Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Vänta - sökning pågår..
Radnamn Annotering Filbeskrivning Filnamn Korpus
Glosa_DH S2
SÅ-ATT-SÄGA ARBETA(J)^KAMRAT PERSON.MULTI TYP@b SMÅ(L) NÅGRA MINUT
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
MENA LEDARE REKTOR TYP@b OMRÅDE@kl JA@ub JA@ub
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
VARA MER PRO1 TYP@b PERSREF2@pr TYP@b NÄRA
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 TYP@b PERSREF2@pr TYP@b NÄRA PEK>pekf ORSAK
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SÅ-ATT-SÄGA ekonomi@& ADMINISTRATION TYP@b PRO1 ANSVAR ÅTAGA-SIG
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S2
EN DIGGA VARA TYP@b PEK>person UNDERVISA FÄRDIG
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEJLA-LÄGET BRA-PERFEKT INTE TYP@b BRIST OMÖJLIG GÖRA
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PU@g FLICKA.PL ETCETERA(5) TYP@b SÅ-ATT-SÄGA TENNIS zzz@z@ka
Sportaktiviteter sslc01_005.eaf SSLC
Glosa_DH S1
MER HANDSKAKA AVVAKTANDE@z TYP@b SÅ-ATT-SÄGA MEN IBLAND(7v)
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SIST JA@ub OK@b TYP@b PU@g MEN PRO1
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S1
OMRÅDE@kl PU@g PU@g TYP@b HÖG TYP@b PU@g
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PU@g TYP@b HÖG TYP@b PU@g PU@g NÅGON
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S1
ÅR-DÅTID+EN PEK>person/PEK SOM TYP@b PEK>långf SAMMA@z GRUPP
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1 KOMMA-DIT(Lb) SOM TYP@b ROLIG VARA-MED PÅ
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VILL OMIGEN SÅDAN TYP@b
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MER BYTA-INRIKTNING PEK TYP@b INTRESSE^POLITIK PRO1 pro1@hd
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PLUS AKTIV I@b TYP@b FÖRÄLDRAR(L)^KLUBB SOM VILL
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S2
GLOSA:(?) ALLA VARA-MED TYP@b ROLIG mtyp:var ÅR-DÅTID+TVÅ
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S1
VETA| INTE@z HUR GÖRA TYP@b TRÄFFAS EN DÖV(L)
Familj sslc01_101.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TECKNA PI O@b^TYDLIG(L) TYP@b TECKNA ELLER zzz@z
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S1
FÖRE SMÅ(L) INTRESSERAD TYP@b PRECIS MEN KANSKE
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S1
FÖRÄLDRAR(L) PERF-NEG ANVÄNDA TYP@b FÖRÄLDRAR(L) BORTA-ANNAN-PLATS ARBETA(G)^PLATS
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SAMMA PRO1 TÄNKA TYP@b POSS1 FÖRÄLDRAR(L) HA
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VILL ELLER VILL|INTE@rd TYP@b TRO INTE BARA(B)
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BETYDA VAD MENA TYP@b EN DEL TECKNA
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PERF OLIKA KANSKE TYP@b EN NÅGRA NY^BÖRJA
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S2
UTVECKLA tp@& GLOSA:ASSIMILERA TYP@b JA@ub VANA@b KANSKE
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S1
men@& MEN INTE TYP@b PI tp@& tp@&
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK>person SAMMA SITUATION TYP@b SEX GLOSA:FRÅN-TILL ÅTTA
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TITTA-PÅ-FRAMÅT SÅ-ATT-SÄGA VÄRLD TYP@b
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S2
GLOSA:(KÄNNA-SIG) FÖRTJUST I@b TYP@b ATMOSFÄR@b PI VARA
Bästa reseminnen 1 sslc01_143.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK-REL DÅ@b VÄG TYP@b VÄG-SMAL GLOSA:(?) OCH
Bästa reseminnen 1 sslc01_143.eaf SSLC
Glosa_DH S2
STAD ORSAK VARA TYP@b LITEN(J) SÅ-ATT-SÄGA@z KAN
Bästa reseminnen 1 sslc01_143.eaf SSLC
Glosa_DH S2
KROCKA(da) KRÄVA@z GLOSA:BILMÖTAS TYP@b SEDAN(L)@z OTROLIG(5)@z IRLAND@b@en
Bästa reseminnen 1 sslc01_143.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VARA SÅ-ATT-SÄGA VARA@z TYP@b ENGLAND@en OMRÅDE@kl PEK
Bästa reseminnen 1 sslc01_143.eaf SSLC
Glosa_DH S1
LÄNKA ELLER NOLL(O) TYP@b FORM(7)+BESKRIVNING+FORM(7)@p ELLER PI
Bästa reseminnen 1 sslc01_143.eaf SSLC
Glosa_DH S1
KÄNNA-SIG BRA-PERFEKT SOM TYP@b KNARK PU@g EN|GÅNG
Idrottsaktiviteter sslc01_162.eaf SSLC
Glosa_DH S2
KOMMA-DIT(LLb) SAMMA PEK>person TYP@b glosa@& KOMMA-DIT(LLb) MALMÖ@en
Världskongress för döva sslc01_163.eaf SSLC
Glosa_DH S1
FEST PEK PEK TYP@b VIN^ODLING BRA-PERFEKT MEN
Världskongress för döva sslc01_163.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SKOLA^DAG glosa@& UPPROP TYP@b ENTITET(55)+BEFINNA@p.FL SITTA VARELSE-TVÅ(V)+FÖRFLYTTA@p
Världskongress för döva sslc01_163.eaf SSLC
Glosa_DH S2
GREPP(G)+HANTERA@p PU@g GREPP(GG)+HANTERA@p TYP@b PU@g TEKNIK SKJUTA-MED-GEVÄR
Tv-program sslc01_166.eaf SSLC
Glosa_DH S1
STARTA VÄSTANVIK-FOLKHÖGSKOLA@z@en FOLK^HÖG^SKOLA TYP@b FOLK^HÖG^SKOLA BEHÖVA(J)|INTE VÄSTANVIK-FOLKHÖGSKOLA@en
Tolk sslc01_183.eaf SSLC
Glosa_DH S2
OCKSÅ SAMMA PEK TYP@b PRO1 OCH POSS1
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
FÖRFLYTTA(Vb) MED OBJPRO1(7b).FL TYP@b PRECIS PRECIS PU@g
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PERF ÄTA(A) FÖRE TYP@b SOM PRO1 SÅ-ATT-SÄGA
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SÅ-ATT-SÄGA KAN GESTIKULERA TYP@b PRO1 ALLTID FÖRFLYTTA(Vb)
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA KÄNNA-OLUST GLOSA:(?) TYP@b SOM PLUS PRO1
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
OCKSÅ MEN|OFTA YNGST(Jvs) TYP@b PEK>person BO LITE(7b)
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA OFTA ÅLDER TYP@b SÅ-ATT-SÄGA PRO1 MINNAS(5)
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SÅ-ATT-SÄGA FUNGERA INTE TYP@b SOM PRO1 MÅSTE
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
FEEDBACK