Glosa_DH S2
|
JA@ub PRECIS HÄNGA-MED
UTVECKLA
PLUS KONTROLLERA VAD
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ANSVAR SÅ-ATT-SÄGA@z KURS^ANSVAR
UTVECKLA
NY@b KURS MYCKET
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ANSVAR PEK>långf KOMPETENS
UTVECKLA
GE-UT@rd SYNS PEK
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ELLER PEK>långf PU@g
UTVECKLA
EGEN ELLER PEK>ringf
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SYNS SAMMA OMÖJLIG
UTVECKLA
PRO1 TENNIS-SPELA EN_TVÅ_TRE
|
Sportaktiviteter |
sslc01_005.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
STIMULERA UMGÅS FÅ1
UTVECKLA
PERSON(J)1 PI NÄSTA
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
OLIK PRO1 PF@g
UTVECKLA
PERF PEK FÖRSKOLA^SKOLA
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_061.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MEN BRUKA SNABB@b
UTVECKLA
tp@& GLOSA:ASSIMILERA TYP@b
|
När börjar du teckna? |
sslc01_141.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
TECKENSPRÅK GLOSA:(TILLSAMMANS) HUR.GRAD
UTVECKLA
INUTI MEN FÖRE
|
När börjar du teckna? |
sslc01_141.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
HUR POSS TECKENSPRÅK
UTVECKLA
PRECIS MEN@z HUR
|
När börjar du teckna? |
sslc01_141.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
I@b^DAG HANTERA-FÖREMÅL@z TEKNIK@z
UTVECKLA
BILD TECKNA-FLYT PRO1
|
Mobiltelefon |
sslc01_165.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
FUNGERA BRA TECKENSPRÅK
UTVECKLA
ÄNNU@b TILL I@b^DAG
|
Hur kontakta med teckenspråk? |
sslc01_201.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TECKENSPRÅK PEK MYCKET
UTVECKLA
OTROLIG(S) SÅ-ATT-SÄGA BETYDA
|
Arbetsplats |
sslc01_242.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
JOBBA MYCKET PEK
UTVECKLA
tp@& PEK DÅ@b
|
Idrott |
sslc01_243.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
VARA SÅ SAMHÄLLE
UTVECKLA
PU-VETA-INTE@g PÅVERKA-RECIPROK.MULTI PU@g
|
Dövidrottsspel |
sslc01_244.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
VARA PÅVERKA SAMHÄLLE
UTVECKLA
PU@g
|
Dövidrottsspel |
sslc01_244.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PU@g FÖLJAS-ÅT BARN
UTVECKLA
ROLIG.GRAD wtyp: SAMTALA@rd
|
Roligaste minne |
sslc01_245.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SÅ@z PEK PEK
UTVECKLA
HA SYFTE PRO1
|
Idrott |
sslc01_264.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PERSREF2@pr zzz@& MEN
UTVECKLA
MEN PRO1 SA
|
Skolgång |
sslc01_288.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
tp@& ELLER GLOSA:(GENOMFÖRA)
UTVECKLA
OM@b SÅDAN PEK
|
Skolgång |
sslc01_288.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SE glosa@& PRECIS
UTVECKLA
LÄTT PRO1 AKTIV.GÖRA
|
Dövförening |
sslc01_302.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
GLOSA:(?) MENA VAD
UTVECKLA
VAD PRO1 FÖRSTÅ|INTE
|
Dövförening |
sslc01_302.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
RÄDDA POSS.FL tp@&
UTVECKLA
TYP@b NEJ-NÄH(J) GLOSA:(?)
|
Dövförening |
sslc01_302.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
VAD PERF DÖV(L)^FÖRENING
UTVECKLA
VAD PU@g PRO1
|
Dövförening |
sslc01_302.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
VAD PERF DÖV(L)^FÖRENING
UTVECKLA
PU@g FRÅN TYP@b
|
Dövförening |
sslc01_302.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SEDAN-TID-TILLBAKA FÖR BRA
UTVECKLA
SÅ|ATT@b PEK>person/PEK SE
|
Dövförening |
sslc01_302.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
UTTAGA@rd SYFTE tp@&
UTVECKLA
INUTI MALAYSIA@en JA@ub
|
Utlandet 2 |
sslc01_327.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PÅVERKA OBJPRO>person PU@g
UTVECKLA
PU@g SAMMA PU@g
|
Kontakt med teckenspråk |
sslc01_341.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
MYCKET TYVÄRR SVENSKA
UTVECKLA
MISSA MYCKET LÄRA-SIG
|
Uppväxt |
sslc01_342.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
UTVECKLA MOBILTELEFON KNAPPA-MOBILTELEFON(B)
UTVECKLA
PU@g PRO1 MINNAS(5)
|
Bild- och mobiltelefon |
sslc01_366.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
GREPP(AA)+HANTERA@p grepp(a)@hd GREPP(A)+HANTERA@p
UTVECKLA
LUSTIG PEK ORSAK@z
|
Bild- och mobiltelefon |
sslc01_366.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
BÖRJA ELLER TEKNIK
UTVECKLA
MOBILTELEFON KNAPPA-MOBILTELEFON(B) UTVECKLA
|
Bild- och mobiltelefon |
sslc01_366.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MAMMA OTROLIG(5) FORT
UTVECKLA
TECKNA-FLYT MER KOMMUNICERA
|
Hur börjar jag med teckenspråk |
sslc01_381.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
VÄXA-UPP FLYTTA-UT MANILLASKOLA@en
UTVECKLA
TECKNA-FLYT@rd GLOSA:SNAPPA-UPP(Jf) MYCKET
|
Hur börjar jag med teckenspråk |
sslc01_381.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
HANDFALLEN@ka TECKNA-FLYT PEK
UTVECKLA
BÄTTRE(J>B) JA@ub INUTI
|
Hur börjar jag med teckenspråk |
sslc01_381.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK wtyp: NU@b
UTVECKLA
PRECIS NJUTA(ea) JA@ub
|
Text-TV |
sslc01_385.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
VARA TACK|VARE@b TEKNIK
UTVECKLA
KAN SKRIVA-TANGENTBORD INTERNET
|
Umgås med grannar och släkt |
sslc01_403.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
UTVECKLA
PU-VARSÅGOD@g
|
Var är du, grodan? |
sslc02_188.eaf |
SSLC |