Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Vänta - sökning pågår..
Radnamn Annotering Filbeskrivning Filnamn Korpus
Glosa_DH S2
PU@g tp@& HÖRANDE LÄRARE PEK>långf HÖRANDE TITTA-PÅ1
Fritt - film sslc01_046.eaf SSLC
Glosa_DH S2
glosa@& TIDEN-GÅR(L) BRA LÄRARE PERSREF1@pr PEK TOPPEN
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_061.eaf SSLC
Glosa_DH S1
LAPP(L) SKICKA TILL LÄRARE PEK etyp:pi REN
Fritt - husdjur sslc01_067.eaf SSLC
Glosa_DH S1
LEKTION PRO1 SITTA(SS)-RUNT.FL LÄRARE TALA-OM HA HÖRA
Fritt - husdjur sslc01_067.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK INFORMERA PEK LÄRARE PRO1 DÖV(L) TRÄFFAS
Fritt - husdjur sslc01_067.eaf SSLC
Glosa_DH S1
pro1@hd PRO1 pro1@hd LÄRARE PEK pek@hd LÅTA-VARA
Fritt - husdjur sslc01_067.eaf SSLC
Glosa_DH S1
TILL LEKTION SITTA(SS)-RUNT.FL LÄRARE VETA|INTE VEM(J) FÖRST(LL)
Fritt - husdjur sslc01_067.eaf SSLC
Glosa_DH S1
BRUKA BETYG(B) FYRKANT(L) LÄRARE KALLA-PÅ(J) SITTA(SS)-RUNT.FL SAMTALA
Fritt - husdjur sslc01_067.eaf SSLC
Glosa_DH S1
zzz@z BARN MEN LÄRARE KRÄVA TALA MEN
Familj sslc01_101.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MEN PU@g MISSLYCKAS LÄRARE TRO PRO1 BLI(L)
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_DH S1
TECKNA PEK ARG LÄRARE ARG GREPP(G)+HANTERA@p FUT-NEG
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VÄNERSBORG@en SKOLA POSS1 LÄRARE KAN|INTE TECKENSPRÅK NOLL-KUNSKAP
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_DH S1
FÅ-INTE(G) TECKNA VETA-PERF|PEK>person LÄRARE VAKTA ÄVEN SKOLA
Hur började du teckna sslc01_181.eaf SSLC
Glosa_DH S1
RAST@b UTE vakta@& LÄRARE TITTA-PÅ.MULTI VARELSE(4)+RÖRELSE@p GÅ-INTE
Hur började du teckna sslc01_181.eaf SSLC
Glosa_DH S2
zzz@& zzz@z EN LÄRARE PEK SKÖTA PRO1.FL
Roligaste minne sslc01_209.eaf SSLC
Glosa_DH S2
FÖRSTÅ(L) INTE HELLER LÄRARE SAMMA zzz@z SE
Roligaste minne sslc01_209.eaf SSLC
Glosa_DH S1
wtyp: JASÅ PRO1 LÄRARE wtyp: tp@& VILKEN
Internationellt sslc01_223.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 LÄSA TILL LÄRARE wtyp: JASÅ PRO1
Internationellt sslc01_223.eaf SSLC
Glosa_DH S2
LÅTA-VARA tp@& DÅ@b LÄRARE VARA PERSREF4@pr PERSREF4@pr
Hur börja teckenspråk sslc01_241.eaf SSLC
Glosa_DH S1
TROTS tp@& MÅNGA LÄRARE JOBBA PEK FEM@z
Arbetsplats sslc01_242.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK PRO1 JOBBA LÄRARE PRO1 VILL PRO1
Arbetsplats sslc01_242.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TRYCKA-KNAPP trycka-knapp@hd hon@& LÄRARE BESTÄMMA EN PEK
Skolgång sslc01_283.eaf SSLC
Glosa_DH S2
ORDNING+EN DAG PEK@z LÄRARE SEDAN(L) PRO1.FL POSS1
Skolgång sslc01_284.eaf SSLC
Glosa_DH S1
DAG-FRAMTID+EN KOMMA TECKENSPRÅK LÄRARE JA@ub I@b^DAG MER
Kontakt med teckenspråk sslc01_321.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PLANERA TABELL.MULTI PLACERA-HIT(G)@rd LÄRARE VILKEN GRUPP PEK
Arbetsuppgifter sslc01_323.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TITTA-PÅ@z zzz@z SÄGA LÄRARE PEK.FL INTRESSERAD KAN
Utlandet 1 sslc01_326.eaf SSLC
Glosa_DH S2
GLOSA:SNAPPA-UPP(Jf) MYCKET NÅGRA LÄRARE TECKNA-FLYT FÖR SNABB@b
Utlandet 1 sslc01_326.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TECKENSPRÅK SÅ-ATT-SÄGA@z ALLA LÄRARE TECKENSPRÅK PEK>långf HA
Utlandet 1 sslc01_326.eaf SSLC
Glosa_DH S1
MINNAS(5) PRO1 EN LÄRARE FRÖKEN PEK PRATA(5)
Uppväxt sslc01_342.eaf SSLC
Glosa_DH S1
ÖKA(Jvs)@z PRATA-FLYTANDE ORAL-ANVÄNDA LÄRARE STRÄNG PEK MELLAN^STADIUM
Uppväxt sslc01_342.eaf SSLC
Glosa_DH S1
STRÄNG PEK MELLAN^STADIUM LÄRARE STRÄNG FYFAN@b MINNAS(5)
Uppväxt sslc01_342.eaf SSLC
Glosa_DH S1
ANNAN(ea) GLOSA:(ENKEL) SVENSK LÄRARE FORM(Jv)+BESKRIVNING@p>mun FORM(Jv)+BESKRIVNING@p>mun 4typ:tala
Uppväxt sslc01_342.eaf SSLC
Glosa_DH S1
ÖREBRO@en PEK GLOSA:(BANSTRÄCKA) LÄRARE GLOSA:(KOMMA-DIT) TVÅ två@hd
Arbete 2 sslc01_345.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK>person SA FYRA LÄRARE zzz@z PEK>person pek>person@hd
Arbete 2 sslc01_345.eaf SSLC
Glosa_DH S1
tp@& PEK>pekf TVÅ LÄRARE PEK-BANSTRÄCKA@z BEORDRA-GÅ-DIT ÖREBRO@en
Arbete 2 sslc01_345.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SÖKA FYRA zzz@z LÄRARE FYRA STYCK DÅ@b
Arbete 2 sslc01_345.eaf SSLC
Glosa_DH S1
TYVÄRR zzz@z EN LÄRARE TILLBAKA-DIT PEK zzz@z
Arbete 2 sslc01_345.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 PU-VAD-GÖRA@g GLOSA:KLUVEN LÄRARE zzz@z PEK HÄRNÖSAND@en
Arbete 2 sslc01_345.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SNABB@b PRO1 SKRIVA-TANGENTBORD LÄRARE BRA FRAMTID PRO1
Bild- och mobiltelefon sslc01_366.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SKRIVA-TANGENTBORD ÖKA(5)@z BETYDA LÄRARE RÄTT FRÅN BÖRJA
Bild- och mobiltelefon sslc01_366.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MEN PLACERA-HIT(G)@rd NY@b LÄRARE PLACERA-HIT(G)@rd HÖG^STADIUM PEK.FL
Oral undervisning sslc01_402.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TECKNA-FLYT EN ANNAN(ea) LÄRARE TSS@b TYP@b TECKNA
Oral undervisning sslc01_402.eaf SSLC
Glosa_DH S2
LÄRARE EN DEL LÄRARE TECKNA-BEHÄRSKA BRA tp@&
Oral undervisning sslc01_402.eaf SSLC
Glosa_DH S2
GLOSA:(BLANDA(L)) HA@rd tp@& LÄRARE EN DEL LÄRARE
Oral undervisning sslc01_402.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TRYGG TITTA-PÅ KONSTIG LÄRARE 4typ:tala TILL UNDERVISA
Oral undervisning sslc01_402.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PI TECKNA-FLYT ALLA LÄRARE TECKNA-FLYT HA MEN
Oral undervisning sslc01_402.eaf SSLC
Glosa_DH S1
TYCKA PEK.FL SVENSK LÄRARE SKA DUKTIG PÅ
Oral undervisning sslc01_402.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PERF TRÄFFAS PEK.FL LÄRARE NU@b I@b^DAG PERF
Oral undervisning sslc01_402.eaf SSLC
Glosa_DH S1
KVAR POSS FD@b LÄRARE FINNAS KVAR DÅ@b
Umgås med grannar och släkt sslc01_403.eaf SSLC
FEEDBACK