Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Vänta - sökning pågår..
Radnamn Annotering Filbeskrivning Filnamn Korpus
Glosa_DH S1
SÅ-ATT-SÄGA PERSREF3@pr JA@ub TOLK PLACERA-HIT(G) SÅ-ATT-SÄGA SJÄLVKLAR
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S2
POSS BARN SOM TOLK TILL POSS1 BARN
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK POSS.FL KUSIN(L) TOLK PRO1 PEK NEJ@b
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BÖRJA ANVÄNDA PEK TOLK DÅ@b MÅNGA GÅNG.PL
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK>person PEK>person tolk@& TOLK PRO1 MÄRKA TEX@b
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SLÄKT PEK.FL PRO1 TOLK PU@g PU@g UMGÅS@z
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
DÖPA(ea) PRO1 BEGÄRA TOLK FÖRFLYTTA-HIT(L)@z FUNGERA TYCKA
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SAMTALA PRO1 KALLA-PÅ(L) TOLK PRO1 ORUBBLIG PU@g
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
POSS1 BARN IBLAND(7v) TOLK PEK SA|PEK IBLAND(7v)
Kontakt med grannar sslc01_022.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MAMMA tolka@& SOM TOLK glosa@& PERF FUNGERA
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_041.eaf SSLC
Glosa_DH S1
VIKTIG OM@b PERF-NEG TOLK BLI(L)@z PRO1 FÖRSTÅ-INTE(J)
Arbetsplats sslc01_102.eaf SSLC
Glosa_DH S1
FÖRSTÅ-INTE(J) VIKTIG HA TOLK KOMMA-HIT(Lb)@z KÄNNA BRA
Arbetsplats sslc01_102.eaf SSLC
Glosa_DH S2
NU@b BÄTTRE(B).SUCCESSIV mtyp:med TOLK PEK CHEF SE-TILL
Arbetsplats sslc01_102.eaf SSLC
Glosa_DH S1
CHEF ORDNA tp@& TOLK KOMMA-HIT(Lb) FÅ PRO1
Arbetsplats sslc01_102.eaf SSLC
Glosa_DH S2
KVARSTANNA KVARSTANNA PLUS TOLK ANNAN(ea) PEK TOLK
Världskongress för döva sslc01_163.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TOLK ANNAN(ea) PEK TOLK FINNAS PEK-PLATS-DÄR BETYDA
Världskongress för döva sslc01_163.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 RÄDD PRO1 TOLK PERSON.FL@kl SA PF@g
Dövas dag sslc01_164.eaf SSLC
Glosa_DH S1
RÄTT PEK>person PEK TOLK TECKNA-FLYT FIN PRO1
Vänerskola och teckenspråk sslc01_182.eaf SSLC
Glosa_DH S1
VETA-INTE PRO1 PEK TOLK HÖRANDE JA@b RÄTT
Vänerskola och teckenspråk sslc01_182.eaf SSLC
Glosa_DH S1
TOLK VARA@z DÅLIG TOLK FINNAS PEK.FL GODKÄNNA
Tolk sslc01_183.eaf SSLC
Glosa_DH S2
rel@& PEK-REL TILL TOLK GLOSA:(TECKNA) glosa@& PEK
Tolk sslc01_183.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TITTA-PÅ(5)1 PRO1 PERF TOLK LITE@z FINNAS VISSA@b
Tolk sslc01_183.eaf SSLC
Glosa_DH S2
om@& NÄR@b@z EN TOLK VARA DÅLIG BLI(J)
Tolk sslc01_183.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VISSA@b SOM@z DÅLIG TOLK PRO1 då@& om@&
Tolk sslc01_183.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SÅDAN SITUATION PEK>person TOLK FORTSÄTTA TOLKA VAD
Tolk sslc01_183.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK(B) FEL PEK TOLK MÅSTE STOPPA LÄKARE
Tolk sslc01_183.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PU@g ALLTID MED@b TOLK VARA-MED VARELSE(L)+FÖRFLYTTA-TILL+VARELSE(L)@p@rd ALLTID
Tolk sslc01_183.eaf SSLC
Glosa_DH S1
INTE TOLK JOBBA TOLK SYNS FINNAS KLAR
Tolk sslc01_183.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PI PASSA INTE TOLK JOBBA TOLK SYNS
Tolk sslc01_183.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SYNS@z KOMPETENS INTE TOLK VARA@z DÅLIG TOLK
Tolk sslc01_183.eaf SSLC
Glosa_DH S1
JOBBA INTE SOM TOLK PEK JOBBA PÅ
Hur kontakta med teckenspråk? sslc01_201.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1 MÅSTE HA TOLK POSS1.FL SLÄKT^TRÄFF ÄNDÅ
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S1
tolka@hd DIGGA HA TOLK PÅ FEST SLÄKT^FEST
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 GLOSA:(?)@ka BESTÄLLA TOLK wtyp: SJÄLVKLAR FOLK
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S1
tp@& wtyp: TRÅKIG TOLK ÖVERSÄTTA VAD PEK
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
HA EN PLACERA-HIT(G) TOLK GLOSA:(PERF) PRO1.FL GLOSA:(?)
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1.FL GLOSA:(?) PLACERA-HIT(G) TOLK JA@b PRO1 MÅSTE
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK SÅ-ATT-SÄGA HA TOLK PEK TYP@b PU@g
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRECIS OK@b VARA TOLK GÖRA PLUS OCKSÅ
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
GÖRA PLUS OCKSÅ TOLK POSS JOBB mtyp:att
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PU@g VARA|PEK SÅ-ATT-SÄGA TOLK BÄST(J>B) PI PRECIS
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
OFÖRSKÄMD SÅ-ATT-SÄGA PLACERA-HIT(G).MULTI TOLK MEN FÅ RÄKNA
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S1
OLIKA PU@g PEK TOLK PLACERA-HIT(G)@z KÄNNA DISKRIMINERA
Arbetsplats sslc01_242.eaf SSLC
Glosa_DH S1
MAMMA PU@g HÅLLA-UT TOLK GAMMALDAGS FINNAS|INTE MAMMA
Skolgång sslc01_284.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MYCKET STARK KULTUR TOLK HYFF MEDDELA PRO1
Dövförening sslc01_302.eaf SSLC
Glosa_DH S2
NU@b VARA PRIVAT TOLK BETYDA PRO1 VÄLJA
Dövförening sslc01_302.eaf SSLC
Glosa_DH S1
BESTÄMMA ÖVER VILKEN TOLK PRO1.FL SKA FÅ1
Dövförening sslc01_302.eaf SSLC
Glosa_DH S1
OMÖJLIG SÅ-ATT-SÄGA FÅ1 TOLK VAD PRO1.FL VILL
Dövförening sslc01_302.eaf SSLC
Glosa_DH S1
ENKEL TOLK TEX@b TOLK SÅ-ATT-SÄGA NU@b SÅ-ATT-SÄGA
Dövförening sslc01_302.eaf SSLC
Glosa_DH S1
RÄCKA TEX@b ENKEL TOLK TEX@b TOLK SÅ-ATT-SÄGA
Dövförening sslc01_302.eaf SSLC
FEEDBACK