Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa
PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn | Annotering | Filbeskrivning | Filnamn | Korpus |
---|---|---|---|---|
Glosa_DH S1 |
IRLAND(Z)@en VARA DISKRIMINERA
TECKEN(J)
PRECIS VARA IRLAND(5)@en
|
Bästa reseminnen 1 | sslc01_143.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TECKEN(J) MAX TIO(Y)
TECKEN(J)
BETYDA PRO1 ANVÄNDA
|
Världskongress för döva | sslc01_163.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SVENSK TECKENSPRÅK EN|NÅGRA
TECKEN(J)
MAX TIO(Y) TECKEN(J)
|
Världskongress för döva | sslc01_163.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
MEN LÅTA-SÄGA HEMMA^GÖRA
TECKEN(J)
TÅG TÅG@hg MINNAS(5)
|
Hur började du teckna | sslc01_181.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
MEN RIKTIG HÄRNÖSAND@en
TECKEN(J)
TYCKA MER LÄTT
|
Vänerskola och teckenspråk | sslc01_182.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
KVAR PEK HÄRNÖSAND@en
TECKEN(J)
PEK HA KVAR
|
Vänerskola och teckenspråk | sslc01_182.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
VARA LUND@en UNDERLIG
TECKEN(J)
PEK>långf SEN@z HÄRNÖSAND@en
|
Vänerskola och teckenspråk | sslc01_182.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SOM EGEN HEMMA^GÖRA
TECKEN(J)
MYSIG GLOSA:(?) SKRIDSKOR
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PERSREF4@pr POSS FÖRST(LL)
TECKEN(J)
VARA ANSIKTE(L) GRAMMATIK
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SÄGA-TILL1 TILL OBJPRO1
TECKEN(J)
fyrkant@& PEK KÖPA@hg
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MINNAS(5) POSS1 ORDNING+EN
TECKEN(J)
VARA TÅG ORSAK
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
EN|DAG FÅ1 EN
TECKEN(J)
EN|DAG MYCKET OFTA
|
Arbetsplats | sslc01_242.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PU@g SMÅ(L) svenska@&
TECKEN(J)
SVENSKA PÅVERKA VETA-INTE
|
Teckenspråk hemma och utanför | sslc01_301.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
MAMMA FÅ1 VETA
TECKEN(J)
MEN SÅ-ATT-SÄGA HA
|
Teckenspråk hemma och utanför | sslc01_301.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TVILLING MEN MAMMA
TECKEN(J)
TVILLING@hg PEK>person/PEK JUST
|
Teckenspråk hemma och utanför | sslc01_301.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK>person/PEK GURKA@b HUR
TECKEN(J)
GURKA@b PEK>person GURKA@hg
|
Teckenspråk hemma och utanför | sslc01_301.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SÅ KANSKE NÅGRA
TECKEN(J)
SAMMA BARA(B) PRO1.FL@z
|
Teckenspråk hemma och utanför | sslc01_301.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
HA SMÅ(L) HEM^SPRÅK
TECKEN(J)
SÅ KANSKE NÅGRA
|
Teckenspråk hemma och utanför | sslc01_301.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
OBJPRO.FL>person POSS>person ORDNING+EN
TECKEN(J)
HUR PEK>person JA@ub
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_321.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
tp@& POSS1 ORDNING+EN
TECKEN(J)
VAD MAMMA TITTA-PÅ
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_321.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK.FL ANVÄNDA SÅ-ATT-SÄGA
TECKEN(J)
MEN ÄNDÅ INTE
|
Kommunikation med hörande | sslc01_322.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 TECKNA-FLYT BIL
TECKEN(J)
BRA KUNNA PU@g
|
Arbetsuppgifter | sslc01_323.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
OCKSÅ EN DEL
TECKEN(J)
FRÅN BÖRJA HEMMA
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_341.eaf | SSLC |
Glosa_NonDH S1 |
VARA|PEK PERSREF12@pr PERSREF12@pr
TECKEN(J)
PERSREF12@pr ALLTID PEK
|
Egen upplevelse | sslc01_367.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 UTSÄTTA-FÖR FUL
TECKEN(J)
HUR TECKNA GLOSA:(ORD)
|
Oral undervisning | sslc01_402.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
BIL PEK>långf SMÅ(L)
TECKEN(J)
PEK.FL MEN LÄNGE(ea)
|
Umgås med grannar och släkt | sslc01_403.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
tp@& TVÅ OLIKA
TECKEN(J)
PI PEK tp@&
|
Gambia | sslc01_406.eaf | SSLC |