Glosa_DH S1
|
JA@ub OCKSÅ PERSREF2@pr
SLUTA
JA@ub PEK>person/PEK MENA
|
Sportaktiviteter |
sslc01_005.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PERSREF1@pr OTROLIG(S) TENNIS-SPELA
SLUTA
FUT-NEG JA@ub OCKSÅ
|
Sportaktiviteter |
sslc01_005.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PERSREF1@pr FORTFARANDE(da) ELLER@z
SLUTA
FORTFARANDE(da) PERSREF1@pr PEK
|
Sportaktiviteter |
sslc01_005.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FORTFARANDE(da) PERSREF1@pr PEK
SLUTA
PU@g TENNIS PU@g
|
Sportaktiviteter |
sslc01_005.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
ALDRIG TILLBAKA GÅ-UTFÖR
SLUTA
PRO1 BADMINTON TID-FRAMÅT
|
Sportaktiviteter |
sslc01_005.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TEX@b PRO1 ARBETA(G)
SLUTA
SÅ-ATT-SÄGA SOMMAR^LOV(7) ALLA
|
Brukar vi krama? |
sslc01_006.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PLUS PRO1-TVÅ@z BÖRJA
SLUTA
BÖRJA VARANNAN@z HÄLSA-PÅ(J)
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_021.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
GLOSA:(?) SPECIELL SEDAN(L)
SLUTA
OLIKA BADMINTON PEK>pekf
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
AKTIV INNE(N)^BANDY(Q) OCKSÅ
SLUTA
GLOSA:(KVAR) FÖRUT VARA-MED
|
Döv - Dövas dag, festival, etc. |
sslc01_044.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SKOLA ÅTTA ÅR@b
SLUTA
BÖRJA PRO1 YRKE^SKOLA
|
Som döv på arbetsplats |
sslc01_062.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PRO1 BESTÄMMA-SIG PRO1
SLUTA
LÅTA-VARA PRO1 TILLBAKA-DIT
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_063.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
AVKLARAD tp@& BANDY
SLUTA
LÅTA-VARA SEDAN(J) PRO1
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_063.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
INGEN PRATA-MED(Jv) PU@g
SLUTA
PU@g PU@g PU@g
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_063.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SIST PRO1 pension@&
SLUTA
HANDBOLL nittonhundra@& NITTONHUNDRA^ÅTTIO^EN@tal
|
Fotbollsminne |
sslc01_064.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
NITTONHUNDRA^ÅTTIO^EN@tal BRYTA ENTITET(G)+RÖRELSE+GREPP(S)@p
SLUTA
PU@g PU@g PRO1
|
Fotbollsminne |
sslc01_064.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FRU zzz@& zzz@&
SLUTA
ARBETA(G) PENSION GLOSA:(?)
|
Fritt - husdjur |
sslc01_067.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PEK-PLATS-DÄR pek-plats-där@hd SEDAN(L)
SLUTA
TVÅ ÅR SEDAN(L)
|
Familj |
sslc01_101.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PERF TID-FRAMÅT SEDAN(L)
SLUTA
TILLBAKA OMIGEN PEK@z
|
Förening |
sslc01_104.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
NAMN PEK>ringf PRO1
SLUTA
IDROTT KLUBB MÅSTE
|
Förening |
sslc01_104.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
sedan@& SEDAN(L) PEK
SLUTA
PF@g GLOSA:(MINSKA) ENTITET(5bt)+FÖRFLYTTA@p
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
NÅGRA POSS1 KLASS
SLUTA
DIREKT HÖRANDE ARBETA(G)
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SKOLA PEK>hand SKOLA
SLUTA
NÅGRA POSS1 KLASS
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FREDAG>pekf LEDIG(8) PU@g
SLUTA
TIDIG BETYDA LEDIG(8)
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
HÅLLA-UT FÅ-NOG PRO1
SLUTA
FUT-NEG BESTÄMMA-SIG KLIPPA-AV@z
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
GLOSA:(HANDVEVA) SEDAN(L) VILL
SLUTA
tp@& HÄRNÖSAND@en SKOLA
|
Hur började du teckna |
sslc01_181.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FINNAS STORT-SETT@z PERFEKT
SLUTA
PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET@g>person nn@& INTE
|
Vänerskola och teckenspråk |
sslc01_182.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
DÅLIG MEN SEDAN(L)
SLUTA
PEK-PLATS-DÄR KOMMA-DIT(Lb) VÄXJÖ(V)@en
|
Hur kontakta med teckenspråk? |
sslc01_201.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
INUTI MOTOR^KLUBB SEDAN(L)
SLUTA
AVKLARAD SEDAN(L) PRO1
|
Föreningsliv |
sslc01_202.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
JA@b zzz@z RÄCKA
SLUTA
TYCKA PRO1 GLOSA:(MYCKET)
|
Arbetsplats |
sslc01_203.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SLUTA PRO1 zzz@z
SLUTA
NU@b ÅR-DÅTID+EN SOMMAR
|
Arbetsplats |
sslc01_203.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
BETYDA SPECIAL^PEDAGOGIK^INSTITUTION EFTER
SLUTA
PRO1 zzz@z SLUTA
|
Arbetsplats |
sslc01_203.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
JA@b PRO1 VILL
SLUTA
PEK.FL LEDSEN PU@g
|
Arbetsplats |
sslc01_203.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SEDAN(L) tp@& zzz@z
SLUTA
JA@ub PRO1 HA
|
Scout, Minne från yrkesskola |
sslc01_204.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
JA@ub DÅ@b PRO1.FL
SLUTA
VÄXJÖ(L)@en ÅR+TVÅ SLUTA
|
Längtan till första klass |
sslc01_205.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SLUTA VÄXJÖ(L)@en ÅR+TVÅ
SLUTA
PRO1 KÄNNA PRO1
|
Längtan till första klass |
sslc01_205.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1.FL ÄLDRE NU@b
SLUTA
PU@g
|
Längtan till första klass |
sslc01_205.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FLYTTA SEDAN(L) PRO1
SLUTA
SKOLA PAPPA KOMMA-HIT(Lb)
|
Roligaste minne |
sslc01_209.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
KVAR INNAN PRO1
SLUTA
LYCKAS(ml) PRO1 FLYTTA
|
Roligaste minne |
sslc01_209.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
GLOSA:(JÄMFÖRA) GLOSA:(VILL) FÅ-NOG
SLUTA
KÄNNA-OLUST PEK>person DÖV(L)
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
FÖRSÖKA FÖRKLARA@rd PRO1
SLUTA
PRATA(5) PRO1 EFTER
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1 VILL mtyp:hon
SLUTA
TYCKA|INTE OM@b PRO1
|
Skolgång |
sslc01_286.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SLUTA INHALERA FUT-NEG
SLUTA
BARA(B) EKSEM@b KLIA
|
Skolgång |
sslc01_286.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
TUFF ASTMA astma@uppr
SLUTA
INHALERA FUT-NEG SLUTA
|
Skolgång |
sslc01_286.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SÄKER m@hd PERSREF1@pr
SLUTA
ISHOCKEY PRO1 SÄKER
|
Skolgång |
sslc01_288.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
FEMTON SEXTON SLUTA(V)
SLUTA
mtyp:eller tp@& ELLER
|
Skolgång |
sslc01_288.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
TIMMAR(L) PRO1 MATCH
SLUTA
KANSKE KLOCKTID+TRE KLOCKTID+FYRA
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
FÄRDIG SEDAN(L) PEK
SLUTA
TID-FRAMÅT-TILL JUL TID-FRAMÅT-TILL
|
Arbete 2 |
sslc01_345.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
TID-FRAMÅT-TILL JUL TID-FRAMÅT-TILL
SLUTA
FORTSÄTTA färdig@& EN
|
Arbete 2 |
sslc01_345.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MYCKET PRATA(5) LÄGG-AV@ka
SLUTA
TYST GLOSA:(PD) PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET@g
|
Egen upplevelse |
sslc01_367.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1 RIKTNING TID-FRAMÅT-FRÅN
SLUTA
PEK-BANSTRÄCKA tp@& OLIKA
|
Hur börjar jag med teckenspråk |
sslc01_381.eaf |
SSLC |