Glosa_DH S1
|
KVÄLL MÖRK SNART
SKA
TILLBAKA-DIT BY@b PEK
|
Herdepojken och vargen |
ssl_ji_fab1.eaf |
ECHO |
Glosa_DH S1
|
SKOG ENTITET(55bt)+RÖRELSE@p JAGA
SKA
MAT PEK ENTITET(55bt)+RÖRELSE@p
|
Lejonet och musen |
ssl_ji_fab3.eaf |
ECHO |
Glosa_DH S1
|
EN DAG PEK
SKA
HJÄLPA OBJPRO NU@b
|
Lejonet och musen |
ssl_ji_fab3.eaf |
ECHO |
Glosa_DH S1
|
SJÄLV TÄNKA FINNAS
SKA
PRO1 HÄMTA GÖMMA
|
Hunden och köttbenet |
ssl_lm_fab5.eaf |
ECHO |
Glosa_DH S2
|
VIKTIG PRO1 PEK>långf
SKA
FÖRSÖKA SÅ-ATT-SÄGA glosa@&
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PI PEK-PLATS-HÄR SÅ-ATT-SÄGA
SKA
JA@ub OM@b ADJUNKT@b
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SJÄLVKLAR MEN PEK
SKA
OCKSÅ FORSKA PEK>långf
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
OCKSÅ FORSKA PEK>långf
SKA
PU@g JA@ub STÄMMA(J)
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
TRE MYCKET INGÅ
SKA
INGÅ SÅ-ATT-SÄGA ALLTIHOP
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ARBETA(G)^TID(L) INGÅ DÅ@b
SKA
UNDERVISA SJU_ÅTTA@num@uppr MINNAS|INTE
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PRO1 UNDERVISA SUMMA
SKA
TJUGO^FYRA LEKTION VECKA
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
ÄNDÅ PRO1
SKA
TECKNA TECKNA FRÅGA
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PRO1 TÄNKA TRÄNA(B)
SKA
LÅTA-VARA pek@& SMÅ(L)
|
Sportaktiviteter |
sslc01_005.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
KRAMA VAD HUR
SKA
PRO1 KRAMA GÖRA
|
Brukar vi krama? |
sslc01_006.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
POSS RÄTTIGHET PLUS
SKA
ÅR-FRAMTID+TVÅ_TRE AFRIKA(7)@en VILL
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PLATS zzz@z AFRIKA(7)@en
SKA
ska@hd DURBAN@b@en SYD^AFRIKA(7)@en
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
målsättning@& POSS1 MÅLSÄTTNING
SKA
GLOSA:(?) AFRIKA(5)@en GLOSA:(PEK-PLATS-HÄR)
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ORDNING+TVÅ zzz@z PRO1
SKA
HÖST MEN@z PRO1.FL
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1 VETA-PERF PRO1
SKA
PRO1 ÄNDRA.MULTI tp@&
|
Döv - ändra tsp med släkt? |
sslc01_042.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TILL VARA|PEK FÖRENING
SKA
STADIGVARANDE MEN TRO
|
Döv - förening |
sslc01_043.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FISK(L)^KLUBB BRIDGE PEK>ringf
SKA
OMVANDLA NÅGON ANNAN(ea)
|
Döv - förening |
sslc01_043.eaf |
SSLC |
Glosa_NonDH S2
|
PEK pek@hd PEK>pekf
SKA
TA|FLYTTA-UT TILL@z GLOSA:(VARELSE(L))
|
Fritt - film |
sslc01_046.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
BESTÄMD SÄGA-TILL PEK>långf
SKA
GÖRA OLIKA@z LEKA
|
Fritt - film |
sslc01_046.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ENTITET(LL)+BEFINNA@p HUR VAD-GÖRA
SKA
PRO1 SKJUTA-BOLL BOMMA
|
Fotbollsminne |
sslc01_064.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
BESTÄMMA-SIG PEK PRO1
SKA
FÅ1 PEK PEK
|
Fritt - hur hitta SU |
sslc01_065.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK-BANSTRÄCKA PRO1 VETA-PERF
SKA
MEN zzz@z KONSTIG
|
Fritt - hur hitta SU |
sslc01_065.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK-BANSTRÄCKA MEN PEK-BANSTRÄCKA
SKA
PU-VAD@g PRO1 KÖRA-RATT
|
Fritt - hur hitta SU |
sslc01_065.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PEK SE-TILL ALLA
SKA
FUNGERA PRO1.FL LIKA
|
Arbetsplats |
sslc01_102.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SAMTALA DATUM(L) BESTÄMMA
SKA
PARTNER PRO1 LETA
|
Hur hitta fram till SU |
sslc01_105.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
ELEV DÅ@b PRO1
SKA
NÄSTA-I-TUR-UPPÅT GAMMAL(5) ELEV
|
Gamla tecken |
sslc01_109.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
JA@b RÄTT PENSIONÄR
SKA
mtyp:man NJUTA(ea) JA@b
|
Pensionär |
sslc01_112.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
LÄRA-UT HUR GLOSA:MAN(J)
SKA
SÅ-ATT-SÄGA GLOSA:HANTERA DÖV(L)
|
När börjar du teckna? |
sslc01_141.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
MENA PRO1.FL GLOSA:(?)
SKA
GLOSA:(?) GRÖN FORM(55)+UTSTRÄCKNING@p
|
Bästa reseminnen 1 |
sslc01_143.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
STOCKHOLM@en DÖV(L) PERSON.PL
SKA
TILL BOJ-PUNKT(L) ÖREBRO@en
|
Världskongress för döva |
sslc01_163.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PU@g PRO1 GREPP(SS)+HANTERA@p
SKA
EN|DAG PEK BILD^TELEFON
|
Mobiltelefon |
sslc01_165.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
GREPP(AA)+HANTERA@p VISSTE-INTE(8) PRO1
SKA
KOMMA-HIT(Lb) I@b^DAG LÅTA-VARA
|
Mobiltelefon |
sslc01_165.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SÖNDAG NÄR@b@z SVANÖ@b@en
SKA
HA FOTBOLL(ml)^MATCH(G) FOLK
|
Hur började du teckna |
sslc01_181.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PEK@z TECKENSPRÅK^TEST PEK.FL
SKA
sen@& TOLK^UTBILDNING PRO1
|
Tolk |
sslc01_183.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
VARSÅGOD FORTSÄTTA NÄSTA-I-TUR
SKA
VARA@b SYNS@z KOMPETENS
|
Tolk |
sslc01_183.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ORDNING+ÅTTA(da) ÅR SÖDER(S)^TÖRN@b@en
SKA
FYLLA-ÅR(Q) TRETTIO^FEM@num ÅR@b
|
Föreningsliv |
sslc01_202.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
NOV@b DET@b BLI(L)
SKA
BLI(J) TREVLIG POSS>person
|
Föreningsliv |
sslc01_202.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
ARVODE ARVODE@b PEK
SKA
HA tp@& JA@b
|
Arbetsplats |
sslc01_203.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
LÅTA-SÄGA TIO(5) STYCK
SKA
TEX@b@z PU@g mtyp:ja
|
Arbetsplats |
sslc01_203.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
NITTONHUNDRA^ÅTTIO^TRE@tal TRE^HUNDRA@num PERSON(7b)
SKA
RENSA PRO1 MÅSTE
|
Arbetsplats |
sslc01_203.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
MED EN^TUSEN@num KR@b
SKA
PRO1.FL ORDNA EN
|
Längtan till första klass |
sslc01_205.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TA VÄG VAD
SKA
TA VÄG FÖRUT
|
Längtan till första klass |
sslc01_205.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1.FL TAPPA BOLL@z
SKA
INTE SPRINGA(Vb) BOLL@z
|
Längtan till första klass |
sslc01_205.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1 BÖRJA LITEN-PERSON
SKA
GÅ ORDNING+EN KLASS
|
Längtan till första klass |
sslc01_205.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1.FL LANDSLAG^FLICKA.PL VAD
SKA
PRO1.FL GÖRA MED
|
Längtan till första klass |
sslc01_205.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TYCKA INTE PRO1
SKA
VARA BARN^VAKT LÄNGE(ml)
|
Hobby |
sslc01_208.eaf |
SSLC |