Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa
PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn | Annotering | Filbeskrivning | Filnamn | Korpus |
---|---|---|---|---|
Glosa_DH S1 |
TYCKA ROLIG PRO1
VETA
HUR hur@hd zzz@z
|
Föreningsliv | sslc01_023.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
KOMMUNICERA PRO1 PRO1
VETA
SÄKER OM@b PRO1
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_063.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
KLUBB tp@& KFUM@b@en
VETA
KFUM@b@en HA FÖRSÖKA
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_063.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
VÄG^BESKRIVA(7o) BEHÖVA(B)|INTE PRO1
VETA
PRECIS zzz@z E@b^ARTON@en
|
Fritt - hur hitta SU | sslc01_065.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TRO GLOSA:(INGÅ) ALLA
VETA
VEM(J) PRO1 VARA
|
Fritt - bästa händelse | sslc01_066.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK TRO INGEN
VETA
VEM(J) PU@g VETA-INTE
|
Fritt - bästa händelse | sslc01_066.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 MED PRO1
VETA
VARA SKILLNAD ORSAK
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ETCETERA(da) PU@g OMÖJLIG
VETA
PU@g@z PU@g JA@ub
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
POSERA-MED-HÄNDER@ka en-lista@& OMÖJLIG
VETA
PU@g JA@ub ORIENTERING
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
VÄRLD SYNS|SOM@z ALLA
VETA
VAD ÖREBRO@en VARA
|
Världskongress för döva | sslc01_163.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
BOJ-PUNKT(L) ÖREBRO@en PEK
VETA
DÖV(J)^STAD ÖREBRO@en SÅ-ATT-SÄGA
|
Världskongress för döva | sslc01_163.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK KÖRA-RATT PRO1
VETA
HUR KÄNNA MIGRÄN
|
Dövas dag | sslc01_164.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TECKENSPRÅK ALLS@b PEK
VETA
INTE mtyp:och VARFÖR
|
Hur kontakta med teckenspråk? | sslc01_201.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SÅ@b MÅNGA mtyp:som
VETA
MEN BARA(B) TRÄFFAS
|
Arbetsplats | sslc01_203.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK JA@b PEK
VETA
ALLTID VARELSE(LL)+FÖRFLYTTA@p IBLAND(7v)
|
Arbetsplats | sslc01_203.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
AUTOMATISK(5) DATOR PEK
VETA
EN KVAR tp@&
|
Arbetsplats | sslc01_203.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ALLTID ORDENTLIG I-ALLA-FALL
VETA
PERSREF1@pr STRÄNG JA@b
|
Scout, Minne från yrkesskola | sslc01_204.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
DET@b BÄST(B) PRO1
VETA
VARA LÄSA DN@b@en
|
Hobby | sslc01_208.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
HEJA MEN PEK
VETA
PRO1 SITTA PEK-PLATS-UPP
|
Hobby | sslc01_208.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ÄTA@rd MYCKET PEK
VETA
PRO1 HUNGRIG DÅ@b
|
Roligaste minne | sslc01_209.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 FÅ1 OCKSÅ
VETA
SAK.PL ÄNDÅ PRO1
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
VILL HJÄLPA PRO1
VETA
RÄTT PRO1 BO
|
Internationellt | sslc01_223.eaf | SSLC |
Glosa_NonDH S1 |
VETA-INTE PRO1 ROLIG
VETA
ALLVAR SANN ORD
|
Roligaste minne | sslc01_225.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
HOS PEK PERSREF1@b@pr
VETA
VEM(J) PEK>person PERSREF2@pr
|
Arbetsplats | sslc01_242.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
DÖV(L) PRO1 VILL
VETA
VAD HÄNDA PRO1
|
Arbetsplats | sslc01_242.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SAMMA JA@ub mtyp:ja
VETA
PEK JA@b mtyp:ja
|
Skolgång | sslc01_283.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SEDAN(L) PEK FÅ1
VETA
MARS@b DÅ@b PRO1
|
Skolgång | sslc01_287.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SEDAN(L) SAMTIDIG FÅ1
VETA
SKA ANSTÄLLA(8b) PEK
|
Skolgång | sslc01_287.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FRÅN MAMMA FÅ1
VETA
TECKEN(J) MEN SÅ-ATT-SÄGA
|
Teckenspråk hemma och utanför | sslc01_301.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK>person FÖRDOM PEK>person
VETA
INGENTING PEK>person SÄGA-TILL@rd
|
Dövförening | sslc01_302.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK>person SÄGA-TILL@rd PEK>person
VETA
INGENTING PEK>person PEK>person
|
Dövförening | sslc01_302.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SYFTE VARA FÅ1
VETA
MER VAD PEK.FL>person
|
Dövförening | sslc01_302.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
MYCKET PEK>person INTE
VETA
PEK>person VETA-INTE PRO1
|
Dövförening | sslc01_302.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
JA@ub VARA|PEK BRA
VETA
JA@ub PRECIS BRA
|
Dövförening | sslc01_302.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
JA@ub PRECIS BRA
VETA
PEK@z JA@ub NU@b
|
Dövförening | sslc01_302.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
ERFAREN FÖRENING^LIV VAD
VETA
PEK>person OM@b DÖVFÖRENING
|
Dövförening | sslc01_302.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK.FL tp@& veta@&
VETA
zzz@z SAMMA I-ALLA-FALL
|
Favoritfilm | sslc01_307.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
POSS1 MAMMA FÅ1
VETA
PEK CHOCKA PU-VAD-GÖRA@g
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_321.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
LÄRA-SIG TALA MEN
VETA
tp@& INUTI SKOLA
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_341.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 HÖG^STADIUM DÅ@b
VETA
PRECIS PRO1 VÄXA-UPP
|
Uppväxt | sslc01_342.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
ANSIKTE(L) LEVA VILL
VETA
TRÄFFAS@z PRO1 TELEFONERA
|
Bild- och mobiltelefon | sslc01_366.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
BARA(B)@z BREV SKICKA
VETA
VILL STÄLLA-UPP ÅTTA
|
Bild- och mobiltelefon | sslc01_366.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
VILL LÄRA-SIG PEK
VETA
PEK BETYDA INTERNET@b
|
Egen upplevelse | sslc01_367.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
OTROLIG(5) IDROTT PERSON.FL@kl
VETA
PERSREF5@pr PEK>pekf PERSREF6@pr
|
Egen upplevelse | sslc01_367.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
zzz@& JURIDIK VILL
VETA
VAD INUTI@rd HA
|
Favoritfilm | sslc01_388.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
UPPFOSTRA TECKENSPRÅK PEK
VETA
PI FUNGERA INTE
|
Oral undervisning | sslc01_402.eaf | SSLC |