Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn Annotering Filbeskrivning Filnamn Korpus
Glosa_DH S1
SOCIAL(S) JA@ub PEK>person MENA LEDARE REKTOR TYP@b
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SLUTA JA@ub PEK>person/PEK MENA PERSREF3@pr PERSREF3@pr SAMMA
Sportaktiviteter sslc01_005.eaf SSLC
Glosa_DH S1
VETA-INTE PRO1 NEJ-NEHEJ(J) MENA KÄNNA-INTE PINSAM(G) VARA|PEK
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK glosa@& PRO1 MENA MINNAS(5) PRO1 POSS1
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SA POSS>person KLASS MENA PEK>person KLASS ALLA
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
dag@hd FÖRSTÅ(L) PRO1 MENA mena@hd PEK>person VAD
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S1
singel@& BÅDA PRO1 MENA INTE GLOSA:(TYP) ORD
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SE|VISA PEK PRO1 MENA SÅ GREPP(G)+HANTERA@p MYCKET
Döv - ändra tsp med släkt? sslc01_042.eaf SSLC
Glosa_DH S1
NYTT@b MÖNSTER PRO1 MENA tp@& LOKAL STYRELSE
Döv - förening sslc01_043.eaf SSLC
Glosa_DH S1
FÖRENING TA-BORT PRO1 MENA HA EN FAST(da)
Döv - förening sslc01_043.eaf SSLC
Glosa_DH S1
tp@& FÖRSTÅ(5) PRO1 MENA PEK>långf pek>långf@hd PU@g
Fritt - film sslc01_046.eaf SSLC
Glosa_DH S1
JA@b FINNAS PRO1 MENA PU@g SÄGA FINNAS
Fritt - film sslc01_046.eaf SSLC
Glosa_DH S1
zzz@z VA@b FÖRSTÅ|INTE MENA GLOSA:(PEK(5b)) FÖRKLARA TECKNA
Familj sslc01_101.eaf SSLC
Glosa_DH S2
FORTFARANDE(da) DÅ@b|DÅ@b POSS>person MENA UTANFÖR FOTBOLL(G) MER
Idrott sslc01_103.eaf SSLC
Glosa_DH S1
JA@b RÄTT betyda@& MENA FÄRDIG NÄSTA-I-TUR1 JA@b
Gamla tecken sslc01_109.eaf SSLC
Glosa_DH S2
JA@ub RÄTT VARA@z MENA MYCKET VARA@z GLOSA:(HINDER)
Äventyr sslc01_110.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PAPPA PRO1 VAD MENA PEK ADOPTERA SÄGA
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VAD BETYDA VAD MENA TYP@b EN DEL
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S2
FÖRSTÅ-INTE(Lb) VAD PEK>person MENA wtyp: FRÅGA-TILL POSS>person
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S1
GLOSA:FRÅN-TILL TVÅ VECKA MENA SEDAN(L) EFTER PEK-TVÅ
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S1
ÖVERLÄGSEN@z MER GRÖN^SKANDE@b MENA PRO1.FL GLOSA:(?) SKA
Bästa reseminnen 1 sslc01_143.eaf SSLC
Glosa_DH S1
VACKER EGEN@z ORSAK MENA GLOSA:(BYTA(J)) SEDAN(L) NEJ-NEHEJ(J)
Bästa reseminnen 1 sslc01_143.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MENA IN@b STYRELSE MENA PRO1 OK@b SUPPLEANT
Föreningsliv sslc01_161.eaf SSLC
Glosa_DH S2
GLOSA:(RESERVERA) GLOSA:(HITTA-PÅ(4)) PRO1 MENA IN@b STYRELSE MENA
Föreningsliv sslc01_161.eaf SSLC
Glosa_DH S2
HITTA-PÅ(4) GLOSA:(PS) PEK>person MENA PEK>person tp@& I@b@uppr
Dövas dag sslc01_164.eaf SSLC
Glosa_DH S1
VEM(J) PEK NYHET^TECKEN(J)@en MENA PEK>person JA@ub TJUGO
Vänerskola och teckenspråk sslc01_182.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK>person/PEK pek@hd zzz@& MENA KURS PEK>person PU@g
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
AUTOMATISK(5) SÅ PRO1 MENA TECKNA-FLYT SJÄLV(L) PRATA(Jv)
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SE SÅ-ATT-SÄGA PRO1 MENA FAMILJ tp@& FÖRSKOLA
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SJÄLVKLAR MEN PRO1 MENA PEK.FL INTE KAN@b
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_NonDH S1
VARFÖR MEN PRO1 MENA BO INUTI PU@g
Roligaste minne sslc01_225.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 TRÄFFAS-NÅGON LÄTTNAD MENA tp@& SAMTALA FÖRKLARA
Arbetsplats sslc01_242.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRAKTIK VARA HÖRANDE MENA tp@& DÖV(L) TRÄFFAS-NÅGON
Arbetsplats sslc01_242.eaf SSLC
Glosa_DH S1
tp@& PEK JA@ub MENA BÄTTRE(B) PEK SÄTT
Idrott sslc01_243.eaf SSLC
Glosa_DH S2
NEJ-NEHEJ(J) PEK>person/PEK PRO1 MENA TILL PEK DÖVFÖRENING
Skolgång sslc01_285.eaf SSLC
Glosa_DH S1
JA@ub MEN PEK>person/PEK MENA GRANNE POSS>person HEM
Teckenspråk hemma och utanför sslc01_301.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BÄST(J>B) HUR DÖV(L) MENA TEX@b NU@b CI
Dövförening sslc01_302.eaf SSLC
Glosa_DH S2
INTRESSE@z JA@ub MEN MENA PRO1 MENA ATT
Dövförening sslc01_302.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MEN MENA PRO1 MENA ATT PEK>person/PEK SE
Dövförening sslc01_302.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1 VETA-PERF MEN MENA tp@& VAD PRO1.FL
Dövförening sslc01_302.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MEN PRO1 PU@g MENA GLOSA:(?) GÖRA TVÅ^HUNDRA@num
Dövförening sslc01_302.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TYP@b NEJ-NÄH(J) GLOSA:(?) MENA VAD UTVECKLA VAD
Dövförening sslc01_302.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1 KAN IN@b MENA MÅSTE MEDLEM.PL TYP@b
Dövförening sslc01_302.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 SÅ-ATT-SÄGA PI MENA EN^DECIMALKOMMA^FEM@num KILOGRAM PRO1
Händelse sslc01_306.eaf SSLC
Glosa_DH S1
EX@b SYNS NEJ-NEHEJ(J) MENA BÅDA SÅ-ATT-SÄGA PARTNER.MULTI
Favoritfilm sslc01_307.eaf SSLC
Glosa_DH S1
TID@b VARA|PEK PRO1 MENA PEK MÅ BÄST(B)
Favoritfilm sslc01_307.eaf SSLC
Glosa_DH S2
JASÅ OK@b PRO1 MENA MER SOM TYP@b
Arbetsuppgifter sslc01_323.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SOCIAL(S) PROBLEM VAD MENA PEK>person KONTAKT^PERSON.PL HUR
Arbetsuppgifter sslc01_323.eaf SSLC
Glosa_DH S1
ROLIG SAMTALA VAD MENA SOCIAL(S) PROBLEM VAD
Arbetsuppgifter sslc01_323.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PU@g JA@ub INTRESSERAD-AV MENA NU@b PEK>person NU@b
Text-TV sslc01_385.eaf SSLC
FEEDBACK