Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn Annotering Filbeskrivning Filnamn Korpus
Glosa_DH S2
FÖRDEL PEK-PLATS-HÄR VARA UNDERVISA MINDRE(Jvs) BETYDA MER
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S2
HUR-MÅNGA TIMMAR(L) VECKA UNDERVISA PEK-PLATS-HÄR MÅSTE SAMMA
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S2
UNDERVISA HELA-TIDEN(J) PRO1 UNDERVISA SUMMA SKA TJUGO^FYRA
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SÅ-ATT-SÄGA MYCKET JOBBA UNDERVISA HELA-TIDEN(J) PRO1 UNDERVISA
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VARA TYP@b PEK>person UNDERVISA FÄRDIG FINNAS NÅGRA
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
INTE NÖJD MYCKET UNDERVISA HINNA|INTE FORSKA HINNA|INTE
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PU@g PEK@z MER UNDERVISA SJÄLVKLAR MEN PEK
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
INGÅ DÅ@b SKA UNDERVISA SJU_ÅTTA@num@uppr MINNAS|INTE PRECIS
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK-PLATS-HÄR GANSKA MYCKET UNDERVISA PI PEK-PLATS-HÄR SÅ-ATT-SÄGA
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK ÄLSKA TECKENSPRÅK UNDERVISA INTE TRÄNA(B) TALA
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TALA NEJ-NÄH(J) BARA(B) UNDERVISA TECKENSPRÅK UNDERVISA PLUS
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BARA(B) UNDERVISA TECKENSPRÅK UNDERVISA PLUS tp@& JA@ub@z
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TECKENSPRÅK FAKTISK EN UNDERVISA TECKENSPRÅK BETYDA BRUKA
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK>pekf GLOSA:(OC@b) GLOSA:(?) UNDERVISA TECKENSPRÅK FAKTISK EN
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
POSS1 FÖRÄLDRAR(L) PLUS UNDERVISA OBJPRO1 ORSAK POSS1
Kontakt med teckenspråk sslc01_321.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TVÅ GÅNG.PL VECKA UNDERVISA POSS1 FÖRÄLDRAR(L) PLUS
Kontakt med teckenspråk sslc01_321.eaf SSLC
Glosa_DH S2
EN KVINNA KOMMA-HIT(Lb) UNDERVISA PENDLA EN TVÅ
Kontakt med teckenspråk sslc01_321.eaf SSLC
Glosa_DH S1
HOS OBJPRO1(7b).FL PENDLA UNDERVISA TECKENSPRÅK HEMMA PEK
Kontakt med teckenspråk sslc01_321.eaf SSLC
Glosa_DH S2
POSS POSS PRO1 UNDERVISA OLIKA.MULTI TYP@b POSS1
Arbetsuppgifter sslc01_323.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK.FL VAD PRO1 UNDERVISA PEK.FL VARA tp@&
Arbetsuppgifter sslc01_323.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SÅ-ATT-SÄGA HINNA INTE UNDERVISA PEK@z POSS1 HÖRANDE
Utlandet 2 sslc01_327.eaf SSLC
Glosa_DH S2
GLOSA:(PARALYSERAD) GLOSA:(SÄGA) FÖRVIRRAD UNDERVISA UTE TECKNA-FLYT LEKTION
Hur börjar jag med teckenspråk sslc01_381.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET@g>person HUR POSS>person UNDERVISA PEK>person/PEK POSS>person klass@&
Oral undervisning sslc01_402.eaf SSLC
Glosa_DH S1
ORSAK SKA PARALLELL UNDERVISA FÖRKLARA HUR.GRAD SVENSK
Oral undervisning sslc01_402.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SÅ-ATT-SÄGA BLI(L) BRA UNDERVISA PU@g LUSTIG PEK@z
Oral undervisning sslc01_402.eaf SSLC
Glosa_DH S2
LÄRARE 4typ:tala TILL UNDERVISA PRO1 TITTA-PÅ FÖRSTÅ-INTE(Lb)
Oral undervisning sslc01_402.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TECKNA-FLYT SAMTALA mtyp:men UNDERVISA undervisa@hd DÖLJA NÅGON
Oral undervisning sslc01_402.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MEN BEFALLA1 MÅSTE UNDERVISA ORAL PU@g TID-FRAMÅT-FRÅN
Oral undervisning sslc01_402.eaf SSLC
Glosa_DH S2
FÖRSTÅ(5) PEK MEN UNDERVISA PU@g SVENSKA PU@g
Oral undervisning sslc01_402.eaf SSLC
FEEDBACK