Glosa_DH S2
|
PEK.FL FELFRI HÖRANDE
LEDA-TILL
OM@b POSS1 FAMILJ
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_041.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
NY@b OCKSÅ PU@g
LEDA-TILL
PRO1 RESA TRÄFFAS
|
Döv - Dövas dag, festival, etc. |
sslc01_044.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
DÅ@b MEN@z HUR
LEDA-TILL
PU@g GROVLEK(LL) FISK(J)
|
Föreningsliv |
sslc01_161.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
LEDA-TILL PEK PU@g
LEDA-TILL
PEK> IN@b PRO1
|
Föreningsliv |
sslc01_161.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PEK>person PU@g PEK
LEDA-TILL
PEK PU@g LEDA-TILL
|
Föreningsliv |
sslc01_161.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MED POSS1.FL VAL
LEDA-TILL
NÅGON SÄTT PEK
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TILL POSS1 LIV
LEDA-TILL
TILL I@b^DAG DÖVFÖRENING
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MED POSS>person LIV
LEDA-TILL
TILL I@b^DAG PRECIS
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PU@g PEK>person/PEK JA@ub
LEDA-TILL
JA@ub JA@ub HA
|
Idrottsaktiviteter |
sslc01_162.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
JA@ub JA@ub JA@ub
LEDA-TILL
PU@g PU@g ROM@en
|
Världskongress för döva |
sslc01_163.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK>person TINNITUS PROBLEM
LEDA-TILL
LÄTT LÅTA-VARA
|
Dövas dag |
sslc01_164.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TECKNA FÖRSÖKA TECKNA
LEDA-TILL
PU@g GÅ-IN(L) SKOLA
|
Tolk |
sslc01_183.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
VÄNERSBORG@en ALLA tp@&
LEDA-TILL
AVLÄSA@rd MER TECKENSPRÅK
|
Hur kontakta med teckenspråk? |
sslc01_201.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PRO1 MINNAS(5) HUR
LEDA-TILL
LÄRA-SIG GRAMMATIK PEK
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
JA@ub JA@ub HUR
LEDA-TILL
TECKENSPRÅK HUR veta@&
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PEK-PLATS-DÄR NEJ-NEHEJ(J) VARA@z
LEDA-TILL
TA-REDA-PÅ PRO1 STARTA
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
URSPRUNG@b BÖRJA HUR
LEDA-TILL
SÄGA PRO1 VETA-INTE
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SVENSKA ORD VARFÖR
LEDA-TILL
OCKSÅ PEK SAMTALA
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
glosa@& FÖRST(LL) HUR
LEDA-TILL
LÄRA-SIG TECKENSPRÅK PRO1
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MINNAS(5) PRO1 PEK>pekf_långf
LEDA-TILL
VARA|PEK TECKNA PRO1-TVÅ
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
JA@ub VARA|PEK PRO1
LEDA-TILL
PRO1 KÄNNA JOBBA
|
Arbetsplats |
sslc01_242.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
KÅT UPPHETSAD SEDAN(L)
LEDA-TILL
UMGÅS BRA UMGÅS
|
Arbetsplats |
sslc01_242.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
STYRELSE SUPPLEANT HUR
LEDA-TILL
SDR@b@en IN@b SDR@b@en
|
Idrott |
sslc01_243.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PRO1 IN@b SDR@b@en
LEDA-TILL
SDR@b@en OCKSÅ FÖRE
|
Idrott |
sslc01_243.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PU@g PRO1 IN@b
LEDA-TILL
SÅ AKTIVERA SEDAN(L)
|
Idrott |
sslc01_243.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
JA@ub PEK tp@&
LEDA-TILL
VARA VARFÖR PRO1
|
Idrott |
sslc01_243.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PRO1 SAMTALA PRO1
LEDA-TILL
TÄNKA FORTFARANDE(da) I@b^DAG
|
Idrott |
sslc01_243.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TYST PF@g GREPP(5bt)+HANTERA@p
LEDA-TILL
PRO1 glosa@& SDR@b@en
|
Idrott |
sslc01_243.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
JÄTTESTOR(It) DÖV(J)|DAG zzz@z
LEDA-TILL
EN.MULTI TVÅ EN
|
Dövidrottsspel |
sslc01_244.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
STOCKHOLM@en DÖVFÖRENING PEK
LEDA-TILL
SDR@b@en BILDA PEK
|
Viktigaste händelse |
sslc01_246.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FÅ1 TECKENSPRÅK GRAMMATIK
LEDA-TILL
SAMMA PRO1 MÅNGA
|
Viktigaste händelse |
sslc01_246.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
LITEN-PERSON HUR börja@&
LEDA-TILL
VARA tp@& HETA
|
Idrott |
sslc01_264.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
FANTASTISK BETYDA PRO1
LEDA-TILL
OMIGEN PEK TRE^D@b
|
Fritt om filmen |
sslc01_292.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
DÅ@b PEK-PLATS-DÄR TECKENSPRÅK
LEDA-TILL
TILL FLYTTA-UT MÖLNDAL@en
|
Kontakt med teckenspråk |
sslc01_321.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
KONTAKTA PEK HUR
LEDA-TILL
PI FÅ1 KONTAKT
|
Kontakt med teckenspråk |
sslc01_321.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
KONTAKT^PERSON JOBBA HUR
LEDA-TILL
PEK LÄRA-SIG AV@b
|
Arbetsuppgifter |
sslc01_323.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
GAMMAL(5) PEK-TVÅ HUR
LEDA-TILL
PEK>person KONTAKT^PERSON JOBBA
|
Arbetsuppgifter |
sslc01_323.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
JA@ub SEDAN(L)@z TID-FRAMÅT
LEDA-TILL
BLI(L) PRO1 SOM(S)
|
Utlandet 1 |
sslc01_326.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
UT@b^BYTA(7o)^LÄSA PRO1 HUR
LEDA-TILL
PRO1 FÖRSTA-ÅRET ÖREBRO@en
|
Utlandet 1 |
sslc01_326.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
OBJPRO@z PRO1 SKRIVA-TANGENTBORD
LEDA-TILL
PRO1 SKRIVA-TANGENTBORD FÖRENING^LIV
|
Bild- och mobiltelefon |
sslc01_366.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
NÄRA DÖRR PRO1-TVÅ
LEDA-TILL
DÖV(L) TRÄFFAS KALLA-PÅ(J)
|
Egen upplevelse |
sslc01_367.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MÅNGA VÄN LÄRA-SIG@rd
LEDA-TILL
MER GLOSA:(?) GLOSA:(?)
|
Hur börjar jag med teckenspråk |
sslc01_381.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
JA@b PRO1 HUR
LEDA-TILL
PRO1 PEK PRO1
|
Hur börjar jag med teckenspråk |
sslc01_381.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
DÅ@b PEK-TVÅ HA
LEDA-TILL
SAMTALA KÄNNA VARANDRA
|
Umgås med grannar och släkt |
sslc01_403.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
tp@& SAMTALA OM@b
LEDA-TILL
TID-BAKÅT ELLER TID-FRAMÅT
|
Umgås med grannar och släkt |
sslc01_403.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
KVARSTANNA BETYDA PEK
LEDA-TILL
BITA-IHOP AKTIV.GÖRA MEN
|
Umgås med grannar och släkt |
sslc01_403.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
POSS EGEN ELLER
LEDA-TILL
OLIKA OLIKA MÅNGA
|
Kul minne 2 |
sslc01_407.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
tp@& BEGRAVA^PLATS PEK
LEDA-TILL
tp@& KYRKA(5) tp@&
|
Kul minne 2 |
sslc01_407.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PEK-CIRKULERA DÅ@b tp@&
LEDA-TILL
BYGGA(J) HUS PLUS
|
Kul minne 2 |
sslc01_407.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
OCKSÅ PU@g BAK^GRUND
LEDA-TILL
TID-FRAMÅT-TILL OCKSÅ PU@g
|
Kul minne 2 |
sslc01_407.eaf |
SSLC |