Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Vänta - sökning pågår..
Radnamn Annotering Filbeskrivning Filnamn Korpus
Glosa_DH S2
GESTIKULERA GÅ(G) GREPP(S)+HANTERA@p>arm SE|VISA PEK PRO1 MENA
Döv - ändra tsp med släkt? sslc01_042.eaf SSLC
Glosa_DH S1
FRÅGA-TILL VAD PEK SE|VISA OLIKA TECKNA FÖRKLARA
Internationellt sslc01_223.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SLÅ(G) INTE BOXA SE|VISA BOXA TABBA-SIG(J) PRO1
Roligaste minne sslc01_225.eaf SSLC
Glosa_DH S1
LÅTA-VARA PRO1 BARA(B) SE|VISA PRO1 BARA(B) SYFTE
Roligaste minne sslc01_225.eaf SSLC
Glosa_DH S1
BEGE-SIG-HEM PAPPA PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET@g SE|VISA PERF PEK BOXA
Roligaste minne sslc01_225.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1 SKRIVA-KLUDDA-ÖVER FÅ-INTE(L) SE|VISA INTE PRIVAT ENKEL
Arbetsplats sslc01_242.eaf SSLC
Glosa_DH S1
TYCKA tp@& PLUS SE|VISA PEK FINNAS MÅNGA
Dövförening sslc01_302.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MYCKET VARA tp@& SE|VISA PEK FINNAS PEK>pekf_långf_ringf
Dövförening sslc01_302.eaf SSLC
Glosa_DH S1
EN MINUT KLIPPA-SEKVENS SE|VISA SEDAN(L)@z GLOSA:SLOCKNA TYP@b
Favoritfilm sslc01_307.eaf SSLC
Glosa_DH S2
KLUBB PRO1 GESTIKULERA SE|VISA HUR STÅ(NN).MULTI BASKETBOLLPASSA@z
Kommunikation med hörande sslc01_322.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BASKETBOLLSKJUTA@z PEK-CIRKULERA TYP@b SE|VISA MER PANTOMIMA@z PRATA(5)
Kommunikation med hörande sslc01_322.eaf SSLC
Glosa_DH S1
KASTA TECKNA-FLYT PRO1 SE|VISA HUR GÖRA DIREKT^METOD
Arbetsuppgifter sslc01_323.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 MÅSTE UTTRYCKA SE|VISA FÖRÄLDRAR(L) ANVÄNDA RÖST
Arbetsuppgifter sslc01_323.eaf SSLC
Glosa_DH S1
TA MED UT@b SE|VISA FINNAS ETCETERA(L) MÖJLIG.ITER
Arbetsuppgifter sslc01_323.eaf SSLC
Glosa_DH S1
GÖRA OLIKA SAK.PL SE|VISA RUM PEK>långf FÖRÄLDRAR(J)^RUM
Snögubben sslc02_009.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SNÖ(5)^GUBBE SÄGA VILL SE|VISA PEK-PLATS-DÄR SÅ-ATT-SÄGA ANNAN(ea)
Snögubben sslc02_009.eaf SSLC
Glosa_DH S2
KALLA-PÅ(J) PEK-BANSTRÄCKA TITTA-PÅ-OMKRING SE|VISA PEK-BANSTRÄCKA KÄLLARE VARELSE(Vb)+FÖRFLYTTA@p
Snögubben sslc02_168.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TITTA-PÅ KALLA-PÅ(J) GÅ-IN(N) SE|VISA TV@b^RUM TITTA-PÅ-OMKRING FASCINERA
Snögubben sslc02_168.eaf SSLC
FEEDBACK