Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa
PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn | Annotering | Filbeskrivning | Filnamn | Korpus |
---|---|---|---|---|
Glosa_DH S2 |
LÅNGT.MYCKET HUR PEK>person
UPPLEVA
LEDNING PU@g SÅ-ATT-SÄGA
|
På arbetsplats | sslc01_004.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PU@g MEN PRO1
UPPLEVA
MÅNGA PEK-PLATS-HÄR UNIVERSITET^LÄRARE
|
På arbetsplats | sslc01_004.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
KRAMA ELLER HUR
UPPLEVA
PEK>person VARA|PEK GILLA-INTE
|
Brukar vi krama? | sslc01_006.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
KVARSTANNA MEN SKULLE
UPPLEVA
EN ÅR PU@g
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_063.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
zzz@& ÄVENTYR@z PEK
UPPLEVA
MYCKET PEK@uppr JA@b
|
Gamla tecken | sslc01_109.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK POSS1 BÄST(B)
UPPLEVA
AV@b hel@& EN
|
Världskongress för döva | sslc01_163.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 PEK>pekf TYCKA@z
UPPLEVA
PRO1 PEK>pekf SEDAN(L)
|
Världskongress för döva | sslc01_163.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK>person PRO1 PERF
UPPLEVA
PRO1 DELA TRE
|
Dövas dag | sslc01_164.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 PERF
UPPLEVA
EN PERIOD UTAN(ml)
|
Mobiltelefon | sslc01_165.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TÄNKA TID-BAK-VERTIKAL-CIRKEL POSS1
UPPLEVA
VARA DÅ@b PRO1
|
Tv-program | sslc01_166.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK zzz@z ROLIG
UPPLEVA
PEK SEDAN(L) tp@&
|
Scout, Minne från yrkesskola | sslc01_204.eaf | SSLC |
Glosa_NonDH S1 |
HON@b FÅ1 DÅLIG
UPPLEVA
PRO1 FÖRSTÅ-INTE(Lb) zzz@z
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 KOMMA NÅGRA
UPPLEVA
SAMMA SAK I@b
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PI ERFAREN OTROLIG(5)
UPPLEVA
JOBBA OLIKA GLOSA:(?)
|
Idrott | sslc01_243.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PU@g GLOSA:(?) SPÄNNANDE
UPPLEVA
OLIK LÅTA-SÄGA ROLIG^BÄST(B)
|
Roligaste minne | sslc01_245.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PU@g OCKSÅ THAILAND@en
UPPLEVA
OTROLIG(5) VARA BILLIG
|
Roligaste minne | sslc01_245.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
GLOSA:(ÄNDÅ) PRO1 HUR
UPPLEVA
VIKTIG^BÄST(B) OTROLIG(5) PRO1
|
Viktigaste händelse | sslc01_246.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ÅTTIO^EN@num PRO1 OTROLIG(5)
UPPLEVA
VARA ORSAK PRO1
|
Viktigaste händelse | sslc01_246.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
BRA.INITPAUS DISKRIMINERA HUR
UPPLEVA
LIDA BRA FILM
|
Fritt om filmen | sslc01_247.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ANNAN(ea).FL FOLK tp@&
UPPLEVA
HUR SAMHÄLLE SE|UT@b
|
Arbetsuppgifter | sslc01_323.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
VARA PI ROLIG
UPPLEVA
ROLIG ERFAREN PRO1
|
Utlandet 1 | sslc01_326.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SKRIVA.MULTI PU@g KÄNNA
UPPLEVA
FYFAN@b NU@b I@b^DAG
|
Uppväxt | sslc01_342.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
GYMNASIUM PEK.FL ROLIG
UPPLEVA
OLIKA PEK.MULTI OLIKA
|
Arbete 2 | sslc01_345.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SÄTT TRO OCKSÅ
UPPLEVA
PEK VERKA@b SÅ
|
Arbete 2 | sslc01_345.eaf | SSLC |
Glosa_NonDH S1 |
FUNDERA@ka PRO1 MINNAS(5)
UPPLEVA
OTROLIG(5) PRO1 NITTONHUNDRA^SJUTTIO^FEM@tal
|
Egen upplevelse | sslc01_367.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ALDRIG-NÅGONSIN PRO1 MINNAS(5)
UPPLEVA
OTROLIG(A) OSÄKER@ka SEDAN(L)
|
Egen upplevelse | sslc01_367.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK ÄNTLIGEN(ml) PEK
UPPLEVA
ROLIG SE PEK
|
Egen upplevelse | sslc01_367.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
EN ROLIG POSS1
UPPLEVA
SJUTTIO^FEM@num OTROLIG(5) ORSAK
|
Egen upplevelse | sslc01_367.eaf | SSLC |