Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn Annotering Filbeskrivning Filnamn Korpus
Glosa_DH S1
FUNGERA TYCKA PRO1 LÄRA-SIG HUR PAPPA SIDA
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
FÖDD PRO1 FÅ LÄRA-SIG MER SLÄKT PEK.FL
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
FÖRÄLDRAR(L) PRO1 FÅ LÄRA-SIG FÅ1 FÖREBILD VIKTIG
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
VARA|PEK PU@g FÅ@z LÄRA-SIG glosa@& SEDAN(L) SKOLA
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
ÄNDÅ MAMMA KAN LÄRA-SIG TECKNA MER LITE(7b)
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
POSS1 SYSTER TUR@b LÄRA-SIG TECKNA SAMMA MEN
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
glosa@& POSS1 SYSTER LÄRA-SIG OBJPRO1 LITE(7b) MINNAS(5)
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
DÖV(L) VARA PEK LÄRA-SIG OBJPRO1 TECKNA VARA
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
TIDEN-GÅR(L) zzz@z KLARA@z LÄRA-SIG GLOSA:(?) GLOSA:(TIDEN-GÅR) GLOSA:(PEK@rd)
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PI NOLL-KUNSKAP PERF-NEG LÄRA-SIG TECKNA LITEN-PERSON NOLL
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_061.eaf SSLC
Glosa_DH S1
STADIGVARANDE PEK BÖRJA LÄRA-SIG OBJPRO1 TECKNA-SPRÅKA POSS1
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_061.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK BÖRJA PRO1 LÄRA-SIG TECKNA PRO1 PI
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_061.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 GÅ YRKE LÄRA-SIG HOS BLAND DÖV(L)
Som döv på arbetsplats sslc01_062.eaf SSLC
Glosa_DH S1
TECKNA-SPRÅKA VARELSE(55)+RÖRELSE@p EFTER LÄRA-SIG BEHÄRSKA PLACERA(A)@z FLYTTA
Som döv på arbetsplats sslc01_062.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PLUS MÅNGA HÖRANDE LÄRA-SIG TECKNA glosa@& glosa@&
Som döv på arbetsplats sslc01_062.eaf SSLC
Glosa_DH S1
ÅR@b GAMMAL(5) BÖRJA LÄRA-SIG OBJPRO1 TECKNA PEK-PLATS-DÄR
Familj sslc01_101.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK PRO1 KOMMA-DIT(Lb) LÄRA-SIG TECKNA zzz@z BARN
Familj sslc01_101.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SJU DÖV(L) PEK-PLATS-DÄR@z LÄRA-SIG OBJPRO1 HUR FILA
Arbetsplats sslc01_102.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PERSON(7b) DÖV(J) PERF LÄRA-SIG FÖRST(LL) VARA A_B_C_D_E@b
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_DH S2
FÖRSKOLA^SKOLA BARN DÖV(L) LÄRA-SIG TECKNA AVLÄSA.MULTI PRO1
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_DH S2
HA|INTE VEM(J) UPPFOSTRA LÄRA-SIG OBJPRO1 SJÄLV BARA(B)
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BARA(B) BETALA(B) BARN@z LÄRA-SIG PRO1 FÖRSTÅ(5) FÅ-INTE(G)
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1 HUR PEK>person LÄRA-SIG SIMMA LITEN-PERSON HUR
Att lära sig simma sslc01_124.eaf SSLC
Glosa_DH S1
I@b LEKSAND@en FÖRÄLDRAR(L) LÄRA-SIG TECKENSPRÅK^KURS STEG EN
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PÅVERKA MÅSTE KUNNA LÄRA-SIG SA|PEK SÅ FÖRÄLDRAR(J)
Idrottsaktiviteter sslc01_162.eaf SSLC
Glosa_DH S2
KNAPPA-MOBILTELEFON(B) HUR FÖRSTÅ(5) LÄRA-SIG KÄNNA HUR JUST
Mobiltelefon sslc01_165.eaf SSLC
Glosa_DH S2
hur@& HUR LÄRA-SIG PEK>person TECKNA PEK>person
Hur började du teckna sslc01_181.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PERSON.FL@kl PEK>person/PEK TIDIG LÄRA-SIG TECKENSPRÅK PEK@z ELLER@z
Tolk sslc01_183.eaf SSLC
Glosa_DH S2
HÖRANDE PEK.FL HÖRANDE LÄRA-SIG TECKNA PEK.FL BOKSTAVERA-KNAGGLIG
Tolk sslc01_183.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK>person TIDIG BETYDA LÄRA-SIG PU@g ÅTTA glosa@&
Tolk sslc01_183.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1 FRÅGA HUR LÄRA-SIG PEK TECKNA PU@g
Tolk sslc01_183.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VILL AVLÄSA@rd tp@& LÄRA-SIG OBJPRO LITE(7b) PRO1
Hur kontakta med teckenspråk? sslc01_201.eaf SSLC
Glosa_DH S2
zzz@z AUTOMATISK(5) tp@& LÄRA-SIG OBJPRO INTE TECKNA
Hur kontakta med teckenspråk? sslc01_201.eaf SSLC
Glosa_DH S2
HUR PRO1 LÄRA-SIG PRO1 TECKENSPRÅK zzz@z
Hur kontakta med teckenspråk? sslc01_201.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK-PLATS-DÄR PRO1 GLOSA:(PERF) LÄRA-SIG PRO1 mtyp:mig UPPFATTA
Hur kontakta med teckenspråk? sslc01_201.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK-PLATS-DÄR FÅ PRO1 LÄRA-SIG GLOSA:ÄNNU MER AV@b
Hur kontakta med teckenspråk? sslc01_201.eaf SSLC
Glosa_DH S2
LO@b^KATT@en DÅ@b PEK LÄRA-SIG GLOSA:ÄNNU MER GÖRA
Arbetsplats sslc01_203.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SOM PRO1 PERF LÄRA-SIG I@b VÄXJÖ(V)@en TID(L)
Arbetsplats sslc01_203.eaf SSLC
Glosa_DH S1
ÄNDÅ PRATA(Jv) PRO1 LÄRA-SIG KÄNNA PERSON.FL PÅ
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SÅ-ATT-SÄGA NÅGON SOM(S) LÄRA-SIG OBJPRO TECKENSPRÅK OM@b@z
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TECKNA-SPRÅKA BETYDA INTERNATIONELL LÄRA-SIG GLOSA:(?) PRO1 INTERNATIONELL
Internationellt sslc01_223.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 SKULLE VILL LÄRA-SIG OBJPRO1 MER VARA
Internationellt sslc01_223.eaf SSLC
Glosa_DH S1
NÅGRA GLOSA:(GRUPP) PRO1 LÄRA-SIG BOXA EN PERSON@kl
Roligaste minne sslc01_225.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PERF PEK BOXA LÄRA-SIG BOXA PAPPA SKRATTA(B)
Roligaste minne sslc01_225.eaf SSLC
Glosa_DH S2
KOMMA-DIT(Lb) FRÅGA-TILL VILL LÄRA-SIG TECKENSPRÅK PEK NEJ-NÄH(J)
Hur börja teckenspråk sslc01_241.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MINNAS(5) HUR LEDA-TILL LÄRA-SIG GRAMMATIK PEK DÅ@b
Hur börja teckenspråk sslc01_241.eaf SSLC
Glosa_DH S2
FÖRST(LL) HUR LEDA-TILL LÄRA-SIG TECKENSPRÅK PRO1 FÖDD
Hur börja teckenspråk sslc01_241.eaf SSLC
Glosa_DH S2
KOMMA-HIT(Lb) STOCKHOLM@en PEK-PLATS-HÄR LÄRA-SIG PRIVAT KURS TVÅ
Hur börja teckenspråk sslc01_241.eaf SSLC
Glosa_DH S2
LÄRA-UT PEK KORT-TID(5) LÄRA-SIG TECKNA-FLYT PEK>lillf EN
Hur börja teckenspråk sslc01_241.eaf SSLC
Glosa_DH S2
ÅR@b GAMMAL(5) VARA|PEK LÄRA-SIG TECKNA ENKEL BIT.MULTI
Hur börja teckenspråk sslc01_241.eaf SSLC
FEEDBACK