Glosa_DH S1
|
TENNIS JA@ub TRO
TRÄNA(B)
TVÅ_TRE GÅNG VECKA
|
Sportaktiviteter |
sslc01_005.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PEK DUKTIG PRO1-TVÅ
TRÄNA(B)
POSS1 FÖRUT TRÄNA(B)
|
Sportaktiviteter |
sslc01_005.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
TRÄNA(B) POSS1 FÖRUT
TRÄNA(B)
PEK BRA STIMULERA
|
Sportaktiviteter |
sslc01_005.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK VARVA NER
TRÄNA(B)
EN|GÅNG VECKA IBLAND(7v).MULTI
|
Sportaktiviteter |
sslc01_005.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
ORSAK PRO1 TÄNKA
TRÄNA(B)
SKA LÅTA-VARA pek@&
|
Sportaktiviteter |
sslc01_005.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
GÖRA PEK LÄTT@z
TRÄNA(B)
KAN sedan@& SÅ-ATT-SÄGA
|
Sportaktiviteter |
sslc01_005.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
UPPFATTA-AUDITIV@rd PRO1 PU@g
TRÄNA(B)
AVLÄSA-MUN DÅ@b glosa@&
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_021.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ANNAN(ml) VAL PRO1
TRÄNA(B)
ANNAN(ea).FL HA HÖRSEL^RESTER
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_021.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
TRÄFFAS.MYCKET ROLIG UMGÅS
TRÄNA(B)
GLOSA:(?) SPECIELL SEDAN(L)
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
VARA SPECIELL SIMMA
TRÄNA(B)
VARA MED OLYMPIAD
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PRO1 KOMMA-DIT(Lb) VARA-MED
TRÄNA(B)
MÅLVAKT@ka PI SVÅR
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_063.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TECKENSPRÅK UNDERVISA INTE
TRÄNA(B)
TALA NEJ-NÄH(J) BARA(B)
|
När lär man sig teckna |
sslc01_121.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PLUS tp@& JA@ub@z
TRÄNA(B)
TALA APA FORM(LL)+BESKRIVNING@p
|
När lär man sig teckna |
sslc01_121.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
LÖN KAN TALA
TRÄNA(B)
NÅGON JA@b MEN
|
När lär man sig teckna |
sslc01_121.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
HÖRA HÖRLURAR TALA
TRÄNA(B)
MEN PU@g MISSLYCKAS
|
När lär man sig teckna |
sslc01_121.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
TVÅ GÅNG.PL VECKA
TRÄNA(B)
BLI(J) ROLIG
|
Dövförening |
sslc01_123.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
BÖRJA@z PRO1 SIMMA
TRÄNA(B)
LÅTA-VARA PU@g SPÄNNA-SIG@z
|
Att lära sig simma |
sslc01_124.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1 ANSLUTA SKIDOR-ÅKA
TRÄNA(B)
PEK>pekf PERSREF1@pr PEK>pekf
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
HÖRANDE SERIE(5b) SYFTE
TRÄNA(B)
MER PRO1 ORDNA
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PEK TIPS OBJPRO1
TRÄNA(B)
UPP VAD MUSKEL
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
BORTA PEK(J)>vadben MÅSTE
TRÄNA(B)
FÅ1 MUSKEL BLI(L)
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
MUSKEL BORTA PEK
TRÄNA(B)
OMIGEN LYFTA-HANTEL OMIGEN.ITER
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
GYMNASTIK^LEKTION SEDAN(L) KVÄLL
TRÄNA(B)
NÅGON KOPPLA-IHOP SKOLA^MÄSTARE
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
IDL@b@en IDROTT^LEDARE^UTBILDNING BETYDA
TRÄNA(B)
SPORT NÅGON SEDAN(L)
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
träna@& glosa@& träna@&
TRÄNA(B)
SPRINGA(G) EN GÅNG
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SPELA-INGEN-ROLL FARLIG PEK
TRÄNA(B)
HA GÖRA@rd VARELSE(VVb)+FÖRFLYTTA@p@rd
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
ÅTTIO@uppr BREDAXLAD MAGE-TVÄTTBRÄDA@z
TRÄNA(B)
BODYBUILDING-POSERA@z MAGE-TVÄTTBRÄDA@z SJÄLVKLAR
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1 PEK.FL PERF
TRÄNA(B)
NOLL(O) mtyp:men PEK.FL
|
Dövas dag |
sslc01_164.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PEK PRO1 SKRIVA-TANGENTBORD
TRÄNA(B)
FÅ-INTE(J) SE INUTI
|
Mobiltelefon |
sslc01_165.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SE INUTI PRO1
TRÄNA(B)
SKRIVA-TANGENTBORD PY@z FORM(SS)+UTSTRÄCKNING@p
|
Mobiltelefon |
sslc01_165.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK BÖRJA PRO1
TRÄNA(B)
KNAPPA-MOBILTELEFON(B) HUR FÖRSTÅ(5)
|
Mobiltelefon |
sslc01_165.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK.FL VARA HÖRANDE
TRÄNA(B)
FÖRST(LL) PRO1 FRÅGA
|
Tolk |
sslc01_183.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
TEX@b PRO1 KOMMA-DIT(Lb)
TRÄNA(B)
NÅGRA HA POSS1
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PEK SA MÅSTE
TRÄNA(B)
KAN HÖRA BÄTTRE(J)
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TID-BAKÅT MÅSTE TALA
TRÄNA(B)
MÅSTE NU@b PRO1
|
Viktigaste händelse |
sslc01_246.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SÄGA FÅ GLOSA:KOM-MED
TRÄNA(B)
MORGON pu@& VILL|VAD
|
Skolgång |
sslc01_286.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
BÄRA-PÅ-AXEL TILL SKOLA
TRÄNA(B)
MORGON SKOLA SEDAN(L)
|
Skolgång |
sslc01_286.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SOM PEK.FL ishockey@&
TRÄNA(B)
SAMMA hall@& ISHALL@b
|
Skolgång |
sslc01_286.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK DÅ@b PERSREF4@pr
TRÄNA(B)
BRUKA INUTI tp@&
|
Skolgång |
sslc01_286.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
NYSS@b VECKA-DÅTID SISTA
TRÄNA(B)
FYSISK maj@& IS@b
|
Skolgång |
sslc01_287.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MYCKET kondition@& FYSISK
TRÄNA(B)
TRE GÅNG.PL I@b
|
Skolgång |
sslc01_287.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
ISTÄLLET zzz@z@ka BEORDRA-GÅ-DIT
TRÄNA(B)
MYCKET kondition@& FYSISK
|
Skolgång |
sslc01_287.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
LITEN(J) LÄTT FÖRÄLDRAR(J)
TRÄNA(B)
GLOSA:(?) MEN@z NU@b
|
Skolgång |
sslc01_287.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
LETTLAND@en NU@b KOMMA-HIT(Lb)
TRÄNA(B)
PEK.FL NITTIO^SJU@num PLUS
|
Skolgång |
sslc01_287.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
lettland@& LETTLAND@en PEK
TRÄNA(B)
UNGDOM(Jvs) VM@b m@hd
|
Skolgång |
sslc01_287.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SOMMAR PERIOD@kl SJÄLV(L)
TRÄNA(B)
PROGRAM PY MÅSTE
|
Skolgång |
sslc01_287.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
NITTIO^ÅTTA@num IBLAND(7v) IN@b
TRÄNA(B)
TILLSAMMANS MED NITTIO^ÅTTA@num
|
Skolgång |
sslc01_287.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
NITTIO^ÅTTA@num PLUS IN@b
TRÄNA(B)
TILLSAMMANS MED NIO^SEX
|
Skolgång |
sslc01_287.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
STARTA BETYDA PEK
TRÄNA(B)
PEK SYNS HA
|
Skolgång |
sslc01_287.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PU@g PEK BEHÖVA(B)
TRÄNA(B)
MER PEK>pekf VAD@z
|
Skolgång |
sslc01_287.eaf |
SSLC |