/PEK VÄRLD^SPELA(O) PEK>person/PEK
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
EN KOPPLA-IHOP EN
KOPPLA-IHOP
PEK>person/PEK HUR OLIKA
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
zzz@& PRO1 EN
KOPPLA-IHOP
EN KOPPLA-IHOP PEK>person/PEK
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ETCETERA(L) mtyp:tillexempel DÖV(L)
KOPPLA-IHOP
PÅVERKA GLOSA:(?) PRO1
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1 INTE OK@b
KOPPLA-IHOP
HUR ETCETERA(L) mtyp:tillexempel
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
DÖVFÖRENING LIV ORSAK
KOPPLA-IHOP
INTRESSE^POLITIK FRÅGA TYCKA
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SA KULTUR PRO1
KOPPLA-IHOP
DOKUMENTÄR^FILM KOPPLA-IHOP VILKEN@z
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PEK PRINSESSA FLICKA
KOPPLA-IHOP
tp@& DRÖMMA HOPP@b
|
Fritt - film |
sslc01_046.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
zzz@z PRO1 TÄNKA
KOPPLA-IHOP
OCKSÅ PEK OCKSÅ
|
Fritt - film |
sslc01_046.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
GÅ-IN(J) GLOSA:(PLUS) PRECIS
KOPPLA-IHOP
VAD PAPPA SA
|
Fritt - film |
sslc01_046.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
MEN HA NÅGON
KOPPLA-IHOP
SA|PEK>person PEK PRINSESSA
|
Fritt - film |
sslc01_046.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
BILDA ORIENTERING OCKSÅ
KOPPLA-IHOP
HEPHATA(ea)@en VIRTUS@b@en PEK>långf
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
KVÄLL TRÄNA(B) NÅGON
KOPPLA-IHOP
SKOLA^MÄSTARE FOTBOLL(ml) ELLER
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
BASKETBOLLSPELA PEK SÄTT
KOPPLA-IHOP
PU@g@z SKOLA^MÄSTARE FÖRUT
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TRÄFFAS FOLK MEN
KOPPLA-IHOP
SPORT MYCKET FOLK
|
Världskongress för döva |
sslc01_163.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK>pekf koppla-ihop@& pek@&
KOPPLA-IHOP
MORAL@b EGENTLIGEN LÅTA-VARA
|
Mobiltelefon |
sslc01_165.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
VAD AVA@b@en GLÖMMA
KOPPLA-IHOP
VAD koppla-ihop@& DJUR
|
Tv-program |
sslc01_166.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
HÅLLA-MED OCH PEK>person/PEK
KOPPLA-IHOP
SÄGA VÄXA-UPP PRO1
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ATTITYD MEN TÄNKA|PÅ
KOPPLA-IHOP
HÖG^STADIUM HUR KONTAKTA
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
GLOSA:(?) OCH SEDAN(L)
KOPPLA-IHOP
PERSREF4@pr PRO1 KOMMA-PÅ
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
tp@& DÖV(L) HISTORIA(It)
KOPPLA-IHOP
POSS1 FÖRÄLDRAR(L) KOMMA-DIT(Lb)
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
OBJPRO1 MER VARA
KOPPLA-IHOP
AMERIKA(5) TECKENSPRÅK ORSAK
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MYCKET MER RESA
KOPPLA-IHOP
INTERNATIONELL TILLFÄLLE(L) PLUS
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SÅ-ATT-SÄGA ASL@b@uts PLUS
KOPPLA-IHOP
BLANDA MED INTERNATIONELL
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
EN-TILL PEK>långf VARA
KOPPLA-IHOP
DÅ@b ÖVERRASKA^PARTY PÅ
|
Roligaste minne |
sslc01_225.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
UPPFATTA PU@g INTE
KOPPLA-IHOP
HÖRA INTE TID-FRAM-VERTIKAL
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
INTRESSERAD PEK>person SAMMA
KOPPLA-IHOP
SAMMA PRO1 SJÄLV
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SÄTTA-IGÅNG PEK@z HÖRSEL^VÅRD
KOPPLA-IHOP
SAHLGRENSKA-SJUKHUSET@en PEK>person@z SAHLGRENSKA-SJUKHUSET@en
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
OFTA VARA SEXUAL
KOPPLA-IHOP
ALLTID HOMOSEXUELL KÅT
|
Arbetsplats |
sslc01_242.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
EN-ENDA PEK tp@&
KOPPLA-IHOP
NEJ-NEHEJ(J) BARA(B) AKTIV
|
Idrott |
sslc01_243.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
aktivera@& VARA SKOLA
KOPPLA-IHOP
SKOLA MEN NU@b
|
Idrott |
sslc01_243.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SKA MÖTE(7b) SKJUTA-UPP@rd
KOPPLA-IHOP
MALVA@b@en PI SYFTE
|
Idrott |
sslc01_243.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK>person FÖRUT KOMMA-PÅ
KOPPLA-IHOP
BOSTAD^RÄTT PEK>person VARA-MED
|
Idrott |
sslc01_243.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
NÅGON PERF SE
KOPPLA-IHOP
MILJÖ SKOLA SE|UT@b
|
Idrott |
sslc01_243.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
OLIK PEK VAD
KOPPLA-IHOP
TECKENSPRÅK PF@g PEK
|
Dövidrottsspel |
sslc01_244.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
VARA JUBILEUM ORSAK
KOPPLA-IHOP
JUBILEUM NITTIO(4) ÅR@b
|
Dövidrottsspel |
sslc01_244.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MER KULTUR IDROTT
KOPPLA-IHOP
VARA PÅVERKA SAMHÄLLE
|
Dövidrottsspel |
sslc01_244.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
ROLIG PEK OCKSÅ
KOPPLA-IHOP
SLALOM OCKSÅ SLALOM
|
Roligaste minne |
sslc01_245.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ROLIG^BÄST(B) MINNE MYCKET
KOPPLA-IHOP
RESA HÄNDA.MULTI NÅGON
|
Roligaste minne |
sslc01_245.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
KOMMA-PÅ HUR KANSKE
KOPPLA-IHOP
PEK DÖVFÖRENING PEK
|
Föreningsliv |
sslc01_263.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
resa@& SKOLA^RESA PEK-PLATS-DÄR
KOPPLA-IHOP
PEK HA FOTBOLL(ml)^MATCH(5)
|
Idrott |
sslc01_264.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
EKONOMI INRIKTNING(ml) OCKSÅ@z
KOPPLA-IHOP
PI-JASÅ PLUS ISHOCKEY
|
Skolgång |
sslc01_286.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FUT-NEG BETYDA ISHOCKEY^GYMNASIUM
KOPPLA-IHOP
AIK@b@en AIK@b@en LUSTIG
|
Skolgång |
sslc01_286.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ÅR@b GLOSA:I-FÖLJD LÄSA
KOPPLA-IHOP
MED skola@& ISHOCKEY
|
Skolgång |
sslc01_286.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
HEMSK ORSAK BETYDA
KOPPLA-IHOP
SKOLA PU@g SKOLA
|
Skolgång |
sslc01_286.eaf |
SSLC |