Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa
PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn | Annotering | Filbeskrivning | Filnamn | Korpus |
---|---|---|---|---|
Glosa_DH S1 |
NÅGON PERF PEK
TEX@b
PU@g KURS^ANSVAR ELLER
|
På arbetsplats | sslc01_004.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
LEDNING PERSON.MULTI LEDNING^GRUPP
TEX@b
REKTOR PEK>pekf PEK>långf
|
På arbetsplats | sslc01_004.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SÅ-ATT-SÄGA zzz@z PRECIS
TEX@b
PU@g KURS^PLAN PU@g
|
På arbetsplats | sslc01_004.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
VARA|PEK ORSAK PRO1
TEX@b
HÖRANDE KLUBB VARELSE(Vb)+FÖRFLYTTA@p
|
Sportaktiviteter | sslc01_005.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TÅLAMOD ALLTID TÄNKA
TEX@b
GREPP(G)+HANTERA@p UTFÖRA-SERVE@ka MÅSTE
|
Sportaktiviteter | sslc01_005.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TRO PRO1 TEX@b
TEX@b
PRO1 ARBETA(G) SLUTA
|
Brukar vi krama? | sslc01_006.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
KRAMA TRO PRO1
TEX@b
TEX@b PRO1 ARBETA(G)
|
Brukar vi krama? | sslc01_006.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SAMMA MÄRKA EN
TEX@b
POSS1 SLÄKT PEK.FL
|
Brukar vi krama? | sslc01_006.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
tex@& BRA
TEX@b
PEK>person HUR KONGRESS
|
Brukar vi krama? | sslc01_006.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TOLK PRO1 MÄRKA
TEX@b
POSS1 BARN PRO1
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK>person FÖRUT LITEN-PERSON
TEX@b
SLÄKT^TRÄFF POSS>person moster@&
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MÅNGA GÅNG.PL HÄLSA-PÅ(J)
TEX@b
JUL ELLER PÅSK^HELG
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TYCKA LUSTIG GLOSA:(LÄNGST-IPSI)
TEX@b
NU@b PEK>person/PEK VÄRLD^SPELA(O)
|
Föreningsliv | sslc01_023.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
HA SOCIAL(S) UMGÅS@rd
TEX@b
DÖV(J)^HUS PUB MÅNAD(L)
|
Föreningsliv | sslc01_023.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PÅ MÅNGA PRO1@z
TEX@b
MÅNGA EN zzz@z
|
Föreningsliv | sslc01_023.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK>person/PEK PRO1 PEK@z
TEX@b
PEK>person/PEK PERF ÅR-DÅTID+TVÅ
|
Föreningsliv | sslc01_023.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
tp@& BOKA.MULTI HITTA-PÅ(4)
TEX@b
BOKA.MULTI PEK AKTIV.GÖRA
|
Döv - förening | sslc01_043.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 OSKYLDIG PEK>långf
TEX@b
PEK PU@g tp@&
|
Fritt - film | sslc01_046.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
NUMMER GLOSA:(?) PEK>pekf
TEX@b
PEK>pekf PEK JOBBA
|
Fritt - film | sslc01_046.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
glosa@& JÄMFÖRA MED
TEX@b
LUND@en TECKNA-FLYT PRO1
|
Vänerskola och teckenspråk | sslc01_182.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
NÅGON INTE zzz@&
TEX@b
PRO1 KOMMA-DIT(Lb) TRÄNA(B)
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SAMMA SAK tp@&
TEX@b
SÅ-ATT-SÄGA NÅGON SOM(S)
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SMÅ(L) ROLIG OCKSÅ
TEX@b
SÅ-ATT-SÄGA PRO1 PRATA(Jv)
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
HUR UNDER GYMNASIUM
TEX@b
RISBERGSKA^SKOLA@en PRO1 TYCKA
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1.FL FÅ1 OCKSÅ
TEX@b
HÖST^S@b PRO1 HA
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TITTA PÅ TV@b
TEX@b
NYHET INUTI ITALIEN(7b)@en
|
Internationellt | sslc01_223.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PLUS OCKSÅ OM@b
TEX@b
TITTA PÅ TV@b
|
Internationellt | sslc01_223.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
EN TÄNKA PÅ
TEX@b
HÖRANDE ALLTID tp@&
|
Internationellt | sslc01_223.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK>person/PEK TÄNKA PÅ
TEX@b
OM@b GESTIKULERA MED
|
Internationellt | sslc01_223.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PERF PRO1 PROVOCERA
TEX@b
PEK>person PU@g tp@&
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
LÄRA-SIG OBJPRO1 PEK
TEX@b
PEK MAMMA ALLTID
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK TECKNA MYCKET
TEX@b
PEK LÄRA-SIG OBJPRO1
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SPRÅK HA PRO1-TVÅ
TEX@b
PU@g PRO1 PRO1-TVÅ
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
IDROTT^KULTUR IDROTT^KULTUR MER
TEX@b
PEK>person/PEK PROVA@rd PU-TEX@g
|
Dövidrottsspel | sslc01_244.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
OCKSÅ BRA ARBETA(G)
TEX@b
PRO1 wtyp: MEN
|
Roligaste minne | sslc01_245.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
OTROLIG(5) ROLIG PU-TEX@g
TEX@b
HYRA BÅT(da) FORM(Jf)+UTSTRÄCKNING@p
|
Roligaste minne | sslc01_245.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
OLIKA-DIV PU@g PU-TEX@g
TEX@b
EN PRO1 OFTA
|
Roligaste minne | sslc01_245.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TYCKA PLANKAN@b@en
TEX@b
PEK KAN SE
|
Fritt om filmen | sslc01_247.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PERF GÖRA OTROGEN
TEX@b
PEK>pekf PEK>långf PU@g
|
Fritt om filmen | sslc01_247.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK>person/PEK PU@g ET@b@en
TEX@b
PU@g PEK ET@b@en
|
Fritt om filmen | sslc01_247.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SOM(S) VILL RÄCKA
TEX@b
ENKEL TOLK TEX@b
|
Dövförening | sslc01_302.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SEDAN-TID-TILLBAKA DÅ@b HUR
TEX@b
LÅTA-SÄGA TIO(Y) ÅR@b
|
Dövförening | sslc01_302.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TEX@b ENKEL TOLK
TEX@b
TOLK SÅ-ATT-SÄGA NU@b
|
Dövförening | sslc01_302.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PÅ OBJPRO1(7b).FL PU@g
TEX@b
BARA(B) HYFF@z TALA-OM
|
Dövförening | sslc01_302.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
HUR DÖV(L) MENA
TEX@b
NU@b CI TYP@b
|
Dövförening | sslc01_302.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
JASÅ JA@ub OK@b
TEX@b
PEK>person PRO1 KUSIN(I)
|
Dövförening | sslc01_302.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK KAN VÄLJA
TEX@b
zzz@z TITTA BILD
|
Favoritfilm | sslc01_307.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
JA@ub zzz@z PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET@g>person
TEX@b
PEK>person/PEK DESPERAT^HUS^FRU@en ALLTID
|
Favoritfilm | sslc01_307.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TYP@b PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET@g>person LÅTA-SÄGA
TEX@b
PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET@g>ea JA@ub JA@ub
|
Favoritfilm | sslc01_307.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SVERIGE@en PEK-PLATS-HÄR OCH
TEX@b
EUROPA@en SVERIGE@en SÄGA
|
Kommunikation med hörande | sslc01_322.eaf | SSLC |