Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa
PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn | Annotering | Filbeskrivning | Filnamn | Korpus |
---|---|---|---|---|
Glosa_DH S1 |
PRO1 JOBBA NORDISK
SPRÅK
PRO1 SÅ-ATT-SÄGA BARA(B)
|
På arbetsplats | sslc01_004.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
glosa@& MYCKET HEM^GÖRA
SPRÅK
POSS1 MAMMA PEK
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
KAN PEK POLEN@en
SPRÅK
PRATA-FLYTANDE ORAL SKOLA
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_041.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 PRO1 POLEN@en
SPRÅK
INTE STARK INTE
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_041.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK HÖRANDE VILKEN
SPRÅK
ANVÄNDA PEK UMGÅS
|
Döv - ändra tsp med släkt? | sslc01_042.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SJÄLV KAN TALA
SPRÅK
BETYDA PRO1@z GRUPP
|
Döv - ändra tsp med släkt? | sslc01_042.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
BRA VARA KROPP
SPRÅK
tp@& PI ÖPPEN
|
Döv - ändra tsp med släkt? | sslc01_042.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
OBJPRO1(7b).FL POSS1 ORDNING+EN
SPRÅK
TECKNA-FLYT MYCKET PU@g
|
Döv - ändra tsp med släkt? | sslc01_042.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ÄNDÅ POSS ORDNING+EN
SPRÅK
TECKENSPRÅK TECKNA-FLYT PRO1
|
Fritt - husdjur | sslc01_045.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MYCKET FÖRLORA SVENSKA
SPRÅK
SKRIVA MYCKET MISSA
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
VARA HEL@b NY
SPRÅK
BETYDA PRO1 POSS1
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MATEMATIK@z SKRIVA SVENSKA
SPRÅK
GLOSA:(?) GLOSA:(PD) HOS
|
Vänerskola och teckenspråk | sslc01_182.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
OCKSÅ HA|INTE GRAMMATIK
SPRÅK
SOM@z PU@g@z TECKNA
|
Vänerskola och teckenspråk | sslc01_182.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FINNAS|INTE SOM GRAMMATIK
SPRÅK
FINNAS|INTE HÄRNÖSAND@en ha@&
|
Vänerskola och teckenspråk | sslc01_182.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
HA NÅGRA EGEN
SPRÅK
HA PRO1-TVÅ TEX@b
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
ROLIG ALLA OLIKA
SPRÅK
UMGÅS@rd PEK TYCKA
|
Världsspelen | sslc01_265.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
VARA EN EGEN
SPRÅK
OLIKA GRUPP.MULTI BARA(B)
|
Teckenspråk hemma och utanför | sslc01_301.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FYRA STYCK OLIKA
SPRÅK
TECKENSPRÅK PÅ FEM
|
Teckenspråk hemma och utanför | sslc01_301.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK FAMILJ HEMMA
SPRÅK
TVÅ OLIKA GLOSA:(GRUPP-DELA)
|
Arbetsuppgifter | sslc01_323.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TECKNA-FLYT INTRESSERAD-INTE INTE
SPRÅK
BEGÅVAD INTE BETYDA
|
Arbetsuppgifter | sslc01_323.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
IDENTIFIERA-MED FÖRSTÅ(L) POSS
SPRÅK
LÄTT^BÄST(B) PRO1 KAN
|
Arbetsuppgifter | sslc01_323.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ANPASSA EFTER POSS
SPRÅK
BEHOV PRO1 KAN
|
Arbetsuppgifter | sslc01_323.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TECKNA-FLYT PU@g SKILLNAD
SPRÅK
JÄMFÖRA STÖRST UNGEFÄR-CIRKA
|
Arbetsuppgifter | sslc01_323.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ALLA TECKNA-KRUMELUR ANNAN(ea)
SPRÅK
PRO1 pro1@hd TECKNA
|
Utlandet 1 | sslc01_326.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SEDAN(L) SKOLA HÖRANDE
SPRÅK
HUR PÅVERKA OBJPRO>person
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_341.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MER INTRESSE AV@b
SPRÅK
FÖRUT SKOLA INTRESSERAD-INTE
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_341.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MER INTRESSE AV@b@z
SPRÅK
tp@& PU@g KANSKE
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_341.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
EN DEL HEMMA
SPRÅK
OCKSÅ EN DEL
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_341.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FRÅN BÖRJA HEMMA
SPRÅK
MEN PU@g BÅDA
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_341.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
HA|INTE PI POSS1
SPRÅK
SVENSKA TYNA NORGE@en
|
Syskoner | sslc01_343.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PU@g DÅ@b PROBLEM
SPRÅK
PU@g PRECIS SAMMA.ITER
|
Bild- och mobiltelefon | sslc01_366.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TECKNA GLÖMMA BORT
SPRÅK
PRO1 JA@ub PRO1
|
Bild- och mobiltelefon | sslc01_366.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SA VILL BEHÅLLA
SPRÅK
RÄDD TECKNA GLÖMMA
|
Bild- och mobiltelefon | sslc01_366.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
HA SVÅR SVENSKA
SPRÅK
ELLER TECKNA-FLYT BÄTTRE(J>B)
|
Bild- och mobiltelefon | sslc01_366.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SKRIVA-TANGENTBORD BRA@z SVENSK
SPRÅK
BRA PEK.FL GAMMAL(G)
|
Bild- och mobiltelefon | sslc01_366.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SÅ.MULTI SÅ-ATT-SÄGA TVÅ
SPRÅK
SÅ-ATT-SÄGA PARALLELL SKA
|
Oral undervisning | sslc01_402.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
GLÖMMA-BORT BLI(L) KOMMA-EFTERKÄLKE
SPRÅK
BETYDA KOMMUNICERA FINNAS|INTE
|
Umgås med grannar och släkt | sslc01_403.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 TRO MER
SPRÅK
UTTRYCKA-VERBALT PEK ÅLDER
|
Umgås med grannar och släkt | sslc01_403.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ANNAN(ea) PU@g FINNAS|INTE
SPRÅK
SAMTALA HEMMA FINNAS|INTE
|
Umgås med grannar och släkt | sslc01_403.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PU@g SKÖN ANVÄNDA
SPRÅK
KANSKE zzz@& TRO
|
Umgås med grannar och släkt | sslc01_403.eaf | SSLC |