Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa
PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn | Annotering | Filbeskrivning | Filnamn | Korpus |
---|---|---|---|---|
Glosa_DH S2 |
TID(L) PEK MÅSTE
PRATA(5)
I@b ÖRA(L) PÅ
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
POSS1 BARN VILL-INTE
PRATA(5)
ISTÄLLET TECKNA-SPRÅKA IBLAND(7v)
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRATA(5) OM@b PEK-TVÅ
PRATA(5)
PEK-TVÅ VAD PEK-TVÅ
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FÖRÄLDRAR(J) PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET@g@z VAD
PRATA(5)
OM@b PEK-TVÅ PRATA(5)
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK PRO1 GÄRNA
PRATA(5)
TECKNA-SPRÅKA MED OBJPRO1
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
KOMMA-PÅ KOPPLA-IHOP PEK>person
PRATA(5)
KOPPLA-IHOP PEK>person PEK>person
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PF@g glosa@& OM@b
PRATA(5)
SAMTALA BEHÖVA(B) SAMTALA
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
glosa@& FRÅGA-TILL1 PRO1.FL
PRATA(5)
OM@b
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
STÄMMA(J) INTE TYCKA
PRATA(5)
LÄNGE(ml) TID-FRAMÅT-FRÅN KORTVARIG(7)
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
NEJ-NÄH(J) PRO1@z AVLÄSA-MUN
PRATA(5)
MYCKET MEN@z TID-FRAMÅT
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MAMMA@z MINSKA(L) PRO1@z
PRATA(5)
OM@b GLOSA:(?) TYCKA
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET(Jvs) VAD
PRATA(5)
OM@b PRO1 MINSKA(L)
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
OFTA PRATA(5) glosa@&
PRATA(5)
PRO1 PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET(Jvs) VAD
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
OFTA SITTA(VVb).FL OFTA
PRATA(5)
glosa@& PRATA(5) PRO1
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
ANSIKTE(L) TRÄFFAS TITTA-PÅ-RECIPROK
PRATA(5)
MÅSTE NÖDVÄNDIG SAMTALA
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_041.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PAPPA SA GÅ-IN(L)
PRATA(5)
ENGELSKA PEK LÅTA-VARA
|
Fritt - film | sslc01_046.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
HÖRANDE MEN SPECIELL
PRATA(5)
OM@b HÖRANDE PRO1
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_063.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
KALLA-PÅ(J) PEK>hand@z KALLA-PÅ(J)
PRATA(5)
GREPP(AA)+HANTERA@p SKRIVA>hand VARA
|
Fritt - bästa händelse | sslc01_066.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SA MÅNGA FEL
PRATA(5)
TIO(5) MILJON(G) PI
|
Fritt - bästa händelse | sslc01_066.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
pek>person/pek@hd PRO1 pro1@hd
PRATA(5)
mtyp:om DJUR SA
|
Fritt - husdjur | sslc01_067.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
DJUR SA PEK
PRATA(5)
mtyp:om DJUR tp@&
|
Fritt - husdjur | sslc01_067.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
HA tp@& PRATA-FLYTANDE
PRATA(5)
LITE(7b) INTE@z MYCKET
|
Familj | sslc01_101.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
LITE(7b) PRATA-FLYTANDE KAN
PRATA(5)
zzz@z PRO1 SÖKA
|
Arbetsplats | sslc01_102.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
GÅ(G) PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET(Jvs) VAD
PRATA(5)
OM@b PRO1 PRATA-FLYTANDE
|
Arbetsplats | sslc01_102.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FÅ-INTE(L) MÅSTE BÖN
PRATA(5)
ÖVA TALA AVLÄSA-MUN
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FRÖKEN@b VARFÖR SAMMA
PRATA(5)
FRÖKEN@b PU@g PRO1
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
BETYDA PEK>person BEHÄRSKA
PRATA(5)
ELLER SKRIVA GESTIKULERA
|
Bowling | sslc01_126.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
BARN FÖRÄLDRAR(L) GREPP(SS)+HANTERA@p
PRATA(5)
INTE OK@b VAD
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 men@& glosa@&
PRATA(5)
PEK>ben NÄSTAN SAMMA
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PAPPA PEK PERF
PRATA(5)
VÄNERSBORG@en PRO1 STRUNTA
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 JA@ub PEK>person/PEK
PRATA(5)
TILLBAKA-HIT PEK DANMARK@en
|
Världskongress för döva | sslc01_163.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
HETA FÖRE HA
PRATA(5)
MED tp@& RIK^TEATER
|
Dövas dag | sslc01_164.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
GLOSA:(?) MÅNGA HINNA|INTE
PRATA(5)
MED ALLA SANN
|
Dövas dag | sslc01_164.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ORSAK VARA UNG.PL
PRATA(5)
FUT-NEG MUN LÄPPAR-IHOPKNIPNA@z
|
Vänerskola och teckenspråk | sslc01_182.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FÖR@z PEK LÄKARE
PRATA(5)
FÖR FORT rel@&
|
Tolk | sslc01_183.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK STOPP@g@z VÄNTA
PRATA(5)
FÖR@z FORT PEK(J)
|
Tolk | sslc01_183.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
VAD LÄKARE SÄGA
PRATA(5)
SNABB@b PEK(B) FEL
|
Tolk | sslc01_183.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SITTSTÄLLNING@ka PU@ka GLOSA:(?)@ka
PRATA(5)
PRO1 NEHEJ(J)@ka PRO1@ka
|
Stöld i Madrid | sslc01_187.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
NYFIKEN HUR PRO1
PRATA(5)
HUR LÅTA PEK
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FÖRKLARA@rd PRO1 SLUTA
PRATA(5)
PRO1 EFTER NOLL(O)
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 EFTER NOLL(O)
PRATA(5)
PF@g STÄNGA-AV>hals SMÅ(L)
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PU@g TECKNA-FLYT PRO1
PRATA(5)
KAN|INTE PRO1 PRATA(5)
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TRO NÅGON FEL
PRATA(5)
PU@g UPPFATTA PU@g
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1-TVÅ TECKNA-FLYT INTE
PRATA(5)
NEJ-NEHEJ(J) TECKNA-FLYT LITEN(L)^BROR
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRATA(5) KAN|INTE PRO1
PRATA(5)
PU@g KANSKE RÖST-ANVÄNDA
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
RAST SAMTALA MÖTE(7b)
PRATA(5)
ORDNING+EN HAND PU@g
|
Arbetsplats | sslc01_242.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 SPIKA PEK
PRATA(5)
VAD PRATA(5) OM@b
|
Arbetsplats | sslc01_242.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK PRATA(5) VAD
PRATA(5)
OM@b PRO1 PRO1
|
Arbetsplats | sslc01_242.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TECKENSPRÅK PU@g ANNAN(ea)
PRATA(5)
GLOSA:(?) PU@g KÄNNA
|
Arbetsplats | sslc01_242.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
JA@ub PEK>person sa@&
PRATA(5)
OM@b MASKERAD PRO1
|
Föreningsliv | sslc01_263.eaf | SSLC |