Glosa_DH S2
|
ÄTA-GÖRA(Q) SJÄLVKLAR INTE
KONSTIG
ÄTA-GÖRA(G) UNDER TID(L)
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_021.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1 ALDRIG KÄNNA
KONSTIG
TRÄFFAS JA@ub JA@ub
|
Fotbollsminne |
sslc01_064.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SKA MEN zzz@z
KONSTIG
GPS@b FORM(77b)+UTSTRÄCKNING@p STÄMMA(J)
|
Fritt - hur hitta SU |
sslc01_065.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ORDNING+EN PAPPA INTE
KONSTIG
PRO1 JA@b GRATULERA
|
Fritt - bästa händelse |
sslc01_066.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
GLOSA:(?) PRO1 KÄNNA-SIG
KONSTIG
PF@g STÅ TIDNING
|
Fritt - bästa händelse |
sslc01_066.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
ALDRIG-NÅGONSIN PRO1 EN
KONSTIG
TECKENSPRÅK JA@ub SOM
|
Gamla tecken |
sslc01_109.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PRO1 FUT-NEG KÄNNA
KONSTIG
wtyp: KÄNNA VILL
|
Föreningsliv |
sslc01_161.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
JA@ub JA@ub KÄNNA
KONSTIG
PRO1 PRO1 EN
|
Föreningsliv |
sslc01_161.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
zzz@& JA@ub TVÄTTA(ml)
KONSTIG
JA@ub PRO1 MINNAS(5)
|
Hur började du teckna |
sslc01_181.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
LITE(7b) lite@hd PU-VAD-SÄGA@g
KONSTIG
PU@g zzz@z VETA|INTE
|
Roligaste minne |
sslc01_209.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FÖRKLARA VARA NÅGON
KONSTIG
PERF-NEG FÖRKLARA PERF-NEG
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
UTE MÅSTE UT@b
KONSTIG
mtyp:men någon@& TITTA-ÖVER-KANT@ka
|
Skolgång |
sslc01_283.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
KOMMA-DIT(Lb) wtyp: wtyp:
KONSTIG
wtyp: KOMMA-DIT(Lb) JOBBIG
|
Skolgång |
sslc01_285.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PRO1 HELLER PU@g
KONSTIG
VÄXA-UPP JA@b VÄXA-UPP
|
Skolgång |
sslc01_285.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
JA@ub PRECIS FÖREBILD
KONSTIG
ÄNDÅ HJÄLPA INTE
|
Dövförening |
sslc01_302.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PAPPA VAD PEK
KONSTIG
VAD PEK SJUKSKÖTERSKA
|
Kontakt med teckenspråk |
sslc01_321.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
LÄGGA-PÅ-TELEFON(It) VARFÖR PAPPA
KONSTIG
GREPP(5bt)+HANTERA@p GREPP(G)+HANTERA@p>öra grepp(g)>öra@hd
|
Kontakt med teckenspråk |
sslc01_321.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
I@b SVERIGE@en PU@g
KONSTIG
MEN PU@g DÄRFÖR
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PU@g@z PU@g PU@g
KONSTIG
SITUATION PEK SJÄLV
|
Syskoner |
sslc01_343.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SA zzz@z KÄNNA
KONSTIG
HA|INTE PI POSS1
|
Syskoner |
sslc01_343.eaf |
SSLC |
Glosa_NonDH S1
|
PEK MEN PRO1
KONSTIG
PRO1 BILD ELLER
|
Bild- och mobiltelefon |
sslc01_366.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
INTRESSE INTE PRO1
KONSTIG
FÖRR-I-TID SVÅR BREV
|
Bild- och mobiltelefon |
sslc01_366.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TRE ÅR TID-UNGEFÄR
KONSTIG
KONTRASTERA FÖRSKOLA PEK
|
Hur börjar jag med teckenspråk |
sslc01_381.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MER GLOSA:(?) GLOSA:(?)
KONSTIG
PRO1 FÖRSKOLA FRI^PLAN@en
|
Hur börjar jag med teckenspråk |
sslc01_381.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
KÄNNA TRYGG TITTA-PÅ
KONSTIG
LÄRARE 4typ:tala TILL
|
Oral undervisning |
sslc01_402.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
OK@b TIDEN-GÅR(L) KÄNNA
KONSTIG
tp@& MEN tp@&
|
Oral undervisning |
sslc01_402.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TRO PÅ TECKENSPRÅK
KONSTIG
PEK ALDRIG SÄGA
|
Oral undervisning |
sslc01_402.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PEK PF@g FÅ-INTE(L)
KONSTIG
GLOSA:(ETCETERA) GLOSA:(FÖRTJUST) GLOSA:(TYCKA-OM)
|
Snögubben |
sslc02_048.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
GREPP(GG)+HANTERA@p LYCKAS-INTE PU-VAD@g
KONSTIG
GLOSA:(?) VERKTYG@z SVETSA
|
Bildserier |
sslc02_049.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SKAKA@rd FINNAS|INTE FINNAS|INTE
KONSTIG
VARELSE(Vb)+FÖRFLYTTA@p FÖNSTER(L) GREPP(55bt)+HANTERA@p
|
Var är du, grodan? |
sslc02_167.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
NÄSTA|DAG GÅ(N) FINNAS|INTE
KONSTIG
HÄNDA-INTE(V) FINNAS|INTE PEK
|
Bildserier |
sslc02_169.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FINNAS zzz@& BADA^RUM
KONSTIG
FINNAS|INTE PF@g GARDEROB
|
Mr Bean |
sslc02_191.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
INTE FEL UNDERSÖKA@z
KONSTIG
PU-VAD-HÄNDA@g SEDAN(L) HÖRA
|
Mr Bean |
sslc02_191.eaf |
SSLC |