Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn Annotering Filbeskrivning Filnamn Korpus
Glosa_DH S2
GESTIKULERA PEK PEK TALA TYDLIG(L) glosa@& glosa@&
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK@z SJÄLV KAN TALA SPRÅK BETYDA PRO1@z
Döv - ändra tsp med släkt? sslc01_042.eaf SSLC
Glosa_DH S2
tp@& ACCEPTERA(Jv) INTE TALA VID BEFALLA@rd INTE
Fritt - husdjur sslc01_045.eaf SSLC
Glosa_DH S2
HUND MED UPPFOSTRA TALA RÖST-ANVÄNDA zzz@& RÖST-ANVÄNDA
Fritt - husdjur sslc01_045.eaf SSLC
Glosa_DH S1
MEN LÄRARE KRÄVA TALA MEN VISS BOK
Familj sslc01_101.eaf SSLC
Glosa_DH S1
BÖN PRATA(5) ÖVA TALA AVLÄSA-MUN PRO1 HÅLLA-UT
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_DH S2
UNDERVISA INTE TRÄNA(B) TALA NEJ-NÄH(J) BARA(B) UNDERVISA
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_DH S2
tp@& JA@ub@z TRÄNA(B) TALA APA FORM(LL)+BESKRIVNING@p ENTITET(J)+BEFINNA@p.MULTI
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_DH S2
ENTITET(J)+BEFINNA@p.MULTI BIL ENTITET(JJ)+BEFINNA@p.FL TALA FÅ LÖN PEK
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_DH S2
FÅ1 LÖN KAN TALA TRÄNA(B) NÅGON JA@b
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_DH S2
NOLL-KUNSKAP PRO1 ÖVA@rd TALA tp@& ÖVA@rd hörlurar@&
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_DH S2
hörlurar@& HÖRA HÖRLURAR TALA TRÄNA(B) MEN PU@g
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MÅSTE PRO1 ÖVA TALA MAMMA OCH PAPPA@b
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VAD PERF TECKNA TALA ÖVA HÄRNÖSAND@en PEK
Vänerskola och teckenspråk sslc01_182.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1 TRO ÖVA TALA ÖVA LITE(7b) INUTI
Vänerskola och teckenspråk sslc01_182.eaf SSLC
Glosa_DH S1
LOKAL GLOSA:(?) HÅLLA TALA SPECIELL FEST MINGLA
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TECKENSPRÅK JASÅ VARA|PEK TALA PI ONÖDIG ORAL
Hur börja teckenspråk sslc01_241.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1 TECKENSPRÅK PRO1 TALA PU@g ORAL PRO1
Hur börja teckenspråk sslc01_241.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SA FÅ VÄLJA>pekf_långf TALA ELLER TECKENSPRÅK ORAL
Hur börja teckenspråk sslc01_241.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK NEJ-NÄH(J) BÄST(J>B) TALA MAMMA GLOSA:OPPONERA VAD
Hur börja teckenspråk sslc01_241.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SÄGA-TILL1 VAD VÄLJA>pekf_långf TALA ELLER TECKENSPRÅK PU@g
Viktigaste händelse sslc01_246.eaf SSLC
Glosa_DH S2
FÖRUT TID-BAKÅT MÅSTE TALA TRÄNA(B) MÅSTE NU@b
Viktigaste händelse sslc01_246.eaf SSLC
Glosa_DH S1
FÖRSTÅ(L) I@b UPPFATTA TALA PEK.FL ELLER PEK
Arbetsuppgifter sslc01_323.eaf SSLC
Glosa_DH S2
ORSAK HEMMA LITE-KNAPPT TALA SJÄLV POSS1 ORDNING+EN
Kontakt med teckenspråk sslc01_341.eaf SSLC
Glosa_DH S2
POSS1 MORMOR LÄRA-UT TALA SEDAN(L) MINNAS(5) I@b@z
Kontakt med teckenspråk sslc01_341.eaf SSLC
Glosa_DH S2
INUTI SKOLA TRÄNA(B) TALA ORSAK HEMMA LITE-KNAPPT
Kontakt med teckenspråk sslc01_341.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK SÅ-ATT-SÄGA LÄRA-SIG TALA MEN VETA tp@&
Kontakt med teckenspråk sslc01_341.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK>person GLOSA:SNAPPA-UPP(7b) HÖRA TALA GLOSA:SNAPPA-UPP(Jf) TECKENSPRÅK FÖRVIRRAD
Kontakt med teckenspråk sslc01_341.eaf SSLC
Glosa_DH S1
KANSKE FRÅN BÖRJA TALA PEK>person TECKENSPRÅK KANSKE
Bild- och mobiltelefon sslc01_366.eaf SSLC
Glosa_DH S1
zzz@z PEK PEK TALA FORM(L)+BESKRIVNING@p FORM(H)+UTSTRÄCKNING@p ENTITET(L)+FÖRFLYTTA@p
Hur börjar jag med teckenspråk sslc01_381.eaf SSLC
Glosa_DH S1
FLYTTA-UT ÖREBRO@en zzz@z TALA MEN UTE RAST
Hur börjar jag med teckenspråk sslc01_381.eaf SSLC
Glosa_DH S1
GLOSA:@ka PRATA(7v) MYCKET TALA PRO1 TITTA-PÅ GLOSA:(PD)
Hur börjar jag med teckenspråk sslc01_381.eaf SSLC
Glosa_DH S2
KOMMA-DIT(Lb) PEK MÅSTE TALA PU@g MEN utanför@&
Oral undervisning sslc01_402.eaf SSLC
FEEDBACK