Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa
PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn | Annotering | Filbeskrivning | Filnamn | Korpus |
---|---|---|---|---|
Glosa_DH S1 |
BEFALLA tp@& PEK>långf
LÄRA-UT
PEK>långf LEKA MEN
|
Fritt - husdjur | sslc01_045.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MAMMA lära-ut@& TIDIG
LÄRA-UT
OBJPRO1 TECKNA tp@&
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_061.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
DÅ@b PRO1.FL PEK
LÄRA-UT
HUR tp@& BI
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_061.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SA MER SOM
LÄRA-UT
HUR GLOSA:MAN(J) SKA
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
LÄRA-UT TECKENSPRÅK PLUS
LÄRA-UT
OBJPRO1 I@b@z TECKENSPRÅK
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
ORSAK PRO1 DÖV(L)
LÄRA-UT
TECKENSPRÅK PLUS LÄRA-UT
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
BJUDA-IN bjuda-in@hd GLOSA:(TIDEN-GÅR)
LÄRA-UT
FÖRKLARA HUR GLOSA:(PS)
|
Föreningsliv | sslc01_161.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 PRO1.FL FÖRSÖKA
LÄRA-UT
PEK.FL OCH^SÅ PEK
|
Hur kontakta med teckenspråk? | sslc01_201.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA MEN BOKSTAVERA
LÄRA-UT
INTE UTAN(ml) KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FORM(7a)+BESKRIVNING@p>hjässa AGGRESSIV(G)@ka PEK
LÄRA-UT
OBJPRO1(7b).FL BOXA PRO1
|
Roligaste minne | sslc01_225.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
GAMMAL(5) TVÅ_TRE@num@uppr MAMMA
LÄRA-UT
EN PRO1 MINNAS(5)
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
LITE(7b) TECKENSPRÅK PRO1
LÄRA-UT
PEK KORT-TID(5) LÄRA-SIG
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK>person PEK PEK
LÄRA-UT
ORDNING+EN TECKENSPRÅK^LÄRARE PEK
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
BEHOV PRO1 KAN
LÄRA-UT
UPPMUNTRA TYP@b PLUS
|
Arbetsuppgifter | sslc01_323.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK BEHÖVA(B) TECKENSPRÅK
LÄRA-UT
PEK.FL VAD PRO1
|
Arbetsuppgifter | sslc01_323.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TILL SVERIGE@en PRO1
LÄRA-UT
PEK.FL VAD PRO1
|
Utlandet 2 | sslc01_327.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MEN POSS1 MORMOR
LÄRA-UT
TALA SEDAN(L) MINNAS(5)
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_341.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
LÄTT ÖVERSÄTTA OFTA
LÄRA-UT
PEK.FL UPPFATTA PEK
|
Uppväxt | sslc01_342.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PU@g PERF@z PRO1
LÄRA-UT
PEK.FL wtyp: zzz@z
|
Uppväxt | sslc01_342.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
MÅNGA OFTA PRO1
LÄRA-UT
PEK.FL PU-TEX@g KORTVARIG(J)
|
Uppväxt | sslc01_342.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FOKUSERA(J) PEK-CIRKULERA FÖRSÖKA
LÄRA-UT
LITE(7b) TECKNA VETA|INTE
|
Uppväxt | sslc01_342.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
HUR TECKNA PEK.FL
LÄRA-UT
lära-ut@hd PI TVÄRTOM
|
Oral undervisning | sslc01_402.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
LÄRA-SIG wtyp: PEK.FL@z
LÄRA-UT
HUR TECKNA IBLAND(7v)
|
Oral undervisning | sslc01_402.eaf | SSLC |