Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn Annotering Filbeskrivning Filnamn Korpus
Glosa_DH S1
FÖRÄLDRAR(L) PEK VILL@z TECKNA-SPRÅKA PEK PRO1 GÄRNA
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
POSS1 BARN SKÖN TECKNA-SPRÅKA HOS POSS1 HÖRANDE
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 GÄRNA PRATA(5) TECKNA-SPRÅKA MED OBJPRO1 TECKNA-SPRÅKA
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
TECKNA-SPRÅKA MED OBJPRO1 TECKNA-SPRÅKA POSS1 FÖRÄLDRAR(J) PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET@g@z
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
VILL-INTE PRATA(5) ISTÄLLET TECKNA-SPRÅKA IBLAND(7v) HÄNDA INTE
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
TECKNA-SPRÅKA VARA|PEK SOCIAL(S) TECKNA-SPRÅKA PRO1 DÄRFÖR PRO1
Döv - Dövas dag, festival, etc. sslc01_044.eaf SSLC
Glosa_DH S1
ALLTID KVÄLL GRUPP TECKNA-SPRÅKA VARA|PEK SOCIAL(S) TECKNA-SPRÅKA
Döv - Dövas dag, festival, etc. sslc01_044.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VARFÖR PRO1.FL KAN TECKNA-SPRÅKA PEK>person LYSSNA OBJPRO1
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_061.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TVÅ KAN PRO1 TECKNA-SPRÅKA KAN REDAN TVÅ
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_061.eaf SSLC
Glosa_DH S1
POSS1 FÖRÄLDRAR(L) KAN|INTE TECKNA-SPRÅKA ORSAK TECKENSPRÅK FYFY
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_061.eaf SSLC
Glosa_DH S1
BÖRJA LÄRA-SIG OBJPRO1 TECKNA-SPRÅKA POSS1 FÖRÄLDRAR(L) KAN|INTE
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_061.eaf SSLC
Glosa_DH S1
ORSAK PRO1 KAN|INTE TECKNA-SPRÅKA VÅRDARE SE PEK
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_061.eaf SSLC
Glosa_DH S1
DÖV(L) INGEN PROBLEM TECKNA-SPRÅKA VARELSE(55)+RÖRELSE@p EFTER LÄRA-SIG
Som döv på arbetsplats sslc01_062.eaf SSLC
Glosa_DH S1
DÖV(L) ORSAK PEK TECKNA-SPRÅKA PEK HÖRANDE ALDRIG-NÅGONSIN
Som döv på arbetsplats sslc01_062.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 PROBLEM PRO1 TECKNA-SPRÅKA HA PEK TYPISK
Som döv på arbetsplats sslc01_062.eaf SSLC
Glosa_DH S2
POSS1 FÖRÄLDRAR(J) KAN TECKNA-SPRÅKA INTE NOLL(O) POSS1
Familj sslc01_101.eaf SSLC
Glosa_DH S2
YRKE^SKOLA VÄNERSBORG@en PRO1 TECKNA-SPRÅKA PU@g PRO1 SÅDÄR
Gamla tecken sslc01_109.eaf SSLC
Glosa_DH S1
TID-FRAMÅT BÖRJA GLOSA:(PU) TECKNA-SPRÅKA GLOSA:(VETA) VÄXA-UPP TILL
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TRÄFFAS NÅGON tp@& TECKNA-SPRÅKA PERF-NEG ALDRIG TRÄFFAS
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S2
LITEN-PERSON TECKNA IDAG TECKNA-SPRÅKA I@b^DAG JA@ub@z MEN
Idrottsaktiviteter sslc01_162.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SAMMA SÄTT TECKENSPRÅK TECKNA-SPRÅKA PÅVERKA OCKSÅ JA@ub@z
Idrottsaktiviteter sslc01_162.eaf SSLC
Glosa_DH S2
JA@ub@z SJÄLVKLAR MAMMA TECKNA-SPRÅKA BRA MEN INTE
Idrottsaktiviteter sslc01_162.eaf SSLC
Glosa_DH S1
BÄST(B) FRU SITTA(VVb) TECKNA-SPRÅKA TIMMAR(L) TIMME+EN HALV(J)
Mobiltelefon sslc01_165.eaf SSLC
Glosa_DH S1
ANNAN(ea).FL LAND.PL PERSON.FL@kl TECKNA-SPRÅKA ANNAN(ea) SÄTT OCH@z
Internationellt sslc01_223.eaf SSLC
Glosa_DH S2
DÅ@b SJÄLVKLAR PRO1 TECKNA-SPRÅKA BETYDA INTERNATIONELL LÄRA-SIG
Internationellt sslc01_223.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BETYDA SJÄLVKLAR MYCKET TECKNA-SPRÅKA SÅ-ATT-SÄGA ASL@b@uts PLUS
Internationellt sslc01_223.eaf SSLC
Glosa_DH S1
OCH DÅ@b PRO1 TECKNA-SPRÅKA DANSK LUSTIG VAD
Internationellt sslc01_223.eaf SSLC
Glosa_DH S2
LITEN(L)^BROR PEK>ringf DUKTIG TECKNA-SPRÅKA NÄSTAN SOM DÖV(L)
Hur börja teckenspråk sslc01_241.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BESTÄMMA-SIG STÄNGA-AV>hals PRO1 TECKNA-SPRÅKA MAMMA GLOSA:(?) CHOCKA
Hur börja teckenspråk sslc01_241.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1 TYST PRO1 TECKNA-SPRÅKA VARA|PEK BESTÄMMA-SIG PRO1
Hur börja teckenspråk sslc01_241.eaf SSLC
Glosa_DH S1
TECKENSPRÅK^LÄRARE TOLK^LÄRARE ALLA TECKNA-SPRÅKA SKILLNAD PEK-TVÅ
Arbetsplats sslc01_242.eaf SSLC
Glosa_DH S2
POSS1 BROR HA TECKNA-SPRÅKA OMKRING@z PU@g TOLKA
Arbetsplats sslc01_242.eaf SSLC
Glosa_DH S2
OMRÅDE@kl TECKENSPRÅK^MILJÖ BRA-PERFEKT TECKNA-SPRÅKA PLUS PEK SÅ-ATT-SÄGA
Arbetsplats sslc01_242.eaf SSLC
Glosa_DH S2
YNGST(Jvs) PEK KAN TECKNA-SPRÅKA PRO1 SAMTALA VARA|PEK
Idrott sslc01_243.eaf SSLC
Glosa_DH S1
men@& OCH FÖRÄLDRAR(L) TECKNA-SPRÅKA BARA(B) PERSREF3@pr mtyp:ja
Skolgång sslc01_284.eaf SSLC
Glosa_DH S2
träffas@& PEK.FL TRÄFFAS TECKNA-SPRÅKA PEK>person/PEK PEK.FL INTE
Skolgång sslc01_284.eaf SSLC
Glosa_DH S2
KOMMA-DIT(Lb) JOBBIG TRÄFFAS TECKNA-SPRÅKA PEK HEMMA BARN
Skolgång sslc01_285.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK.FL JA@ub ALLA TECKNA-SPRÅKA BETYDA MYCKET SAMMA
Skolgång sslc01_285.eaf SSLC
Glosa_DH S1
mtyp:och ALLA KAN TECKNA-SPRÅKA ALLA PRO1 VETA-INTE
Skolgång sslc01_285.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TID(L) DÅ@b ALLA TECKNA-SPRÅKA ALLA HA SOM
Kontakt med teckenspråk sslc01_341.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BILD^TELEFON(Q) GENOM FÖC@b@en TECKNA-SPRÅKA PEK-REL många@& BRA
Bild- och mobiltelefon sslc01_366.eaf SSLC
Glosa_DH S2
FYRKANT@kl GREPP(A)+HANTERA@p GREPP(AA)+HANTERA@p TECKNA-SPRÅKA JÄTTESTOR(S) GLOSA:(PAKET) GREPP(AA)+HANTERA@p
Bild- och mobiltelefon sslc01_366.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SEDAN(L) GÅ-IN(L) DÖV(L)^FÖRENING TECKNA-SPRÅKA MAN(Jf) SE FÖLJAS-ÅT
Egen upplevelse sslc01_367.eaf SSLC
Glosa_DH S2
KOMMA-HIT(5b) SVERIGE@en ENTUSIASTISK TECKNA-SPRÅKA GLOSA:(?) EN DÖV(L)
Egen upplevelse sslc01_367.eaf SSLC
Glosa_DH S2
HÄLSA-PÅ(J) VARELSE(55bt)+BEFINNA@p ROLIG TECKNA-SPRÅKA BERÄTTA PEK.FL MYCKET
Egen upplevelse sslc01_367.eaf SSLC
Glosa_DH S2
KOMPIS GRUPP ROLIG TECKNA-SPRÅKA FORTSÄTTA SOVA(7v) ÖVER
Egen upplevelse sslc01_367.eaf SSLC
Glosa_DH S2
HUVUD^STAD VARELSE(55bt)+BEFINNA@p DÖV(L) TECKNA-SPRÅKA MÅNGA DÖV(L) KOMMA-HIT(5b)
Egen upplevelse sslc01_367.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 SITTA(VVb) PRO1 TECKNA-SPRÅKA PRO1 BANKA wtyp:
Kul minne sslc01_386.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SITTA(VVb) VETA-INTE PRO1 TECKNA-SPRÅKA PRO1 SKRATTA(B) PRO1
Kul minne sslc01_386.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BEORDRA-GÅ-DIT PRO1 FÖRFLYTTA(Vb) TECKNA-SPRÅKA NÅGRA GLOSA:SAMMA.FL VARELSE-TVÅ(V)+FÖRFLYTTA@p
Oral undervisning sslc01_402.eaf SSLC
FEEDBACK