Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa
PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn | Annotering | Filbeskrivning | Filnamn | Korpus |
---|---|---|---|---|
Glosa_DH S1 |
MISSA SKÖLDPADDA MÅL
REDAN
ENTITET(JJ)+FÖRFLYTTA@p ENTITET(JJ)+STILLASTÅENDE@p SE
|
Haren och sköldpaddan | ssl_lm_fab2.eaf | ECHO |
Glosa_DH S1 |
ANNAN(ea).FL PERSON.FL@kl BEGE-SIG-IVÄG@rd
REDAN
PEK KOMMA-DIT(Lb) FÖRSENT
|
Haren och sköldpaddan | ssl_lm_fab2.eaf | ECHO |
Glosa_DH S1 |
LITE(7b) FÅ-NOG LITE(7b)
REDAN
FEMTON UNG MER
|
Sportaktiviteter | sslc01_005.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
STARTA SKOLA KAN
REDAN
HANDALFABET PEK PEK
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 LITEN-PERSON ANPASSA
REDAN
KÄNNA tp@& INTE
|
Döv - ändra tsp med släkt? | sslc01_042.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SPRINGA(Lb) GREPP(SS)+HANTERA@p BABY@ka
REDAN
TILL DÖVFÖRENING PRO1
|
Döv - förening | sslc01_043.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
tp@& OLIKA TIDIG
REDAN
SÄGA@z PRO1 TRO
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_061.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 TECKNA-SPRÅKA KAN
REDAN
TVÅ ÅR@b PRO1
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_061.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
KOMMA-DIT(Lb) PRO1 KAN
REDAN
PRO1 KOMMA-DIT(Lb) ALLA@z
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_061.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
tp@& SÅ@z PRO1
REDAN
KAN TECKNA-FLYT PRO1
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_061.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
tp@& KAN TECKNA
REDAN
tp@& VÄXA-UPP PU@g
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_061.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TACK-VARE PRO1 PERF
REDAN
TIDIG PRO1 HÖRANDE
|
Som döv på arbetsplats | sslc01_062.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SAMTALA PRO1-TVÅ>person SAMTALA
REDAN
TIDEN-GÅR(L) PRO1@z SEDAN(L)@z
|
Fotbollsminne | sslc01_064.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
GYMNASTIK VARELSE(NN)+RÖRELSE@p@rd PEK>person
REDAN
PEK>person OTROLIG(5) VÄXA-UPP
|
Fotbollsminne | sslc01_064.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
ANSLUTA IDROTT^KLUBB JA@ub
REDAN
TID-BAK-HORISONTAL FINNAS|INTE PEK
|
Föreningsliv | sslc01_161.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PU@g UNG VÄXA-UPP
REDAN
SKOLA FOTBOLL(ml) innebandy@&
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
KAN TECKENSPRÅK tp@&
REDAN
FRÅN VÄXA-UPP POSS1
|
Hur kontakta med teckenspråk? | sslc01_201.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PERF PERF PEK-PLATS-DÄR
REDAN
PU@g TYCKA TID(L)
|
Semester Österrike | sslc01_206.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 TÄNKA PRO1
REDAN
SÄGA NÄSTAN SMÅ(L)
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 TVÅ_TRE ÅR@b
REDAN
PU@g TECKNA-FLYT MYCKET
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SÅ-ATT-SÄGA PRO1 SÅ-ATT-SÄGA
REDAN
TIDIG VARA|PEK INTE
|
Internationellt | sslc01_223.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
NÅGON MOTSPELA@z BOWLING
REDAN
TILL@z DÅ@b PRO1
|
Internationellt | sslc01_223.eaf | SSLC |
Glosa_NonDH S1 |
BOJ-LIST-TRE PI PEK
REDAN
LITEN-PERSON FLYTTA-UT FYRA_FEM_FYRA_FEM@num
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ORDNING+EN KLASS PEK>person
REDAN
gest TONÅRING PEK>person
|
Skolgång | sslc01_283.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SOM PEK VETA-PERF
REDAN
PEK FINNAS DÖV(L)
|
Skolgång | sslc01_284.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
HUR JA@ub PEK>person/PEK
REDAN
PEK>person/PEK FARMOR@b FARFAR@b
|
Skolgång | sslc01_284.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MER MEDLEM PF@g
REDAN
MEDLEM FÄRDIG PF@g
|
Dövförening | sslc01_302.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TABBA-SIG(J) PI RÄTT
REDAN
TACK-VARE OBJPRO@z PRO1
|
Bild- och mobiltelefon | sslc01_366.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
ORSAK PRO1 SÅ-ATT-SÄGA
REDAN
LÄRA-SIG VARA ELEV^HEM
|
Umgås med grannar och släkt | sslc01_403.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
mtyp:haft KONTAKTA SPRIDA
REDAN
PRO1 PINSAM(G) GLOSA:(NEHEJ)
|
Gambia | sslc01_406.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TA STIGA-AV PEK
REDAN
MAN(Jf) GREPP(SS)+HANTERA@p GLOSA:(?)
|
Film Plankan | sslc02_071.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK pek@hd PEK
REDAN
SMITA PEK TILL
|
Film Plankan | sslc02_071.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
zzz@& PAPPA SITTA(Vb)-RECIPROK
REDAN
PEK KAFFE(H) FÖRVÅNAD@ka
|
Snögubben | sslc02_189.eaf | SSLC |