Glosa_DH S2
|
PU@g tp@& HÖRANDE
LÄRARE
PEK>långf HÖRANDE TITTA-PÅ1
|
Fritt - film |
sslc01_046.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
glosa@& TIDEN-GÅR(L) BRA
LÄRARE
PERSREF1@pr PEK TOPPEN
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_061.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
TILL LEKTION SITTA(SS)-RUNT.FL
LÄRARE
VETA|INTE VEM(J) FÖRST(LL)
|
Fritt - husdjur |
sslc01_067.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
LAPP(L) SKICKA TILL
LÄRARE
PEK etyp:pi REN
|
Fritt - husdjur |
sslc01_067.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
BRUKA BETYG(B) FYRKANT(L)
LÄRARE
KALLA-PÅ(J) SITTA(SS)-RUNT.FL SAMTALA
|
Fritt - husdjur |
sslc01_067.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
LEKTION PRO1 SITTA(SS)-RUNT.FL
LÄRARE
TALA-OM HA HÖRA
|
Fritt - husdjur |
sslc01_067.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PEK INFORMERA PEK
LÄRARE
PRO1 DÖV(L) TRÄFFAS
|
Fritt - husdjur |
sslc01_067.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
pro1@hd PRO1 pro1@hd
LÄRARE
PEK pek@hd LÅTA-VARA
|
Fritt - husdjur |
sslc01_067.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
zzz@z BARN MEN
LÄRARE
KRÄVA TALA MEN
|
Familj |
sslc01_101.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
TECKNA PEK ARG
LÄRARE
ARG GREPP(G)+HANTERA@p FUT-NEG
|
När lär man sig teckna |
sslc01_121.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
VÄNERSBORG@en SKOLA POSS1
LÄRARE
KAN|INTE TECKENSPRÅK NOLL-KUNSKAP
|
När lär man sig teckna |
sslc01_121.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MEN PU@g MISSLYCKAS
LÄRARE
TRO PRO1 BLI(L)
|
När lär man sig teckna |
sslc01_121.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
RAST@b UTE vakta@&
LÄRARE
TITTA-PÅ.MULTI VARELSE(4)+RÖRELSE@p GÅ-INTE
|
Hur började du teckna |
sslc01_181.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
FÅ-INTE(G) TECKNA VETA-PERF|PEK>person
LÄRARE
VAKTA ÄVEN SKOLA
|
Hur började du teckna |
sslc01_181.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FÖRSTÅ(L) INTE HELLER
LÄRARE
SAMMA zzz@z SE
|
Roligaste minne |
sslc01_209.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
zzz@& zzz@z EN
LÄRARE
PEK SKÖTA PRO1.FL
|
Roligaste minne |
sslc01_209.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1 LÄSA TILL
LÄRARE
wtyp: JASÅ PRO1
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
wtyp: JASÅ PRO1
LÄRARE
wtyp: tp@& VILKEN
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
LÅTA-VARA tp@& DÅ@b
LÄRARE
VARA PERSREF4@pr PERSREF4@pr
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
TROTS tp@& MÅNGA
LÄRARE
JOBBA PEK FEM@z
|
Arbetsplats |
sslc01_242.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PEK PRO1 JOBBA
LÄRARE
PRO1 VILL PRO1
|
Arbetsplats |
sslc01_242.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TRYCKA-KNAPP trycka-knapp@hd hon@&
LÄRARE
BESTÄMMA EN PEK
|
Skolgång |
sslc01_283.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
ORDNING+EN DAG PEK@z
LÄRARE
SEDAN(L) PRO1.FL POSS1
|
Skolgång |
sslc01_284.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
DAG-FRAMTID+EN KOMMA TECKENSPRÅK
LÄRARE
JA@ub I@b^DAG MER
|
Kontakt med teckenspråk |
sslc01_321.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PLANERA TABELL.MULTI PLACERA-HIT(G)@rd
LÄRARE
VILKEN GRUPP PEK
|
Arbetsuppgifter |
sslc01_323.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TECKENSPRÅK SÅ-ATT-SÄGA@z ALLA
LÄRARE
TECKENSPRÅK PEK>långf HA
|
Utlandet 1 |
sslc01_326.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
GLOSA:SNAPPA-UPP(Jf) MYCKET NÅGRA
LÄRARE
TECKNA-FLYT FÖR SNABB@b
|
Utlandet 1 |
sslc01_326.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TITTA-PÅ@z zzz@z SÄGA
LÄRARE
PEK.FL INTRESSERAD KAN
|
Utlandet 1 |
sslc01_326.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
STRÄNG PEK MELLAN^STADIUM
LÄRARE
STRÄNG FYFAN@b MINNAS(5)
|
Uppväxt |
sslc01_342.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ANNAN(ea) GLOSA:(ENKEL) SVENSK
LÄRARE
FORM(Jv)+BESKRIVNING@p>mun FORM(Jv)+BESKRIVNING@p>mun 4typ:tala
|
Uppväxt |
sslc01_342.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ÖKA(Jvs)@z PRATA-FLYTANDE ORAL-ANVÄNDA
LÄRARE
STRÄNG PEK MELLAN^STADIUM
|
Uppväxt |
sslc01_342.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
MINNAS(5) PRO1 EN
LÄRARE
FRÖKEN PEK PRATA(5)
|
Uppväxt |
sslc01_342.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
tp@& PEK>pekf TVÅ
LÄRARE
PEK-BANSTRÄCKA@z BEORDRA-GÅ-DIT ÖREBRO@en
|
Arbete 2 |
sslc01_345.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK>person SA FYRA
LÄRARE
zzz@z PEK>person pek>person@hd
|
Arbete 2 |
sslc01_345.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ÖREBRO@en PEK GLOSA:(BANSTRÄCKA)
LÄRARE
GLOSA:(KOMMA-DIT) TVÅ två@hd
|
Arbete 2 |
sslc01_345.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SÖKA FYRA zzz@z
LÄRARE
FYRA STYCK DÅ@b
|
Arbete 2 |
sslc01_345.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
TYVÄRR zzz@z EN
LÄRARE
TILLBAKA-DIT PEK zzz@z
|
Arbete 2 |
sslc01_345.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1 PU-VAD-GÖRA@g GLOSA:KLUVEN
LÄRARE
zzz@z PEK HÄRNÖSAND@en
|
Arbete 2 |
sslc01_345.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SKRIVA-TANGENTBORD ÖKA(5)@z BETYDA
LÄRARE
RÄTT FRÅN BÖRJA
|
Bild- och mobiltelefon |
sslc01_366.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SNABB@b PRO1 SKRIVA-TANGENTBORD
LÄRARE
BRA FRAMTID PRO1
|
Bild- och mobiltelefon |
sslc01_366.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PERF TRÄFFAS PEK.FL
LÄRARE
NU@b I@b^DAG PERF
|
Oral undervisning |
sslc01_402.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
TYCKA PEK.FL SVENSK
LÄRARE
SKA DUKTIG PÅ
|
Oral undervisning |
sslc01_402.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PI TECKNA-FLYT ALLA
LÄRARE
TECKNA-FLYT HA MEN
|
Oral undervisning |
sslc01_402.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TRYGG TITTA-PÅ KONSTIG
LÄRARE
4typ:tala TILL UNDERVISA
|
Oral undervisning |
sslc01_402.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
GLOSA:(BLANDA(L)) HA@rd tp@&
LÄRARE
EN DEL LÄRARE
|
Oral undervisning |
sslc01_402.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
LÄRARE EN DEL
LÄRARE
TECKNA-BEHÄRSKA BRA tp@&
|
Oral undervisning |
sslc01_402.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TECKNA-FLYT EN ANNAN(ea)
LÄRARE
TSS@b TYP@b TECKNA
|
Oral undervisning |
sslc01_402.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MEN PLACERA-HIT(G)@rd NY@b
LÄRARE
PLACERA-HIT(G)@rd HÖG^STADIUM PEK.FL
|
Oral undervisning |
sslc01_402.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
KVAR POSS FD@b
LÄRARE
FINNAS KVAR DÅ@b
|
Umgås med grannar och släkt |
sslc01_403.eaf |
SSLC |