Glosa_DH S1
|
ENTITET(JJ)+RÖRELSE@p PEK MÅSTE
FLYTTA
ANNAN(ea) PLATS ONÖDIG
|
Haren och sköldpaddan |
ssl_lm_fab2.eaf |
ECHO |
Glosa_DH S2
|
GLOSA:(SKJUTA) GLOSA:(TA-BORT) PEK>hand
FLYTTA
TILL FLICKA^SKOLA skola@hd
|
Fritt - film |
sslc01_046.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
LÄRA-SIG BEHÄRSKA PLACERA(A)@z
FLYTTA
TILL HÖRANDE ARBETA(J)^PLATS
|
Som döv på arbetsplats |
sslc01_062.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
VÄRVA OBJPRO1 PRO1
FLYTTA
SAMTIDIG GIFT PEK
|
Idrott |
sslc01_103.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TILL LÄGENHET EN|A@b
FLYTTA
TVÅ|A@b PU-VAD-GÖRA@g PRECIS
|
Världskongress för döva |
sslc01_163.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK VARA PRO1
FLYTTA
TILL LÄGENHET EN|A@b
|
Världskongress för döva |
sslc01_163.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MÅNAD(L).PL KANSKE SEDAN(L)
FLYTTA
TILL ÖREBRO@en DÅ@b
|
Hur kontakta med teckenspråk? |
sslc01_201.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
ORDNING+TRE LOKAL OCKSÅ
FLYTTA
GLOSA:ÄNNU tp@& BÄTTRE(B)
|
Arbetsplats |
sslc01_203.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
LÄNGE(ea)@z SEDAN(L) PRO1
FLYTTA
SKOLA^ÖVER^STYRELSE tp@& BRA
|
Arbetsplats |
sslc01_203.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SEDAN(L) PRO1 BÖRJA
FLYTTA
HOS ARBETA(G) SIH@b@en
|
Arbetsplats |
sslc01_203.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ARBETE(G) PRO1 BÖRJA
FLYTTA
HOS SKOLA^ÖVER^STYRELSE NITTONHUNDRA^SJUTTIO@tal
|
Arbetsplats |
sslc01_203.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
UT@b SEDAN(L) PRO1
FLYTTA
flytta@hd GLOSA:(VÄXA-UPP) DÅ@b@z
|
Roligaste minne |
sslc01_209.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1 TID-FRAMÅT SEDAN(L)
FLYTTA
STOCKHOLM@en NITTONHUNDRA^FEMTIO^NIO@tal KONTOR^UTBILDNING
|
Roligaste minne |
sslc01_209.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
INTE SOM VILL
FLYTTA
TANT PU-NEG@g PRO1
|
Roligaste minne |
sslc01_209.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SLUTA LYCKAS(ml) PRO1
FLYTTA
flytta@hd TANT UNDERBAR
|
Roligaste minne |
sslc01_209.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PAPPA PRO1 PERF
FLYTTA
SA VARFÖR PRO1
|
Roligaste minne |
sslc01_209.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SOM MEN SEDAN(L)@z
FLYTTA
SEDAN(L) PRO1 SLUTA
|
Roligaste minne |
sslc01_209.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
OBJPRO1(7b).FL MEN GLOSA:(EN)
FLYTTA
PRATA(Jv) MED PEK.FL
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PRATA(Jv) MED PEK.FL
FLYTTA
SEDAN(L) FINNAS EN-TILL
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ÖREBRO@en BRA-PERFEKT PRO1
FLYTTA
TRÄFFAS POSS1 MAMMA
|
Uppväxt |
sslc01_342.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1 GLOSA:(GRUPP) GLOSA:(FLERA)
FLYTTA
PRO1 PU@g CHANSA
|
Arbete 2 |
sslc01_345.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
GLOSA:(KYRKA) GESTIKULERA SEDAN(L)
FLYTTA
MANILLASKOLA@en SEXTIO^TRE@num zzz@z
|
Hur börjar jag med teckenspråk |
sslc01_381.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
ANNAN(ea)@z NÅGON PRO1
FLYTTA
SITTA LÄTTNAD TITTA-PÅ-UPPNED@rd
|
Text-TV |
sslc01_385.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MINNAS(5) DELA-UPP PEK>person
FLYTTA
GLOSA:(?) PRO1-TVÅ SAMTALA
|
Kul minne |
sslc01_386.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ÅR SEDAN(L) PRO1
FLYTTA
TILL SÅ-ATT-SÄGA VANLIG
|
Oral undervisning |
sslc01_402.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
tp@& POSS FAMILJ
FLYTTA
TILL till@hd NÄSTA
|
Umgås med grannar och släkt |
sslc01_403.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
ONÖDAN onödan@hd VILL-INTE
FLYTTA
GLOSA:(LÅTA-VARA PEK FÅGEL(7v)^HOLK@b
|
Bildserier |
sslc02_049.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
ÖPPNA(G) öppna(g)@hd PERF
FLYTTA
GÅ-IN(L) I@b DASS@b
|
Bildserier |
sslc02_089.eaf |
SSLC |