Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa
PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn | Annotering | Filbeskrivning | Filnamn | Korpus |
---|---|---|---|---|
Glosa_NonDH S2 |
BOJ-LIST-TVÅ BOJ-LIST-EN@z MYCKET
VÄXA-UPP
BOJ-LIST-EN BOJ-LIST-TVÅ PEK>hand
|
Sportaktiviteter | sslc01_005.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
MEN FÖRUT PI
VÄXA-UPP
MYCKET TENNIS TIDIG@z
|
Sportaktiviteter | sslc01_005.eaf | SSLC |
Glosa_NonDH S2 |
FYRA FYRA BOJ-LIST-FYRA
VÄXA-UPP
KLAPPA-AXEL@ka varelse(l)@hd BOJ-LIST-FYRA
|
Brukar vi krama? | sslc01_006.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
LITEN-PERSON TRÄFFAS GLOSA:(?)
VÄXA-UPP
MEN KRAMA INTE
|
Brukar vi krama? | sslc01_006.eaf | SSLC |
Glosa_NonDH S2 |
BLÅSA>öra PEK PEK
VÄXA-UPP
AVLÄSA@z PEK PEK@ka
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_NonDH S2 |
BOJ-AVGRÄNS(Jf) BOJ-AVGRÄNS(J) BOJ-AVGRÄNS(J)
VÄXA-UPP
PEK I-ALLA-FALL FÖRST(LL)
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
DÅ@b PRO1 KÄNNA@z
VÄXA-UPP
PERF@z RETA HÖRANDE
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PU@g UMGÅS@z KOMMUNICERA
VÄXA-UPP
VARA@z MEN PRO1
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PAPPA SA PRO1
VÄXA-UPP
PRO1 AVLÄSA-MUN PAPPA
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FÖRUT VÄXA-UPP glosa@&
VÄXA-UPP
MEN PRO1 TÄNKA
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 PU@g FÖRUT
VÄXA-UPP
glosa@& VÄXA-UPP MEN
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
LÄTT MAMMA AVLÄSA-MUN
VÄXA-UPP
PRO1 VARA@z BARN
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
LÄTT AVLÄSA-MUN SAMTALA@rd
VÄXA-UPP
glosa@& ENLIG SKOLA
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_NonDH S1 |
pek@& pek@& pek@&
VÄXA-UPP
växa-upp@hd pek@& pek@&
|
Kontakt med grannar | sslc01_022.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
RÄTTIGHET^HETER@b TID-FRAMÅT SEDAN(L)
VÄXA-UPP
PRO1 TYNA SÅ
|
Föreningsliv | sslc01_023.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRATA-FLYTANDE ORAL SKOLA
VÄXA-UPP
PEK-TVÅ tp@& ANNARS@b
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_041.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1
VÄXA-UPP
GRUPP PEK.FL DÖV(L)
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_041.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK VETA-PERF PRO1
VÄXA-UPP
SVERIGE@en PRO1 DÖV(L)
|
Döv - ändra tsp med släkt? | sslc01_042.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
DÖVFÖRENING PRO1 BABY@ka
VÄXA-UPP
PENDLA DÖVFÖRENING SÅ-ATT-SÄGA
|
Döv - förening | sslc01_043.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MYCKET UPPFATTA@rd SJÄLV
VÄXA-UPP
PRO1 INNEBANDY@z PRO1
|
Döv - Dövas dag, festival, etc. | sslc01_044.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FRÅN TID-FRAMÅT-TILL PRO1
VÄXA-UPP
UTAN(ml) NY@b OCKSÅ
|
Döv - Dövas dag, festival, etc. | sslc01_044.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
OLIKA ÅLDER PRO1
VÄXA-UPP
MYCKET SPORT PRO1
|
Döv - Dövas dag, festival, etc. | sslc01_044.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MYCKET FOKUSERA(J) PAPPA
VÄXA-UPP
VARELSE(L)+BEFINNA+VARELSE(L)@p PAPPA PEK>pekf
|
Fritt - film | sslc01_046.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MEN PRO1 PERF
VÄXA-UPP
PU@g tp@& KAN
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_061.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TECKNA REDAN tp@&
VÄXA-UPP
PU@g ALDRIG PROBLEM
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_061.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MED HÖRANDE VÄXA-UPP
VÄXA-UPP
TACK-VARE POSS1 BROR
|
Som döv på arbetsplats | sslc01_062.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
IHOP MED HÖRANDE
VÄXA-UPP
VÄXA-UPP TACK-VARE POSS1
|
Som döv på arbetsplats | sslc01_062.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TIDEN-GÅR(L) HOS HÖRANDE
VÄXA-UPP
TIDEN-GÅR(L) PRO1 tp@&
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_063.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
IDROTT^INTRESSE MYCKET PRO1-TVÅ
VÄXA-UPP
PRATA(Jv) MYCKET GLOSA:(?)
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_063.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
REDAN PEK>person OTROLIG(5)
VÄXA-UPP
glosa@& super@& lärare@&
|
Fotbollsminne | sslc01_064.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PERF KOMPIS IDROTTA
VÄXA-UPP
FÖLJAS-ÅT PLÖTSLIG SKILJAS-ÅT(L)
|
Fotbollsminne | sslc01_064.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK tp@& PEK
VÄXA-UPP
PEK ALLTID TYCKA
|
Fritt - husdjur | sslc01_067.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
DJUR^VÄN PEK VÄN
VÄXA-UPP
SVÅR LÄMNA FRÅN
|
Fritt - husdjur | sslc01_067.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SKOLA^TID(L) PEK>person PRO1
VÄXA-UPP
PRO1 PERF HÄNDA
|
Fritt - husdjur | sslc01_067.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 FÖDD PRO1
VÄXA-UPP
TILL BLI(J) PRO1
|
Familj | sslc01_101.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FÖDD HÖRANDE PRO1
VÄXA-UPP
VID FYRA ÅR@b
|
Familj | sslc01_101.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
GLOSA:(PU) TECKNA-SPRÅKA GLOSA:(VETA)
VÄXA-UPP
TILL ORDNING+ÅTTA(da) KLASS
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SKOG VARELSE(V)+FÖRFLYTTA@p PRO1
VÄXA-UPP
PI KLARA-SIG(da) VARG
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
VARA DIREKT FRÅN
VÄXA-UPP
BETYDA TECKNA NÄR
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 PU@g UNG
VÄXA-UPP
REDAN SKOLA FOTBOLL(ml)
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PI PRO1 SKOLA
VÄXA-UPP
SEDAN(L) PRO1 JOBBA
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FAMILJ(Lb) HUR BARN
VÄXA-UPP
STOR HUR VA@b
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
JA@ub JASÅ PÅVERKA
VÄXA-UPP
VAR KOMMA FRÅN
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
STÖRST BETYDA POSS1
VÄXA-UPP
EGENTLIGEN FÖRKLARA STÅ-UT-MED@z
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 wtyp: SÅ
VÄXA-UPP
TYNA KANSKE PÅVERKA
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FÖRUT PRO1 LITEN-PERSON
VÄXA-UPP
POSS1 GRANNE PEK
|
Mobiltelefon | sslc01_165.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 KOMMUNICERA NÄSTA
VÄXA-UPP
PEK MYCKET TREVLIG
|
Hur började du teckna | sslc01_181.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
tp@& REDAN FRÅN
VÄXA-UPP
POSS1 DOTTER(G) BEHÄRSKA
|
Hur kontakta med teckenspråk? | sslc01_201.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 KOMPIS SEDAN-TID-TILLBAKA
VÄXA-UPP
PEK LOCKA OBJPRO1
|
Föreningsliv | sslc01_202.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
VÄXA PRO1 LITEN-PERSON@z
VÄXA-UPP
BRA skola@& HEM
|
Roligaste minne | sslc01_209.eaf | SSLC |