Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Vänta - sökning pågår..
Radnamn Annotering Filbeskrivning Filnamn Korpus
Glosa_DH S1
PEK.FL BY@b BO PEK.FL PEK SKRIKA VARG
Herdepojken och vargen ssl_ji_fab1.eaf ECHO
Glosa_DH S1
VARFÖR INTE UTSÄTTA-FÖR PEK.FL BY@b BO PEK.FL
Herdepojken och vargen ssl_ji_fab1.eaf ECHO
Glosa_DH S1
PEK PERF HÖRA PEK.FL SA BJÖRN ALDRIG
Björnen och de två vandrarna ssl_ji_fab4.eaf ECHO
Glosa_DH S1
BEGE-SIG-IVÄG GE-FAN BETYDA PEK.FL PI INTE RIKTIG
Björnen och de två vandrarna ssl_ji_fab4.eaf ECHO
Glosa_DH S1
INTE RIKTIG VÄN PEK.FL
Björnen och de två vandrarna ssl_ji_fab4.eaf ECHO
Glosa_DH S1
PEK SÅDÄR MÅNGA PEK.FL TENNIS-SPELA@z PU@g INTE
Sportaktiviteter sslc01_005.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SÅ-ATT-SÄGA OM@b DÖV(L) PEK.FL SÅ-ATT-SÄGA tp@& PU@g
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TEX@b POSS1 SLÄKT PEK.FL KÄNNA VÄL@b ÄNDÅ
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
HANDSKAKA SKAKA-HAND@ka PRO1 PEK.FL DÖV(L) PRO1 KRAMA
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S1
glosa@& ENLIG SKOLA PEK.FL PRO1 GANSKA BRA
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
LÄRA-SIG MER SLÄKT PEK.FL PRO1 TOLK PU@g
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
POSS1 FÖRÄLDRAR(L) FÖRSTÅ|INTE PEK.FL DÅ@b BÖRJA ANVÄNDA
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_NonDH S2
PRO1 JA@ub pek@& PEK.FL JA@ub PRECIS
Kontakt med grannar sslc01_022.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 BO HUS@z PEK.FL PEK MYCKET flytta@&
Kontakt med grannar sslc01_022.eaf SSLC
Glosa_NonDH S1
pek@& pek@& pek@& PEK.FL BOJ-PEK(L) NÄSTA-DÖRR@z BOJ-PEK(L)
Kontakt med grannar sslc01_022.eaf SSLC
Glosa_DH S1
NEJ-NEHEJ(J) PRO1 PU@g PEK.FL pro@& PU@g@z NOLL(O)
Kontakt med grannar sslc01_022.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK@z MER PRO1 PEK.FL SAMMA GEMENSAM PU@g
Kontakt med grannar sslc01_022.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK>långf VOLLEYBOLL PEK>pekf PEK.FL INTE@z MYCKET TYP
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 PRO1.FL GÅ-INTE PEK.FL ANVÄNDA PERSREF1@pr ENSAM(L)
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 VILL VARA-MED PEK.FL ROLIG PEK>pekf SAMTALA
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 FOKUSERA(J) SATSA PEK.FL PRO1@z VILL FÅ1
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TECKNA-FLYT MEN HÖRANDE PEK.FL KAN|INTE POLEN@en TECKENSPRÅK
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_041.eaf SSLC
Glosa_DH S2
DÖV(L) FAMILJ GLOSA:(GRUPP) PEK.FL FELFRI HÖRANDE LEDA-TILL
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_041.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1 VÄXA-UPP GRUPP PEK.FL DÖV(L) FAMILJ GLOSA:(GRUPP)
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_041.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1 tp@& FÖR PEK.FL HA DÖV(L) FÖRÄLDRAR(L)
Döv - förening sslc01_043.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VÄRLD PERFEKT(da) OFTA PEK.FL zzz@z TILL SLUT
Fritt - film sslc01_046.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1 PEK YRKE^SKOLA PEK.FL HÖRANDE PU@g FUNGERA
Som döv på arbetsplats sslc01_062.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK EN VEM(J) PEK.FL PERF VINNA(ml) PEK
Fritt - bästa händelse sslc01_066.eaf SSLC
Glosa_DH S1
TRIVAS(J) BRA ARBETA(J)^KAMRAT PEK.FL MEN@z HA|INTE PRO1@z
Arbetsplats sslc01_102.eaf SSLC
Glosa_DH S2
DÖV(L) PEK@z ARBETA(5b)^SKOLKAMRAT PEK.FL KÄNNA känna@z@hd lite@&
Arbetsplats sslc01_102.eaf SSLC
Glosa_DH S1
NÄSTA-I-TUR1 JA@b FIMP(8b) PEK.FL FÖRST(LL) PRO1 RESERVERA
Gamla tecken sslc01_109.eaf SSLC
Glosa_DH S2
DÖV(L) DUKTIG METALL^SVARVA PEK.FL GÖRA ENTITET(J)+BEFINNA+ENTITET(J)@p NYCKEL
Gamla tecken sslc01_109.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1 FÖRSTÅ(5)@rd BARN PEK.FL INTE POSS1 FÖRÄLDRAR(L)
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_NonDH S2
PRO1 PEK>person PEK PEK.FL NOLL(O) VEM(J) PEK.FL
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_DH S2
POSS1 FÖRÄLDRAR(L) borta@& PEK.FL PU@g DÅ@b PRO1
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_NonDH S2
PEK.FL NOLL(O) VEM(J) PEK.FL FINNAS|INTE OM@b ENTITET(J)+BEFINNA@p
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_DH S1
AKTIVITET ROLIG MER PEK.FL PU@g PRO1 VETA|INTE
Dövförening sslc01_123.eaf SSLC
Glosa_NonDH S2
PEK.FL GÅ(V) GÅ(V) gå(v)@hd
Att lära sig simma sslc01_124.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SMÅ(L) KANSKE HÖRANDE PEK.FL HA EN tp@&
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK.FL GLOSA:SNAPPA-UPP(7b) BETYDA PEK.FL VISION zzz@& tp@&
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PI POSS-EGEN SEDAN(L) PEK.FL BRUKA OFTA HUR
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRECIS KANSKE HÖRANDE PEK.FL pek@hd PU@g PRECIS
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 FRÅGA-TILL FÖRÄLDRAR(L) PEK.FL FÖRLÅT VEM(J) HA
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PI GLOSA:(ÄRLIG) LJUD PEK.FL GLOSA:SNAPPA-UPP(7b) BETYDA PEK.FL
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S1
tp@& SÅ-ATT-SÄGA pek@& PEK.FL INTE SE INTE
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SOM PRO1.FL BETYDA PEK.FL VISION VARA SE
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PU@g IBLAND(7v) SE PEK.FL mtyp:har ALLTID ROLIG
Föreningsliv sslc01_161.eaf SSLC
Glosa_DH S1
ELLER VÄNERSBORG@en PERF-NEG PEK.FL BETYDA MYCKET PEK.FL
Idrottsaktiviteter sslc01_162.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 PRO1 IRRITERAD(L) PEK.FL PRO1 TRÄNA(B)@rd SEDAN(L)
Idrottsaktiviteter sslc01_162.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK glosa@& HÄRNÖSAND@en PEK.FL STARK SKIDOR IRRITERAD(L)
Idrottsaktiviteter sslc01_162.eaf SSLC
FEEDBACK