Glosa_DH S2
|
glosa@& SÅ-ATT-SÄGA MED
OBJPRO1(7b).FL
BETYDA PEK(B) HA
|
På arbetsplats |
sslc01_004.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PU@g TRYGG FÖR
OBJPRO1(7b).FL
POSS1 ORDNING+EN SPRÅK
|
Döv - ändra tsp med släkt? |
sslc01_042.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
HA SOMMAR^STUGA NÄRA
OBJPRO1(7b).FL
NÄSTAN ALDRIG HÄLSA-PÅ(Q)@rd
|
Roligaste minne |
sslc01_209.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
NÄSTAN ALDRIG HÄLSA-PÅ(Q)@rd
OBJPRO1(7b).FL
NEJ-NEHEJ(L) ORSAK STYV^MAMMA
|
Roligaste minne |
sslc01_209.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SITTA(Vb) TECKNA-FLYT MED
OBJPRO1(7b).FL
MEN GLOSA:(EN) FLYTTA
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
BRUKA FÖRFLYTTA(Vb) MED
OBJPRO1(7b).FL
SJÄLVKLAR MEN PRO1
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
BRUKA FÖRFLYTTA(Vb) MED
OBJPRO1(7b).FL
TYP@b PRECIS PRECIS
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
BRUKA VARELSE(L)+FÖRFLYTTA+VARELSE(L)@p MED
OBJPRO1(7b).FL
BRUKA SITTA(Vb) TECKNA-FLYT
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
EN FLICKA KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
OBJPRO1(7b).FL
GLÖMMA VAD FRÅGA-TILL
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ANNAN(ea).FL GLOSA:(PY) HJÄLPA
OBJPRO1(7b).FL
PRO1 KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA GESTIKULERA
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
AGGRESSIV(G)@ka PEK LÄRA-UT
OBJPRO1(7b).FL
BOXA PRO1 SLUTKÖRD
|
Roligaste minne |
sslc01_225.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SKA LYSSNA PÅ
OBJPRO1(7b).FL
PU@g TEX@b BARA(B)
|
Dövförening |
sslc01_302.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MEDLEM PEK.FL GE(J)
OBJPRO1(7b).FL
RABATT PRO1 JA@ub
|
Dövförening |
sslc01_302.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1 PENDLA HOS
OBJPRO1(7b).FL
PENDLA UNDERVISA TECKENSPRÅK
|
Kontakt med teckenspråk |
sslc01_321.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
HOS poss1@& HOS
OBJPRO1(7b).FL
JA@ub SEDAN(L)@z PRO1
|
Kontakt med teckenspråk |
sslc01_321.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK.FL ANPASSA EFTER
OBJPRO1(7b).FL
OCKSÅ MEN SJÄLVKLAR
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
KAN BO HOS
OBJPRO1(7b).FL
OCKSÅ HÄNDA BO
|
Arbetsuppgifter |
sslc01_323.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
KAN KOMMA-HIT(Lb) TILL
OBJPRO1(7b).FL
MEN TOLK^UTBILDNING OLIK
|
Arbetsuppgifter |
sslc01_323.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
FÖRÄLDRAR(L) KOMMA-HIT(Lb) TILL
OBJPRO1(7b).FL
DÅ@b LÄMNA-AV BARN
|
Arbetsuppgifter |
sslc01_323.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
FÖRÄLDRAR(L) KOMMA-HIT(Lb) TILL
OBJPRO1(7b).FL
PLUS SÅ-ATT-SÄGA tp@&
|
Arbetsuppgifter |
sslc01_323.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SKA VILA UPP
OBJPRO1(7b).FL
ETCETERA(5) OK@b PRO1
|
Utlandet 2 |
sslc01_327.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
KAN ÅKA FÖLJA
OBJPRO1(7b).FL
JA@ub@z PRO1 SÄTTA-SIG
|
Bild- och mobiltelefon |
sslc01_366.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SKA GLOSA:KOMMA-TILLBAKA-HIT HÄMTA1
OBJPRO1(7b).FL
SKA PRO1 HÄNDA-INTE(J)
|
Gambia |
sslc01_406.eaf |
SSLC |