Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn Annotering Filbeskrivning Filnamn Korpus
Glosa_DH S2
MYCKET JA@ub OK@b PRO1.FL FÖLJA EN PEK>person
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VARA LEDNING FRÅGA PRO1.FL MYCKET NÄRA TILL
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK>långf PEK>ringf MOT PRO1.FL KÄNNA NÄRA MEN
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S2
KÄNNA KRAMA ÄNDÅ PRO1.FL PEK SÅ-ATT-SÄGA VETA-INTE
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VARANDRA KRAMA MEN PRO1.FL KÄNNA VARANDRA KRAMA
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SMÅ(L) SÅ-ATT-SÄGA KÄNNA PRO1.FL KRAMA ÄNDÅ BETYDA
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VARANDRA KRAMA MEN PRO1.FL OCKSÅ KÄNNA VARANDRA
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
KANSKE SÅ-ATT-SÄGA FAMILJ PRO1.FL KÄNNA FAMILJ SÅ-ATT-SÄGA
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK glosa@& FRÅGA-TILL1 PRO1.FL PRATA(5) OM@b
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SAMTIDIG POSS1 SYSTER PRO1.FL KOMMA-DIT(Lb) OFTA POSS1
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK MALMÖ@b@en SKOLA PRO1.FL PRO1 SEX MEN(L)@z
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MAMMA PEK FÖRSTÅ(L) PRO1.FL BEHÖVA(B) TECKENSPRÅK ORSAK
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
HÖRA POSS1 KLASS PRO1.FL PRO1@z GRUPP PRO1
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
FAMILJ glosa@& DÅ@b PRO1.FL FLERA DÖV(L) PRO1
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK>långf SAMMA@z GRUPP PRO1.FL BEHÖVA(B) PI VIKTIG
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S1
BEHÖVA(B)@z STIMULERA PRO1 PRO1.FL GÅ-INTE PEK.FL ANVÄNDA
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SKRIVA ARTIKEL.PL PEK>ringf PRO1.FL HA FÄRDIG GLOSA:I-BAKHUVUD
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SKA HÖST MEN@z PRO1.FL zzz@z PERF SAMMA
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 BEHÖVA(B) FÅ1 PRO1.FL BEHÖVA(B) SJÄLVKLAR PERSREF1@pr
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S1
FÖRSÖKA ANPASSA SÅ PRO1.FL ALLA KAN FÖRSTÅ(L)
Döv - ändra tsp med släkt? sslc01_042.eaf SSLC
Glosa_DH S2
NÅGON ANNAN(ea) I@b^DAG PRO1.FL ANVÄNDA MYCKET INTERNET
Döv - förening sslc01_043.eaf SSLC
Glosa_DH S2
POSS1 FAMILJ PERSON.FL PRO1.FL HUND PASSA(Vb) TA.MULTI>hand
Fritt - husdjur sslc01_045.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK HUND VETA-PERF PRO1.FL DÖV(L) PY py@hd
Fritt - husdjur sslc01_045.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK KAN HÖRA PRO1.FL OMÖJLIG ORSAK ALDRIG
Fritt - husdjur sslc01_045.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK>person teckna@& VARFÖR PRO1.FL KAN TECKNA-SPRÅKA PEK>person
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_061.eaf SSLC
Glosa_DH S2
GLÖMMA ALDRIG DÅ@b PRO1.FL PEK LÄRA-UT HUR
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_061.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK-BANSTRÄCKA GÅ-IN(L) STOPPA-I PRO1.FL FÖRSTÅ(5) tp@& PU@g
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_061.eaf SSLC
Glosa_DH S2
FORTSÄTTA SE|UPP NEJ-NEHEJ(J) PRO1.FL TABBA-SIG(Q) BANSTRÄCKA(J) PEK-BANSTRÄCKA
Fritt - hur hitta SU sslc01_065.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK MEDDELA tp@& PRO1.FL KAOS ORSAK PU@g
Fritt - hur hitta SU sslc01_065.eaf SSLC
Glosa_DH S1
ALLA SKA FUNGERA PRO1.FL LIKA SAMMA PRO1
Arbetsplats sslc01_102.eaf SSLC
Glosa_DH S1
TYNA PEK DYKA-UPP PRO1.FL MEDLEM INUTI REGION
Förening sslc01_104.eaf SSLC
Glosa_DH S1
JA@ub PRO1 MINNAS(5) PRO1.FL DÖV(L) tp@& STOR_LYCK^HEM@en
Gamla tecken sslc01_109.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK BANSTRÄCKA(J)-UPPÅT PEK PRO1.FL PANK(A) KOSTA KRONA+FEM
Äventyr sslc01_110.eaf SSLC
Glosa_DH S1
POSS1 glosa@& FRU PRO1.FL HA TRE BARN^BARN
Godis sslc01_114.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SVARA PU@g>person STÄMMA(J) PRO1.FL BÖRJA GAMMAL(5) OCH
Dövförening sslc01_123.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SAMMA SÄTT SOM PRO1.FL BETYDA PEK.FL VISION
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S1
döv@& många@& DÅ@b PRO1.FL VARA DÅ@b VARA
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S1
MER GRÖN^SKANDE@b MENA PRO1.FL GLOSA:(?) SKA GLOSA:(?)
Bästa reseminnen 1 sslc01_143.eaf SSLC
Glosa_DH S1
GLOSA:(?) HÄRLIG tp@& PRO1.FL HA I@b^DAG PRECIS
Bästa reseminnen 1 sslc01_143.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MINSKA(Jvs) REGNA TROTS(G) PRO1.FL TYCKA GANSKA MYCKET
Bästa reseminnen 1 sslc01_143.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BÖRJA MED PEK PRO1.FL zzz@& SITTA LILLA
Föreningsliv sslc01_161.eaf SSLC
Glosa_DH S1
UNGDOM(Jvs)^KLUBB FINNAS|INTE wtyp: PRO1.FL BILDA UNGDOM(Jvs)^KLUBB PRECIS
Föreningsliv sslc01_161.eaf SSLC
Glosa_DH S1
OCKSÅ PRO1 STOCKHOLM@en PRO1.FL FÖRHANDLA FÖRSÖKA LÖSA
Föreningsliv sslc01_161.eaf SSLC
Glosa_DH S1
zzz@& PRO1@z TALA-OM PRO1.FL MÅSTE BILDA UNGDOM(Jvs)^KLUBB
Föreningsliv sslc01_161.eaf SSLC
Glosa_DH S2
JA@ub PU@g HUR PRO1.FL MÅ PÅVERKA POSS1.FL
Idrottsaktiviteter sslc01_162.eaf SSLC
Glosa_DH S1
FINAL PEK PEK PRO1.FL TA LUGN PU@g
Idrottsaktiviteter sslc01_162.eaf SSLC
Glosa_DH S1
BRA PRECIS EFTER PRO1.FL SKRATTA(5) MINNAS(5) PEK
Idrottsaktiviteter sslc01_162.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VARA VAD ÄN PRO1.FL GÖRA MED POSS1.FL
Idrottsaktiviteter sslc01_162.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SA INGENTING PU@g PRO1.FL DUM(7v) ÄTA(A) OM@b
Idrottsaktiviteter sslc01_162.eaf SSLC
Glosa_DH S1
MYCKET TID-FRAMÅT-TILL SEDAN(L) PRO1.FL BILDA ORIENTERING OCKSÅ
Idrottsaktiviteter sslc01_162.eaf SSLC
FEEDBACK