Glosa_DH S2
|
PEK PLUS JA@ub
VARA|PEK
ÄNDÅ EN FÖRDEL
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
EFTER ARBETE(G) JA@ub
VARA|PEK
HÄNGA-MED JA@ub PRECIS
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MER JA@ub PRECIS
VARA|PEK
BETYDA PRO1 LÅTA-SÄGA
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PU@g SÅ-ATT-SÄGA PU@g
VARA|PEK
PLUS EN PRO1
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PLANERA MEN SÅ-ATT-SÄGA
VARA|PEK
BETYDA TRE TRE
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SÅ-ATT-SÄGA JA@ub PSYKE
VARA|PEK
OM@b FYRTIO FEMTON
|
Sportaktiviteter |
sslc01_005.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ROLIG BYTA-INRIKTNING TENNIS-SPELA
VARA|PEK
BROR MINSKA(Jf) PU@g
|
Sportaktiviteter |
sslc01_005.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SÅ-ATT-SÄGA JA@ub STÄMMA(J)
VARA|PEK
ORSAK PRO1 TEX@b
|
Sportaktiviteter |
sslc01_005.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK-BANSTRÄCKA GREPP(Q)+HANTERA@p GLOSA:NERVDALLER
VARA|PEK
PRECIS@z PERSREF1@pr FORTFARANDE(da)
|
Sportaktiviteter |
sslc01_005.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
DÄRFÖR TENNIS PRECIS
VARA|PEK
TENNIS JA@ub JUST
|
Sportaktiviteter |
sslc01_005.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
HUR UPPLEVA PEK>person
VARA|PEK
GILLA-INTE PRO1 OFTA
|
Brukar vi krama? |
sslc01_006.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
MENA KÄNNA-INTE PINSAM(G)
VARA|PEK
JA@ub PRECIS IBLAND(7v)
|
Brukar vi krama? |
sslc01_006.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SE FÖREBILD TECKNA-FLYT
VARA|PEK
PU@g FÅ@z LÄRA-SIG
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_021.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SÅ PU@g KOMMUNICERA
VARA|PEK
PEK>pekf pro1@& PEK
|
Kontakt med grannar |
sslc01_022.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TRO NITTIO^SJU@tal sju@hd
VARA|PEK
NITTON^NITTIO^SJU@tal sju@hd SIST
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
NÄSTA VAR PLATS
VARA|PEK
KANADA@en PU@g PENGAR(ml)
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
till@& ALLTID TILL
VARA|PEK
FÖRENING SKA STADIGVARANDE
|
Döv - förening |
sslc01_043.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
MÅSTE GÅ(G) KOMMA-IN
VARA|PEK
SOCIAL(S) UMGÅS I@b^DAG
|
Döv - förening |
sslc01_043.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
KVÄLL GRUPP TECKNA-SPRÅKA
VARA|PEK
SOCIAL(S) TECKNA-SPRÅKA PRO1
|
Döv - Dövas dag, festival, etc. |
sslc01_044.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
JA@b STÄMMA@rd STÄMMA@rd
VARA|PEK
HANDLA(da) PEK@z PEK>pekf
|
Fritt - film |
sslc01_046.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PU@g PRO1 VINNA(ml)
VARA|PEK
PRO1 PÅ NÅGON
|
Fritt - film |
sslc01_046.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
VÅRDARE SE PEK
VARA|PEK
PEK JOHNNY-DANIELSSON(7v)@pt VETA-PERF
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_061.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
GLÖMMA ALDRIG PEK>person
VARA|PEK
PEK>person/PEK PRO1 TRO
|
Fritt - husdjur |
sslc01_067.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
VARA PERSREF1@pr PERSREF1@pr
VARA|PEK
PRO1 TECKNA-GEST OCKSÅ
|
När lär man sig teckna |
sslc01_121.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
HUR TECKNA LYCKAS(ml)
VARA|PEK
tro@& PRO1 TRO
|
När lär man sig teckna |
sslc01_121.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SAK.PL PRO1 PINSAM(G)
VARA|PEK
POSS1 ORDNING+EN TRÄFFAS
|
När börjar du teckna? |
sslc01_141.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
JA@ub VETA-PERF PRO1
VARA|PEK
PRO1 FASCINERA LITE(7b)
|
Bästa reseminnen 1 |
sslc01_143.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
FORM(55)+BESKRIVNING@p KO VARELSE(VVb)+FÖRFLYTTA@p
VARA|PEK
SAMMA VARA POSS1
|
Bästa reseminnen 1 |
sslc01_143.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SAMLA-IHOP@ka VEM(J) LEDARE(H)
VARA|PEK
tp@& PERSREF1@pr PERSREF2@pr
|
Världskongress för döva |
sslc01_163.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
OLIKA LAND.PL VARA|PEK
VARA|PEK
NITTIO^SJU@num ORDNING+EN GÅNG
|
Världskongress för döva |
sslc01_163.eaf |
SSLC |
Glosa_NonDH S2
|
hörn@hd ENTITET(J)+FÖRFLYTTA@p LÅTA-VARA
VARA|PEK
DÖV(L) PERSON@kl PEK
|
Världskongress för döva |
sslc01_163.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FOLK OLIKA LAND.PL
VARA|PEK
VARA|PEK NITTIO^SJU@num ORDNING+EN
|
Världskongress för döva |
sslc01_163.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MEN MINNAS(5) STARK
VARA|PEK
tp@& NÅGRA VUXEN
|
Dövas dag |
sslc01_164.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
HÄRNÖSAND@en wtyp: VETA-INTE
VARA|PEK
GLOSA:SAMMA-RECIPROK JA@b PRECIS
|
Dövas dag |
sslc01_164.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MEN MINNAS(5) STARK
VARA|PEK
DANMARK@en DÖVFÖRENING ELLER
|
Dövas dag |
sslc01_164.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
VAR PEK KÄNNA-MED-HÄNDER
VARA|PEK
FORM(H)+BESKRIVNING+FORM(H)@p KNYTA
|
Mobiltelefon |
sslc01_165.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PERFEKT KÄNNA-MED-HÄNDER LYSA-DISPLAY
VARA|PEK
TA MEN INTE
|
Mobiltelefon |
sslc01_165.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
KOMMA-FRAM VARELSE(55bt)+FÖRFLYTTA@p KÄNNA
VARA|PEK
KÄNNA IGEN KÄNNA
|
Tv-program |
sslc01_166.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
zzz@& zzz@& ORDNING+EN
VARA|PEK
BYGGNAD GLOSA:(FORMBESKRIVNING@p) GLOSA:(FORMBESKRIVNING@p)
|
Stöld i Madrid |
sslc01_187.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
NÅGRA PERSON.PL FÖRUT
VARA|PEK
SÅ-ATT-SÄGA tp@& FINNAS
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
BETYDA HUR PU@g
VARA|PEK
SÅ-ATT-SÄGA TOLK BÄST(J>B)
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MINNAS|PEK>person STOR HUS
VARA|PEK
PRO1 ENTITET(5b)+BEFINNA@p entitet(5b)@hd
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MINNAS(5) PRO1 PERSREF2@pr
VARA|PEK
zzz@z PRO1 OCH
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PU@g KAN TÄNKA
VARA|PEK
OCKSÅ PRO1 GLOSA:(PU)
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
tp@& tp@& JA@b
VARA|PEK
PRO1 MÄRKA TOLKA
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
OCKSÅ SMÅ(L) INTRESSERAD
VARA|PEK
tp@& PRO1.FL SÅ-ATT-SÄGA
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
STEL MÄNNISKA JA@ub
VARA|PEK
PRO1 tro@& zzz@z
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
VARA SMAKA GOD
VARA|PEK
GLOSA:(ITALIENGEST:SKRATTGROP) PRECIS PRECIS
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FÅ1 MAT FÄRDIG
VARA|PEK
SOM@z GLOSA:(ITALIENGEST) PEK
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SÅ-ATT-SÄGA REDAN TIDIG
VARA|PEK
INTE MÅNGA FÅ1
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |