Glosa_DH S1
|
INNAN PRO1 KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA@rd
SKRIVA
PAPPA PRO1-TVÅ MAMMA
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_021.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
KOMMUNICERA AVLÄSA-MUN PEK>person
SKRIVA
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA JA@ub HUR
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_021.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
GÖRA DOKUMENTÄR^FILM PEK>långf
SKRIVA
ARTIKEL.PL PEK>ringf PRO1.FL
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
tp@& LITE-KNAPPT KONTAKT
SKRIVA
ELLER gestikulera@& KROPP^SPRÅK
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_041.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
GESTIKULERA 4typ:tala LÅTA-VARA
SKRIVA
tp@& JA@ub STÄMMA(J)
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_041.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
glosa@& GESTIKULERA GESTIKULERA
SKRIVA
GESTIKULERA zzz@z@ka TECKNA-FLYT
|
Döv - ändra tsp med släkt? |
sslc01_042.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1 KAN|INTE TVUNGEN
SKRIVA
NAMN FORM(77a)+UTSTRÄCKNING@p>hals FORM(77b)+UTSTRÄCKNING@p>bröst
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_061.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PERSREF1@pr PEK>långf OBJPRO1
SKRIVA
KONTRAKT MED HÖRANDE
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_063.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
OM@b PRO1 MED@b
SKRIVA
VARA-MED DELTA SÄKER
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_063.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FOTBOLLSPELA(Lb) FALKÖPING@en MÅSTE
SKRIVA
SPELARÖVERGÅNG FÄRDIG FALKÖPING@en
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_063.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FÖRKLARA GREPP(H)+HANTERA@p PEK
SKRIVA
LISTA(5) BRA FÖRKLARA
|
Fritt - hur hitta SU |
sslc01_065.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
C@b PAPPA@z FÖRBANNAD
SKRIVA
LAPP(L) SKICKA TILL
|
Fritt - husdjur |
sslc01_067.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TYCKA OM@b@z PRO1
SKRIVA
SKRIVA LISTA(S)@z FOTBOLL(ml)^SPELARE(Lb)
|
Fritt - husdjur |
sslc01_067.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
OM@b@z PRO1 SKRIVA
SKRIVA
LISTA(S)@z FOTBOLL(ml)^SPELARE(Lb) DÄRFÖR@z
|
Fritt - husdjur |
sslc01_067.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
OM@b VA@b ISTÄLLET
SKRIVA
tp@& ANNARS@b@z FUNGERA
|
Arbetsplats |
sslc01_102.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FÖRLORA SVENSKA SPRÅK
SKRIVA
MYCKET MISSA PRO1
|
När lär man sig teckna |
sslc01_121.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
BEHÄRSKA PRATA(5) ELLER
SKRIVA
GESTIKULERA BRA OK@b
|
Bowling |
sslc01_126.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
GESTIKULERA LITE(7b) GESTIKULERA
SKRIVA
SAMTALA PU@g BRA
|
Bowling |
sslc01_126.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
GRANNE KOMMA-DIT(Lb) lapp@&
SKRIVA
LAPP PRO1 PU@g
|
Mobiltelefon |
sslc01_165.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PU@g RÄKNA MATEMATIK@z
SKRIVA
SVENSKA SPRÅK GLOSA:(?)
|
Vänerskola och teckenspråk |
sslc01_182.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
zzz@z DÅ@b KAN
SKRIVA
OCKSÅ SOM VARA
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
DÅLIG TVUNGEN PRO1
SKRIVA
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA VARA TECKENSPRÅK
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
OMGIVNING MYCKET HÖRANDE
SKRIVA
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA ELLER POSS1
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
FÖRBI PERF PRO1
SKRIVA
PRO1 ÅSKÅDA BANSTRÄCKA
|
Arbetsplats |
sslc01_242.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK PERF GÖRA
SKRIVA
BOK.PL@z PEK.FL BRA.INITPAUS
|
Fritt om filmen |
sslc01_247.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SKRIVA@rd PEK>person/PEK VARA
SKRIVA
STIG@bn LARSSON@bn KÄND
|
Fritt om filmen |
sslc01_247.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
GLOSA:(TISDAG) STARTA SKRIVA-TANGENTBORD
SKRIVA
zzz@& FÖRR-I-TID@z FÖRR-I-TID
|
Fritt om filmen |
sslc01_292.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SKRIVA PU@g BLÖT
SKRIVA
PU@g OMÖJLIG PU@g
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
TILL FINAL BADMINTON-SPELA
SKRIVA
INUTI MATCH skriva@&
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
NEJ-NEHEJ(J) MEN PAUS(J)
SKRIVA
TALA-OM GÖRA SÅ.FL
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
BETYDA AUTOMATISK(5) PRO1.FL
SKRIVA
PEK TYCKA wtyp:
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
VÄSKA ALLTID PRO1
SKRIVA
BEREDD FÄRDIG ALLTID
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
DUSCHA OCH BASTU
SKRIVA
PU@g BLÖT SKRIVA
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
KROPP@kl@z GESTIKULERA PRO1
SKRIVA
SEDAN(L) REFERERA TILL
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
GESTIKULERA BARA(B) KROPP^SPRÅK
SKRIVA
SOM PEK>person SA
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
KOMMA-IN PRO1 PU@g
SKRIVA
MOBILTELEFON KNAPPA-MOBILTELEFON(B) GREPP(S)+HANTERA@p
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SVERIGE@en SÄGA PRO1
SKRIVA
PEK PF@g LITE(7b)
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
BEHÖVA(J)|INTE PLUS ENGELSKA
SKRIVA
PI SÅ-ATT-SÄGA BEHÖVA(J)|INTE
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET@g PEK>öra PU@g
SKRIVA
PRO1 TA MED
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
ALLTID tp@& AVLÄSA-MUN
SKRIVA
tp@& ELLER GESTIKULERA
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET(Jvs) PEK>öra PU@g
SKRIVA
SKRIVA FARLIG LÄTT
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK>öra PU@g SKRIVA
SKRIVA
FARLIG LÄTT PLUS
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SÅ-ATT-SÄGA KAN ANVÄNDA
SKRIVA
ORSAK SÅ-ATT-SÄGA POSS1.FL
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
BETYDA OMÖJLIG tp@&
SKRIVA
ELLER NÅGON DRA-UT-PÅ-TID
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
INGÅ SVENSKA PEK
SKRIVA
BARA(B) bara@& PRATA-FLYTANDE
|
Uppväxt |
sslc01_342.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SVENSKA DÅLIG(B) PRO1
SKRIVA
PRATA-FLYTANDE PEK>hand FÖRSTÅ|INTE@rd
|
Uppväxt |
sslc01_342.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
FYRA BETYG(B) SVENSKA
SKRIVA
PU@g TYVÄRR GREPP(AA)+HANTERA@p
|
Uppväxt |
sslc01_342.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SEDAN(L) zzz@z 4typ:tala
SKRIVA
PRO1 TECKNA-I-SMYG PEK
|
Uppväxt |
sslc01_342.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PENNA PEK TAVLA
SKRIVA
SEDAN(L) zzz@z 4typ:tala
|
Uppväxt |
sslc01_342.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
VISION PRO1 GLOSA:(?)
SKRIVA
GLOSA:(?) LÅTA-SÄGA@z TYP@b
|
Själv regissör |
sslc01_389.eaf |
SSLC |