Glosa_DH S1
|
PEK ALLTID KOMMA-DIT(Lb).MULTI
OLIKA
PLATS ENTITET(JJ)+RÖRELSE@p KOMMA-DIT(Lb).MULTI
|
Haren och sköldpaddan |
ssl_ji_fab2.eaf |
ECHO |
Glosa_DH S1
|
PEK HUR-GÖRA(A) FÖRESLÅ
OLIKA
GRUPP SAMTALA PRO1
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
KOPPLA-IHOP PEK>person/PEK HUR
OLIKA
AKTIV PRO1 FORTFARANDE(da)
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SPECIELL SEDAN(L) SLUTA
OLIKA
BADMINTON PEK>pekf PEK>långf
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
LÄNGRE(L) AKTIV tp@&
OLIKA
FÖRENING.MULTI INTE MEN
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
UT@b SOCIAL(S) UMGÅS
OLIKA
DÖV(L) KOPPLA-IHOP.MULTI TYP
|
Föreningsliv |
sslc01_023.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
STOR INTRESSE TRÄFFAS.MULTI
OLIKA
FOLK PU@g PRECIS
|
Döv - Dövas dag, festival, etc. |
sslc01_044.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PRO1 PI
OLIKA
ÅLDER PRO1 VÄXA-UPP
|
Döv - Dövas dag, festival, etc. |
sslc01_044.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FOKUSERA(J) VARA-MED DÖV(L)^SPELA(O)
OLIKA
SM@b PEK>pekf NM@b
|
Döv - Dövas dag, festival, etc. |
sslc01_044.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
tp@& SNÄLL tp@&
OLIKA
TIDIG REDAN SÄGA@z
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_061.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FINNAS NÅGRA BRIST
OLIKA
OLIKA(J) FINNAS PU@g
|
Som döv på arbetsplats |
sslc01_062.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PRO1 IDROTT MÅNGA
OLIKA
VARA-MED INRIKTNING(ml).MULTI@z PRO1
|
Fotbollsminne |
sslc01_064.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SITTA(SS)-RUNT.FL SAMTALA OM@b
OLIKA
GLOSA:(?) PLUS ORDNING
|
Fritt - husdjur |
sslc01_067.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
CLINT@b@en PONCHO@z COWBOY
OLIKA
GLOSA:(RIKTNING) POSS1 FAVORIT
|
Favoritfilm |
sslc01_106.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PRO1 BARN^VÅRD^HEM SEX
OLIKA
PEK.MULTI@z PRO1 HUR
|
När lär man sig teckna |
sslc01_121.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
HUR ALLA PERF
OLIKA
KANSKE TYP@b EN
|
När börjar du teckna? |
sslc01_141.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ALLA UNGE GLOSA:(TILLSAMMANS)
OLIKA
HEM PLUS TECKENSPRÅK
|
När börjar du teckna? |
sslc01_141.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
BETYDA FYRA GÅNG
OLIKA
SPORT NÄSTA-I-TUR@z>pekf_långf_ringf_lillf HALV(J)
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PRO1 VARA TVÅ
OLIKA
HOTELL EN SYND
|
Världskongress för döva |
sslc01_163.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
ÅT-SIDAN@z VÄRLD^SPELA(O) TRÄFFAS.MYCKET
OLIKA
FOLK OLIKA LAND.PL
|
Världskongress för döva |
sslc01_163.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TRÄFFAS.MYCKET OLIKA FOLK
OLIKA
LAND.PL VARA|PEK VARA|PEK
|
Världskongress för döva |
sslc01_163.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
FRI^TID(L) PEK VIKING
OLIKA
ENTITET(5b)+BEFINNA+ENTITET(5b)@p.FL KOLLEKTIV(55b)+FÖRFLYTTA@p TÅG
|
Tv-program |
sslc01_166.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1 ÅKA TÅG
OLIKA
zzz@& RESA^BOLAG ENTITET(S)+BEFINNA+ENTITET(S)@p.MULTI
|
Tv-program |
sslc01_166.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1 MÅSTE ANSÖKA
OLIKA
avdelning@& VARJE(L) AVDELNING
|
Arbetsplats |
sslc01_203.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK>person GÖRA PEK>person
OLIKA
OLIKA ARBETA(J)^PLATS PEK>person
|
Arbetsplats |
sslc01_203.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PRO1 TYCKA ROLIG
OLIKA
FORM(55)+UTSTRÄCKNING@p zzz@& även@&
|
Arbetsplats |
sslc01_203.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SOM zzz@& BLANDA
OLIKA
GREPP(SS)+HANTERA@p MEN PRO1
|
Arbetsplats |
sslc01_203.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
GÖRA PEK>person OLIKA
OLIKA
ARBETA(J)^PLATS PEK>person VAD
|
Arbetsplats |
sslc01_203.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
GÖRA OCKSÅ PEK-PLATS-DÄR.MULTI
OLIKA
PLATS.PL PRO1 ÅKA
|
Scout, Minne från yrkesskola |
sslc01_204.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
FEM olika@& FRÅN
OLIKA
SKOLA ALLA@z JA@ub
|
Längtan till första klass |
sslc01_205.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
HA GYMNASTIK^VISA ÅKA
OLIKA
STAD PEK OFTA
|
Längtan till första klass |
sslc01_205.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
RÄCKA PRO1 BOWLING
OLIKA
JA@b
|
Längtan till första klass |
sslc01_205.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
GLAS/Vb)^SKÅL@z ALLA VARSIN.FL
OLIKA
MODELL ALLA SEDAN(L)
|
Längtan till första klass |
sslc01_205.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
VARA@z DÖV(J)|DAG PEK>långf
OLIKA
FÖRENING^AKTIVITET PEK.MULTI BRUKA
|
Längtan till första klass |
sslc01_205.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MÅSTE VÄXA@rd RIS@b
OLIKA
SALLAD POTATIS SAMMA
|
Hobby |
sslc01_208.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
GLOSA:(EN) BERÄTTA HISTORIA(It)
OLIKA
PRO1 TITTA-PÅ.FL DÅ@b
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TILL EN PEK
OLIKA
PENSIONÄR DÖV(L)^FÖRENING PEK.FL
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
VETA-INTE VARFÖR TRO
OLIKA
zzz@& TRO OCKSÅ
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PERF-NEG TÄNKA på@&
OLIKA
MEN SAMTIDIG SÅ
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
VAD PEK SE|VISA
OLIKA
TECKNA FÖRKLARA VAD
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
OLIKA KOMMA-DIT(Lb).MULTI FÖRSÖKA
OLIKA
IDROTT PEK.FL MED
|
Roligaste minne |
sslc01_225.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
EGENTLIGEN PU@g BARA(B)
OLIKA
FOLK OLIKA KULTUR
|
Roligaste minne |
sslc01_225.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
DÅ@b PRO1 PRO1
OLIKA
KOMMA-DIT(Lb).MULTI FÖRSÖKA OLIKA
|
Roligaste minne |
sslc01_225.eaf |
SSLC |
Glosa_NonDH S1
|
ROLIG KAN UPPFATTA
OLIKA
SÄTT PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET@g>person INTE
|
Roligaste minne |
sslc01_225.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
BARA(B) OLIKA FOLK
OLIKA
KULTUR BARA(B) PU@g
|
Roligaste minne |
sslc01_225.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
AVLÄSA PU@g TVÅ
OLIKA
PEK(V)>långf-ringf PEK>ringf MER
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SKOLA PEK FÖRBRYLLAD
OLIKA
GRAMMATIK DÖV(L) MER
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
KAN BARA(B) TECKNA
OLIKA
PU@g PEK TOLK
|
Arbetsplats |
sslc01_242.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
JOBBA FÖRE PRAKTIK
OLIKA
PLATS PEK-REL.MULTI PRO1
|
Arbetsplats |
sslc01_242.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
OMRÅDE@kl FÖRUT ROLIG
OLIKA
VARA|PEK>person/PEK HUMOR(Lb) TV@b^PROGRAM
|
Arbetsplats |
sslc01_242.eaf |
SSLC |