Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa
PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn | Annotering | Filbeskrivning | Filnamn | Korpus |
---|---|---|---|---|
Glosa_DH S1 |
FUNGERA TYCKA PRO1
LÄRA-SIG
HUR PAPPA SIDA
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FÖDD PRO1 FÅ
LÄRA-SIG
MER SLÄKT PEK.FL
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FÖRÄLDRAR(L) PRO1 FÅ
LÄRA-SIG
FÅ1 FÖREBILD VIKTIG
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
VARA|PEK PU@g FÅ@z
LÄRA-SIG
glosa@& SEDAN(L) SKOLA
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ÄNDÅ MAMMA KAN
LÄRA-SIG
TECKNA MER LITE(7b)
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
POSS1 SYSTER TUR@b
LÄRA-SIG
TECKNA SAMMA MEN
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
glosa@& POSS1 SYSTER
LÄRA-SIG
OBJPRO1 LITE(7b) MINNAS(5)
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
DÖV(L) VARA PEK
LÄRA-SIG
OBJPRO1 TECKNA VARA
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TIDEN-GÅR(L) zzz@z KLARA@z
LÄRA-SIG
GLOSA:(?) GLOSA:(TIDEN-GÅR) GLOSA:(PEK@rd)
|
Föreningsliv | sslc01_023.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PI NOLL-KUNSKAP PERF-NEG
LÄRA-SIG
TECKNA LITEN-PERSON NOLL
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_061.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
STADIGVARANDE PEK BÖRJA
LÄRA-SIG
OBJPRO1 TECKNA-SPRÅKA POSS1
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_061.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK BÖRJA PRO1
LÄRA-SIG
TECKNA PRO1 PI
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_061.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 GÅ YRKE
LÄRA-SIG
HOS BLAND DÖV(L)
|
Som döv på arbetsplats | sslc01_062.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TECKNA-SPRÅKA VARELSE(55)+RÖRELSE@p EFTER
LÄRA-SIG
BEHÄRSKA PLACERA(A)@z FLYTTA
|
Som döv på arbetsplats | sslc01_062.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PLUS MÅNGA HÖRANDE
LÄRA-SIG
TECKNA glosa@& glosa@&
|
Som döv på arbetsplats | sslc01_062.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
ÅR@b GAMMAL(5) BÖRJA
LÄRA-SIG
OBJPRO1 TECKNA PEK-PLATS-DÄR
|
Familj | sslc01_101.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK PRO1 KOMMA-DIT(Lb)
LÄRA-SIG
TECKNA zzz@z BARN
|
Familj | sslc01_101.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SJU DÖV(L) PEK-PLATS-DÄR@z
LÄRA-SIG
OBJPRO1 HUR FILA
|
Arbetsplats | sslc01_102.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PERSON(7b) DÖV(J) PERF
LÄRA-SIG
FÖRST(LL) VARA A_B_C_D_E@b
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FÖRSKOLA^SKOLA BARN DÖV(L)
LÄRA-SIG
TECKNA AVLÄSA.MULTI PRO1
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
HA|INTE VEM(J) UPPFOSTRA
LÄRA-SIG
OBJPRO1 SJÄLV BARA(B)
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
BARA(B) BETALA(B) BARN@z
LÄRA-SIG
PRO1 FÖRSTÅ(5) FÅ-INTE(G)
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 HUR PEK>person
LÄRA-SIG
SIMMA LITEN-PERSON HUR
|
Att lära sig simma | sslc01_124.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
I@b LEKSAND@en FÖRÄLDRAR(L)
LÄRA-SIG
TECKENSPRÅK^KURS STEG EN
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PÅVERKA MÅSTE KUNNA
LÄRA-SIG
SA|PEK SÅ FÖRÄLDRAR(J)
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
KNAPPA-MOBILTELEFON(B) HUR FÖRSTÅ(5)
LÄRA-SIG
KÄNNA HUR JUST
|
Mobiltelefon | sslc01_165.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
hur@& HUR
LÄRA-SIG
PEK>person TECKNA PEK>person
|
Hur började du teckna | sslc01_181.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PERSON.FL@kl PEK>person/PEK TIDIG
LÄRA-SIG
TECKENSPRÅK PEK@z ELLER@z
|
Tolk | sslc01_183.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
HÖRANDE PEK.FL HÖRANDE
LÄRA-SIG
TECKNA PEK.FL BOKSTAVERA-KNAGGLIG
|
Tolk | sslc01_183.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK>person TIDIG BETYDA
LÄRA-SIG
PU@g ÅTTA glosa@&
|
Tolk | sslc01_183.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 FRÅGA HUR
LÄRA-SIG
PEK TECKNA PU@g
|
Tolk | sslc01_183.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
VILL AVLÄSA@rd tp@&
LÄRA-SIG
OBJPRO LITE(7b) PRO1
|
Hur kontakta med teckenspråk? | sslc01_201.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
zzz@z AUTOMATISK(5) tp@&
LÄRA-SIG
OBJPRO INTE TECKNA
|
Hur kontakta med teckenspråk? | sslc01_201.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
HUR PRO1
LÄRA-SIG
PRO1 TECKENSPRÅK zzz@z
|
Hur kontakta med teckenspråk? | sslc01_201.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK-PLATS-DÄR PRO1 GLOSA:(PERF)
LÄRA-SIG
PRO1 mtyp:mig UPPFATTA
|
Hur kontakta med teckenspråk? | sslc01_201.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK-PLATS-DÄR FÅ PRO1
LÄRA-SIG
GLOSA:ÄNNU MER AV@b
|
Hur kontakta med teckenspråk? | sslc01_201.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
LO@b^KATT@en DÅ@b PEK
LÄRA-SIG
GLOSA:ÄNNU MER GÖRA
|
Arbetsplats | sslc01_203.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SOM PRO1 PERF
LÄRA-SIG
I@b VÄXJÖ(V)@en TID(L)
|
Arbetsplats | sslc01_203.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
ÄNDÅ PRATA(Jv) PRO1
LÄRA-SIG
KÄNNA PERSON.FL PÅ
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SÅ-ATT-SÄGA NÅGON SOM(S)
LÄRA-SIG
OBJPRO TECKENSPRÅK OM@b@z
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TECKNA-SPRÅKA BETYDA INTERNATIONELL
LÄRA-SIG
GLOSA:(?) PRO1 INTERNATIONELL
|
Internationellt | sslc01_223.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 SKULLE VILL
LÄRA-SIG
OBJPRO1 MER VARA
|
Internationellt | sslc01_223.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
NÅGRA GLOSA:(GRUPP) PRO1
LÄRA-SIG
BOXA EN PERSON@kl
|
Roligaste minne | sslc01_225.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PERF PEK BOXA
LÄRA-SIG
BOXA PAPPA SKRATTA(B)
|
Roligaste minne | sslc01_225.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
KOMMA-DIT(Lb) FRÅGA-TILL VILL
LÄRA-SIG
TECKENSPRÅK PEK NEJ-NÄH(J)
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MINNAS(5) HUR LEDA-TILL
LÄRA-SIG
GRAMMATIK PEK DÅ@b
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FÖRST(LL) HUR LEDA-TILL
LÄRA-SIG
TECKENSPRÅK PRO1 FÖDD
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
KOMMA-HIT(Lb) STOCKHOLM@en PEK-PLATS-HÄR
LÄRA-SIG
PRIVAT KURS TVÅ
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
LÄRA-UT PEK KORT-TID(5)
LÄRA-SIG
TECKNA-FLYT PEK>lillf EN
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ÅR@b GAMMAL(5) VARA|PEK
LÄRA-SIG
TECKNA ENKEL BIT.MULTI
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |