Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa
PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn | Annotering | Filbeskrivning | Filnamn | Korpus |
---|---|---|---|---|
Glosa_DH S2 |
GESTIKULERA PEK PEK
TALA
TYDLIG(L) glosa@& glosa@&
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK@z SJÄLV KAN
TALA
SPRÅK BETYDA PRO1@z
|
Döv - ändra tsp med släkt? | sslc01_042.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
tp@& ACCEPTERA(Jv) INTE
TALA
VID BEFALLA@rd INTE
|
Fritt - husdjur | sslc01_045.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
HUND MED UPPFOSTRA
TALA
RÖST-ANVÄNDA zzz@& RÖST-ANVÄNDA
|
Fritt - husdjur | sslc01_045.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
MEN LÄRARE KRÄVA
TALA
MEN VISS BOK
|
Familj | sslc01_101.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
BÖN PRATA(5) ÖVA
TALA
AVLÄSA-MUN PRO1 HÅLLA-UT
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
UNDERVISA INTE TRÄNA(B)
TALA
NEJ-NÄH(J) BARA(B) UNDERVISA
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
tp@& JA@ub@z TRÄNA(B)
TALA
APA FORM(LL)+BESKRIVNING@p ENTITET(J)+BEFINNA@p.MULTI
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ENTITET(J)+BEFINNA@p.MULTI BIL ENTITET(JJ)+BEFINNA@p.FL
TALA
FÅ LÖN PEK
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FÅ1 LÖN KAN
TALA
TRÄNA(B) NÅGON JA@b
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
NOLL-KUNSKAP PRO1 ÖVA@rd
TALA
tp@& ÖVA@rd hörlurar@&
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
hörlurar@& HÖRA HÖRLURAR
TALA
TRÄNA(B) MEN PU@g
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MÅSTE PRO1 ÖVA
TALA
MAMMA OCH PAPPA@b
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
VAD PERF TECKNA
TALA
ÖVA HÄRNÖSAND@en PEK
|
Vänerskola och teckenspråk | sslc01_182.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 TRO ÖVA
TALA
ÖVA LITE(7b) INUTI
|
Vänerskola och teckenspråk | sslc01_182.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
LOKAL GLOSA:(?) HÅLLA
TALA
SPECIELL FEST MINGLA
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TECKENSPRÅK JASÅ VARA|PEK
TALA
PI ONÖDIG ORAL
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 TECKENSPRÅK PRO1
TALA
PU@g ORAL PRO1
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SA FÅ VÄLJA>pekf_långf
TALA
ELLER TECKENSPRÅK ORAL
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK NEJ-NÄH(J) BÄST(J>B)
TALA
MAMMA GLOSA:OPPONERA VAD
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SÄGA-TILL1 VAD VÄLJA>pekf_långf
TALA
ELLER TECKENSPRÅK PU@g
|
Viktigaste händelse | sslc01_246.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FÖRUT TID-BAKÅT MÅSTE
TALA
TRÄNA(B) MÅSTE NU@b
|
Viktigaste händelse | sslc01_246.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FÖRSTÅ(L) I@b UPPFATTA
TALA
PEK.FL ELLER PEK
|
Arbetsuppgifter | sslc01_323.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ORSAK HEMMA LITE-KNAPPT
TALA
SJÄLV POSS1 ORDNING+EN
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_341.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
POSS1 MORMOR LÄRA-UT
TALA
SEDAN(L) MINNAS(5) I@b@z
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_341.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
INUTI SKOLA TRÄNA(B)
TALA
ORSAK HEMMA LITE-KNAPPT
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_341.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK SÅ-ATT-SÄGA LÄRA-SIG
TALA
MEN VETA tp@&
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_341.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK>person GLOSA:SNAPPA-UPP(7b) HÖRA
TALA
GLOSA:SNAPPA-UPP(Jf) TECKENSPRÅK FÖRVIRRAD
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_341.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
KANSKE FRÅN BÖRJA
TALA
PEK>person TECKENSPRÅK KANSKE
|
Bild- och mobiltelefon | sslc01_366.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
zzz@z PEK PEK
TALA
FORM(L)+BESKRIVNING@p FORM(H)+UTSTRÄCKNING@p ENTITET(L)+FÖRFLYTTA@p
|
Hur börjar jag med teckenspråk | sslc01_381.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FLYTTA-UT ÖREBRO@en zzz@z
TALA
MEN UTE RAST
|
Hur börjar jag med teckenspråk | sslc01_381.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
GLOSA:@ka PRATA(7v) MYCKET
TALA
PRO1 TITTA-PÅ GLOSA:(PD)
|
Hur börjar jag med teckenspråk | sslc01_381.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
KOMMA-DIT(Lb) PEK MÅSTE
TALA
PU@g MEN utanför@&
|
Oral undervisning | sslc01_402.eaf | SSLC |