Glosa_DH S2
|
PERSREF4@pr BLI(J) DÖV(J)^LÄRARE
MANILLA^SKOLA@en
MANILLA^SKOLA@en JA@b KOMMA-DIT(Lb)
|
Hur började du teckna |
sslc01_181.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
BLI(J) DÖV(J)^LÄRARE MANILLA^SKOLA@en
MANILLA^SKOLA@en
JA@b KOMMA-DIT(Lb) JA@b
|
Hur började du teckna |
sslc01_181.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
RÄTT HÄRNÖSAND@en PERF
MANILLA^SKOLA@en
PRO1 TRO GLOSA:(TIDEN-GÅR)
|
Hur började du teckna |
sslc01_181.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
ÖVA LITE(7b) INUTI
MANILLA^SKOLA@en
PEK(B) ELLER PRO1
|
Vänerskola och teckenspråk |
sslc01_182.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET@g>person PERSREF4@pr@z@en JA@ub
MANILLA^SKOLA@en
LÄNGESEDAN MEN MEN
|
Vänerskola och teckenspråk |
sslc01_182.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1 JOBBA I@b^DAG
MANILLA^SKOLA@en
SKILLNAD ALLA SKA
|
Arbetsplats |
sslc01_242.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1 MEN PEK
MANILLA^SKOLA@en
PEK ALVIK^SKOLA@en MALVA@b@en
|
Idrott |
sslc01_243.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
FORM(55bt)+UTSTRÄCKNING@p.MULTI VETA-PERF PEK>person
MANILLA^SKOLA@en
UNDERVISNING^RUM SÅDÄR FEL
|
Idrott |
sslc01_243.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
FRAMTID SKOLA ORSAK
MANILLA^SKOLA@en
tp@& tvåspråk@& UNDERVISNING
|
Idrott |
sslc01_243.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
VARFÖR MALVA@b@en PI
MANILLA^SKOLA@en
TÄNKA SAMMANSLÅ ALVIKSKOLA@en
|
Idrott |
sslc01_243.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
INUTI SOM LEDAMOT
MANILLA^SKOLA@en
PRO1 FÖRSTÅ(L) INTE
|
Idrott |
sslc01_243.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1 PEK JOBBA
MANILLA^SKOLA@en
FÖRUT PEK PENSIONÄR
|
Dövidrottsspel |
sslc01_244.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
HA TURNERING VARA
MANILLA^SKOLA@en
VARA fotboll@& POJKE.PL
|
Idrott |
sslc01_264.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SKOLA PEK BETYDA
MANILLA^SKOLA@en
FÄRDIG BEGE-SIG-HEM PEK
|
Skolgång |
sslc01_284.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SKRATTA(5) PEK>person KONTROLLERA
MANILLA^SKOLA@en
VARA|PEK PRO1 PEK>person/PEK
|
Favoritfilm |
sslc01_307.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TECKNA-BEHÄRSKA BÅDA PERF
MANILLA^SKOLA@en
PEK>pekf VÄNERSBORG^SKOLA@en tp@&
|
Kontakt med teckenspråk |
sslc01_341.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
ALLA SJU BEORDRA-GÅ-DIT
MANILLA^SKOLA@en
TID-FRAMÅT glosa@& EN
|
Kontakt med teckenspråk |
sslc01_341.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SOM TRO PEK
MANILLA^SKOLA@en
NEJ-NEHEJ(J) BIRGITTA^SKOLA@en PI
|
Uppväxt |
sslc01_342.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
FEL PÅ SKILJA(S)
MANILLA^SKOLA@en
BIRGITTA^SKOLA@en VAD VETA-INTE
|
Uppväxt |
sslc01_342.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1@z VAR@b@z FD@b
MANILLA^SKOLA@en
MÅNGA TRO PI
|
Uppväxt |
sslc01_342.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PEK SEDAN(L) TID-FRAMÅT
MANILLA^SKOLA@en
PEK>person TID-FRAMÅT JA@ub
|
Hur börjar jag med teckenspråk |
sslc01_381.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
FLESTA PERF GÅ
MANILLA^SKOLA@en
DÅ@b PRO1 SAMTALA
|
Umgås med grannar och släkt |
sslc01_403.eaf |
SSLC |