Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa
PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn | Annotering | Filbeskrivning | Filnamn | Korpus |
---|---|---|---|---|
Glosa_DH S1 |
KONTAKTA tp@& UNDER
RAST
MÅNGA HÖRANDE VARELSE(55bt)+BEFINNA@p.FL
|
Som döv på arbetsplats | sslc01_062.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
LEKTION SLUT UT@b@z
RAST
TYST VARELSE(55)+RÖRELSE@p VEM(J)
|
Fritt - husdjur | sslc01_067.eaf | SSLC |
Glosa_NonDH S2 |
SA PEK>person PRO1
RAST
NEJ-NEHEJ(J) VÄNTA-LITE BOJ-PEK(L)
|
Fritt - husdjur | sslc01_067.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
ALLA TOKIG-I FOTBOLL(G)
RAST
SLUT PI DEPPA
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FORM(55)+BESKRIVNING@p PEK ENKEL
RAST
KOMMA-DIT(5b) BASKETBOLLSPELA BEGE-SIG-HEM
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
UNDER TID(L) STANNA.MULTI
RAST
TITTA-PÅ-OMKRING KOMMA-FRAM WIEN@en
|
Världskongress för döva | sslc01_163.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
VAKTA ÄVEN SKOLA
RAST
RAST@b UTE vakta@&
|
Hur började du teckna | sslc01_181.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TECKENSPRÅK PU@g ELLER
RAST
SAMTALA MÖTE(7b) PRATA(5)
|
Arbetsplats | sslc01_242.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FINNAS GÅ-IN(L) MEN
RAST
UTE RAST MÅSTE
|
Skolgång | sslc01_283.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MEN RAST UTE
RAST
MÅSTE BEORDRA-GÅ-DIT SEDAN(L)
|
Skolgång | sslc01_283.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
HÖRANDE GLOSA:FÖR-SIG MEN
RAST
LEKA BLANDA TILLSAMMANS
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_321.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FÅ-INTE(L) LEKTION FUT-NEG
RAST
FÅ RAST LEKTION
|
Uppväxt | sslc01_342.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FUT-NEG RAST FÅ
RAST
LEKTION NEJ-NEHEJ(J) PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET-I-SMYG@g
|
Uppväxt | sslc01_342.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TALA MEN UTE
RAST
TECKNA-FLYT zzz@z PRO1
|
Hur börjar jag med teckenspråk | sslc01_381.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MEN utanför@& UTE
RAST
FÅ TECKNA PRO1
|
Oral undervisning | sslc01_402.eaf | SSLC |