Glosa_DH S2
|
FÖRDEL PEK-PLATS-HÄR VARA
UNDERVISA
MINDRE(Jvs) BETYDA MER
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
HUR-MÅNGA TIMMAR(L) VECKA
UNDERVISA
PEK-PLATS-HÄR MÅSTE SAMMA
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
UNDERVISA HELA-TIDEN(J) PRO1
UNDERVISA
SUMMA SKA TJUGO^FYRA
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SÅ-ATT-SÄGA MYCKET JOBBA
UNDERVISA
HELA-TIDEN(J) PRO1 UNDERVISA
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
VARA TYP@b PEK>person
UNDERVISA
FÄRDIG FINNAS NÅGRA
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
INTE NÖJD MYCKET
UNDERVISA
HINNA|INTE FORSKA HINNA|INTE
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PU@g PEK@z MER
UNDERVISA
SJÄLVKLAR MEN PEK
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
INGÅ DÅ@b SKA
UNDERVISA
SJU_ÅTTA@num@uppr MINNAS|INTE PRECIS
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PEK-PLATS-HÄR GANSKA MYCKET
UNDERVISA
PI PEK-PLATS-HÄR SÅ-ATT-SÄGA
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK ÄLSKA TECKENSPRÅK
UNDERVISA
INTE TRÄNA(B) TALA
|
När lär man sig teckna |
sslc01_121.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TALA NEJ-NÄH(J) BARA(B)
UNDERVISA
TECKENSPRÅK UNDERVISA PLUS
|
När lär man sig teckna |
sslc01_121.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
BARA(B) UNDERVISA TECKENSPRÅK
UNDERVISA
PLUS tp@& JA@ub@z
|
När lär man sig teckna |
sslc01_121.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TECKENSPRÅK FAKTISK EN
UNDERVISA
TECKENSPRÅK BETYDA BRUKA
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK>pekf GLOSA:(OC@b) GLOSA:(?)
UNDERVISA
TECKENSPRÅK FAKTISK EN
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
POSS1 FÖRÄLDRAR(L) PLUS
UNDERVISA
OBJPRO1 ORSAK POSS1
|
Kontakt med teckenspråk |
sslc01_321.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TVÅ GÅNG.PL VECKA
UNDERVISA
POSS1 FÖRÄLDRAR(L) PLUS
|
Kontakt med teckenspråk |
sslc01_321.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
EN KVINNA KOMMA-HIT(Lb)
UNDERVISA
PENDLA EN TVÅ
|
Kontakt med teckenspråk |
sslc01_321.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
HOS OBJPRO1(7b).FL PENDLA
UNDERVISA
TECKENSPRÅK HEMMA PEK
|
Kontakt med teckenspråk |
sslc01_321.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
POSS POSS PRO1
UNDERVISA
OLIKA.MULTI TYP@b POSS1
|
Arbetsuppgifter |
sslc01_323.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PEK.FL VAD PRO1
UNDERVISA
PEK.FL VARA tp@&
|
Arbetsuppgifter |
sslc01_323.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SÅ-ATT-SÄGA HINNA INTE
UNDERVISA
PEK@z POSS1 HÖRANDE
|
Utlandet 2 |
sslc01_327.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
GLOSA:(PARALYSERAD) GLOSA:(SÄGA) FÖRVIRRAD
UNDERVISA
UTE TECKNA-FLYT LEKTION
|
Hur börjar jag med teckenspråk |
sslc01_381.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET@g>person HUR POSS>person
UNDERVISA
PEK>person/PEK POSS>person klass@&
|
Oral undervisning |
sslc01_402.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ORSAK SKA PARALLELL
UNDERVISA
FÖRKLARA HUR.GRAD SVENSK
|
Oral undervisning |
sslc01_402.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SÅ-ATT-SÄGA BLI(L) BRA
UNDERVISA
PU@g LUSTIG PEK@z
|
Oral undervisning |
sslc01_402.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
LÄRARE 4typ:tala TILL
UNDERVISA
PRO1 TITTA-PÅ FÖRSTÅ-INTE(Lb)
|
Oral undervisning |
sslc01_402.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TECKNA-FLYT SAMTALA mtyp:men
UNDERVISA
undervisa@hd DÖLJA NÅGON
|
Oral undervisning |
sslc01_402.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MEN BEFALLA1 MÅSTE
UNDERVISA
ORAL PU@g TID-FRAMÅT-FRÅN
|
Oral undervisning |
sslc01_402.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FÖRSTÅ(5) PEK MEN
UNDERVISA
PU@g SVENSKA PU@g
|
Oral undervisning |
sslc01_402.eaf |
SSLC |