Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn Annotering Filbeskrivning Filnamn Korpus
Glosa_DH S2
JA@ub PRECIS HÄNGA-MED UTVECKLA PLUS KONTROLLERA VAD
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
ANSVAR SÅ-ATT-SÄGA@z KURS^ANSVAR UTVECKLA NY@b KURS MYCKET
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
ANSVAR PEK>långf KOMPETENS UTVECKLA GE-UT@rd SYNS PEK
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
ELLER PEK>långf PU@g UTVECKLA EGEN ELLER PEK>ringf
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SYNS SAMMA OMÖJLIG UTVECKLA PRO1 TENNIS-SPELA EN_TVÅ_TRE
Sportaktiviteter sslc01_005.eaf SSLC
Glosa_DH S1
STIMULERA UMGÅS FÅ1 UTVECKLA PERSON(J)1 PI NÄSTA
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S2
OLIK PRO1 PF@g UTVECKLA PERF PEK FÖRSKOLA^SKOLA
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_061.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MEN BRUKA SNABB@b UTVECKLA tp@& GLOSA:ASSIMILERA TYP@b
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S1
TECKENSPRÅK GLOSA:(TILLSAMMANS) HUR.GRAD UTVECKLA INUTI MEN FÖRE
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S1
HUR POSS TECKENSPRÅK UTVECKLA PRECIS MEN@z HUR
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S2
I@b^DAG HANTERA-FÖREMÅL@z TEKNIK@z UTVECKLA BILD TECKNA-FLYT PRO1
Mobiltelefon sslc01_165.eaf SSLC
Glosa_DH S1
FUNGERA BRA TECKENSPRÅK UTVECKLA ÄNNU@b TILL I@b^DAG
Hur kontakta med teckenspråk? sslc01_201.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TECKENSPRÅK PEK MYCKET UTVECKLA OTROLIG(S) SÅ-ATT-SÄGA BETYDA
Arbetsplats sslc01_242.eaf SSLC
Glosa_DH S2
JOBBA MYCKET PEK UTVECKLA tp@& PEK DÅ@b
Idrott sslc01_243.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VARA SÅ SAMHÄLLE UTVECKLA PU-VETA-INTE@g PÅVERKA-RECIPROK.MULTI PU@g
Dövidrottsspel sslc01_244.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VARA PÅVERKA SAMHÄLLE UTVECKLA PU@g
Dövidrottsspel sslc01_244.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PU@g FÖLJAS-ÅT BARN UTVECKLA ROLIG.GRAD wtyp: SAMTALA@rd
Roligaste minne sslc01_245.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SÅ@z PEK PEK UTVECKLA HA SYFTE PRO1
Idrott sslc01_264.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PERSREF2@pr zzz@& MEN UTVECKLA MEN PRO1 SA
Skolgång sslc01_288.eaf SSLC
Glosa_DH S1
tp@& ELLER GLOSA:(GENOMFÖRA) UTVECKLA OM@b SÅDAN PEK
Skolgång sslc01_288.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SE glosa@& PRECIS UTVECKLA LÄTT PRO1 AKTIV.GÖRA
Dövförening sslc01_302.eaf SSLC
Glosa_DH S2
GLOSA:(?) MENA VAD UTVECKLA VAD PRO1 FÖRSTÅ|INTE
Dövförening sslc01_302.eaf SSLC
Glosa_DH S2
RÄDDA POSS.FL tp@& UTVECKLA TYP@b NEJ-NÄH(J) GLOSA:(?)
Dövförening sslc01_302.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VAD PERF DÖV(L)^FÖRENING UTVECKLA VAD PU@g PRO1
Dövförening sslc01_302.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VAD PERF DÖV(L)^FÖRENING UTVECKLA PU@g FRÅN TYP@b
Dövförening sslc01_302.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SEDAN-TID-TILLBAKA FÖR BRA UTVECKLA SÅ|ATT@b PEK>person/PEK SE
Dövförening sslc01_302.eaf SSLC
Glosa_DH S1
UTTAGA@rd SYFTE tp@& UTVECKLA INUTI MALAYSIA@en JA@ub
Utlandet 2 sslc01_327.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PÅVERKA OBJPRO>person PU@g UTVECKLA PU@g SAMMA PU@g
Kontakt med teckenspråk sslc01_341.eaf SSLC
Glosa_DH S1
MYCKET TYVÄRR SVENSKA UTVECKLA MISSA MYCKET LÄRA-SIG
Uppväxt sslc01_342.eaf SSLC
Glosa_DH S1
UTVECKLA MOBILTELEFON KNAPPA-MOBILTELEFON(B) UTVECKLA PU@g PRO1 MINNAS(5)
Bild- och mobiltelefon sslc01_366.eaf SSLC
Glosa_DH S2
GREPP(AA)+HANTERA@p grepp(a)@hd GREPP(A)+HANTERA@p UTVECKLA LUSTIG PEK ORSAK@z
Bild- och mobiltelefon sslc01_366.eaf SSLC
Glosa_DH S1
BÖRJA ELLER TEKNIK UTVECKLA MOBILTELEFON KNAPPA-MOBILTELEFON(B) UTVECKLA
Bild- och mobiltelefon sslc01_366.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MAMMA OTROLIG(5) FORT UTVECKLA TECKNA-FLYT MER KOMMUNICERA
Hur börjar jag med teckenspråk sslc01_381.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VÄXA-UPP FLYTTA-UT MANILLASKOLA@en UTVECKLA TECKNA-FLYT@rd GLOSA:SNAPPA-UPP(Jf) MYCKET
Hur börjar jag med teckenspråk sslc01_381.eaf SSLC
Glosa_DH S1
HANDFALLEN@ka TECKNA-FLYT PEK UTVECKLA BÄTTRE(J>B) JA@ub INUTI
Hur börjar jag med teckenspråk sslc01_381.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK wtyp: NU@b UTVECKLA PRECIS NJUTA(ea) JA@ub
Text-TV sslc01_385.eaf SSLC
Glosa_DH S1
VARA TACK|VARE@b TEKNIK UTVECKLA KAN SKRIVA-TANGENTBORD INTERNET
Umgås med grannar och släkt sslc01_403.eaf SSLC
Glosa_DH S1
UTVECKLA PU-VARSÅGOD@g
Var är du, grodan? sslc02_188.eaf SSLC
FEEDBACK