Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa
PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn | Annotering | Filbeskrivning | Filnamn | Korpus |
---|---|---|---|---|
Glosa_DH S2 |
MYCKET JA@ub OK@b
PRO1.FL
FÖLJA EN PEK>person
|
På arbetsplats | sslc01_004.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
VARA LEDNING FRÅGA
PRO1.FL
MYCKET NÄRA TILL
|
På arbetsplats | sslc01_004.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK>långf PEK>ringf MOT
PRO1.FL
KÄNNA NÄRA MEN
|
På arbetsplats | sslc01_004.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
KÄNNA KRAMA ÄNDÅ
PRO1.FL
PEK SÅ-ATT-SÄGA VETA-INTE
|
Brukar vi krama? | sslc01_006.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
VARANDRA KRAMA MEN
PRO1.FL
KÄNNA VARANDRA KRAMA
|
Brukar vi krama? | sslc01_006.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SMÅ(L) SÅ-ATT-SÄGA KÄNNA
PRO1.FL
KRAMA ÄNDÅ BETYDA
|
Brukar vi krama? | sslc01_006.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
VARANDRA KRAMA MEN
PRO1.FL
OCKSÅ KÄNNA VARANDRA
|
Brukar vi krama? | sslc01_006.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
KANSKE SÅ-ATT-SÄGA FAMILJ
PRO1.FL
KÄNNA FAMILJ SÅ-ATT-SÄGA
|
Brukar vi krama? | sslc01_006.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK glosa@& FRÅGA-TILL1
PRO1.FL
PRATA(5) OM@b
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SAMTIDIG POSS1 SYSTER
PRO1.FL
KOMMA-DIT(Lb) OFTA POSS1
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK MALMÖ@b@en SKOLA
PRO1.FL
PRO1 SEX MEN(L)@z
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MAMMA PEK FÖRSTÅ(L)
PRO1.FL
BEHÖVA(B) TECKENSPRÅK ORSAK
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
HÖRA POSS1 KLASS
PRO1.FL
PRO1@z GRUPP PRO1
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FAMILJ glosa@& DÅ@b
PRO1.FL
FLERA DÖV(L) PRO1
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK>långf SAMMA@z GRUPP
PRO1.FL
BEHÖVA(B) PI VIKTIG
|
Föreningsliv | sslc01_023.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
BEHÖVA(B)@z STIMULERA PRO1
PRO1.FL
GÅ-INTE PEK.FL ANVÄNDA
|
Föreningsliv | sslc01_023.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SKRIVA ARTIKEL.PL PEK>ringf
PRO1.FL
HA FÄRDIG GLOSA:I-BAKHUVUD
|
Föreningsliv | sslc01_023.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SKA HÖST MEN@z
PRO1.FL
zzz@z PERF SAMMA
|
Föreningsliv | sslc01_023.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 BEHÖVA(B) FÅ1
PRO1.FL
BEHÖVA(B) SJÄLVKLAR PERSREF1@pr
|
Föreningsliv | sslc01_023.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FÖRSÖKA ANPASSA SÅ
PRO1.FL
ALLA KAN FÖRSTÅ(L)
|
Döv - ändra tsp med släkt? | sslc01_042.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
NÅGON ANNAN(ea) I@b^DAG
PRO1.FL
ANVÄNDA MYCKET INTERNET
|
Döv - förening | sslc01_043.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
POSS1 FAMILJ PERSON.FL
PRO1.FL
HUND PASSA(Vb) TA.MULTI>hand
|
Fritt - husdjur | sslc01_045.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK HUND VETA-PERF
PRO1.FL
DÖV(L) PY py@hd
|
Fritt - husdjur | sslc01_045.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK KAN HÖRA
PRO1.FL
OMÖJLIG ORSAK ALDRIG
|
Fritt - husdjur | sslc01_045.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK>person teckna@& VARFÖR
PRO1.FL
KAN TECKNA-SPRÅKA PEK>person
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_061.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
GLÖMMA ALDRIG DÅ@b
PRO1.FL
PEK LÄRA-UT HUR
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_061.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK-BANSTRÄCKA GÅ-IN(L) STOPPA-I
PRO1.FL
FÖRSTÅ(5) tp@& PU@g
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_061.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FORTSÄTTA SE|UPP NEJ-NEHEJ(J)
PRO1.FL
TABBA-SIG(Q) BANSTRÄCKA(J) PEK-BANSTRÄCKA
|
Fritt - hur hitta SU | sslc01_065.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK MEDDELA tp@&
PRO1.FL
KAOS ORSAK PU@g
|
Fritt - hur hitta SU | sslc01_065.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
ALLA SKA FUNGERA
PRO1.FL
LIKA SAMMA PRO1
|
Arbetsplats | sslc01_102.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TYNA PEK DYKA-UPP
PRO1.FL
MEDLEM INUTI REGION
|
Förening | sslc01_104.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
JA@ub PRO1 MINNAS(5)
PRO1.FL
DÖV(L) tp@& STOR_LYCK^HEM@en
|
Gamla tecken | sslc01_109.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK BANSTRÄCKA(J)-UPPÅT PEK
PRO1.FL
PANK(A) KOSTA KRONA+FEM
|
Äventyr | sslc01_110.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
POSS1 glosa@& FRU
PRO1.FL
HA TRE BARN^BARN
|
Godis | sslc01_114.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SVARA PU@g>person STÄMMA(J)
PRO1.FL
BÖRJA GAMMAL(5) OCH
|
Dövförening | sslc01_123.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SAMMA SÄTT SOM
PRO1.FL
BETYDA PEK.FL VISION
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
döv@& många@& DÅ@b
PRO1.FL
VARA DÅ@b VARA
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
MER GRÖN^SKANDE@b MENA
PRO1.FL
GLOSA:(?) SKA GLOSA:(?)
|
Bästa reseminnen 1 | sslc01_143.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
GLOSA:(?) HÄRLIG tp@&
PRO1.FL
HA I@b^DAG PRECIS
|
Bästa reseminnen 1 | sslc01_143.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MINSKA(Jvs) REGNA TROTS(G)
PRO1.FL
TYCKA GANSKA MYCKET
|
Bästa reseminnen 1 | sslc01_143.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
BÖRJA MED PEK
PRO1.FL
zzz@& SITTA LILLA
|
Föreningsliv | sslc01_161.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
UNGDOM(Jvs)^KLUBB FINNAS|INTE wtyp:
PRO1.FL
BILDA UNGDOM(Jvs)^KLUBB PRECIS
|
Föreningsliv | sslc01_161.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
OCKSÅ PRO1 STOCKHOLM@en
PRO1.FL
FÖRHANDLA FÖRSÖKA LÖSA
|
Föreningsliv | sslc01_161.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
zzz@& PRO1@z TALA-OM
PRO1.FL
MÅSTE BILDA UNGDOM(Jvs)^KLUBB
|
Föreningsliv | sslc01_161.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
JA@ub PU@g HUR
PRO1.FL
MÅ PÅVERKA POSS1.FL
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FINAL PEK PEK
PRO1.FL
TA LUGN PU@g
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
BRA PRECIS EFTER
PRO1.FL
SKRATTA(5) MINNAS(5) PEK
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
VARA VAD ÄN
PRO1.FL
GÖRA MED POSS1.FL
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SA INGENTING PU@g
PRO1.FL
DUM(7v) ÄTA(A) OM@b
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
MYCKET TID-FRAMÅT-TILL SEDAN(L)
PRO1.FL
BILDA ORIENTERING OCKSÅ
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |