Glosa_DH S2
|
AVLÄSA-MUN PEK>person SKRIVA
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
JA@ub HUR PEK>person
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_021.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SAMTALA@rd IDAG PRO1
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
PRO1 SKICKA E^POST
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_021.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
ÖVRIG@z GLOSA:(?) LÅTA-VARA
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
HUS GLOSA:(?) HUS
|
Kontakt med grannar |
sslc01_022.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
GRANNE PRO1 SAMTALA@z
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
GLOSA:(PEK) SAMTALA GRANNE
|
Kontakt med grannar |
sslc01_022.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
KAN ENGELSKA PRATA@z
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
MYCKET PEK-PLATS-DÄR PLUS
|
Världskongress för döva |
sslc01_163.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK-PLATS-DÄR BETYDA PRO1
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
TUR@b PEK RESA
|
Världskongress för döva |
sslc01_163.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
DÖV(L) KOMPIS.PL GLOSA:(LÅTA-VARA)
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
PEK FÖRSÖKA GESTIKULERA
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_NonDH S1
|
MER HÖRANDE SAMHÄLLE
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
SEDAN(L) PU@g SLÄKT
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_NonDH S1
|
HÄLSA-PÅ(J)1 TYCKA ROLIG
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
MED GLOSA:(?) GLOSA:(?)
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
LÅTA-VARA TYP@b OFTA
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
OK@b MEN HÖRANDE
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
ELAK SÅ-ATT-SÄGA OFTA
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
SÅ-ATT-SÄGA ANNAN(ea) GE-FAN
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
BRA SÅ-ATT-SÄGA ROLIG
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
TYP@b SEDAN(L) NU@b
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PEK.FL KAN TECKNA
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
ISTÄLLET ORSAK VILL
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
wtyp: VARELSE(L)+FÖRFLYTTA+VARELSE(L)@p HÖRANDE
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
OFTA ÅLDER TYP@b
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK.FL GÅ-IN(N) PRATA(Jv)
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
TYP@b MYCKET KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA TYP@b MYCKET
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
MEN BOKSTAVERA LÄRA-UT
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
LÄRA-UT INTE UTAN(ml)
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
PLUS OCKSÅ TRO
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SOM VARA LÄTT
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
TYP@b PRO1 VÅGA(7)
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FULL(J) PEK>person ÄN
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
KÄNNA-OLUST GLOSA:(?) TYP@b
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
VARELSE(L)+FÖRFLYTTA+VARELSE(L)@p KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA TYP@b
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
PLUS PRO1 TRO
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
DÅ@b PEK VARELSE(L)+FÖRFLYTTA+VARELSE(L)@p
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
TYP@b KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA PLUS
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
OMRÅDE@kl PU@g zzz@&
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
TA TID(L) KÄNNA-OLUST
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
HJÄLPA OBJPRO1(7b).FL PRO1
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
GESTIKULERA HJÄLPA GESTIKULERA
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PEK EN FLICKA
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
OBJPRO1(7b).FL GLÖMMA VAD
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
OCH SEDAN(L) wtyp:
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
wtyp: VAD GÖRA
|
Internationellt |
sslc01_223.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TVUNGEN PRO1 SKRIVA
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
VARA TECKENSPRÅK PU@g
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MYCKET HÖRANDE SKRIVA
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
ELLER POSS1 BROR
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PU@g FRÅGA-TILL GLOSA:(?)
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
PU@g SKÄMTA@rd MYCKET
|
Arbetsplats |
sslc01_242.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SJÄLV glosa@& PRO1
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
DÅ@b EN|DAG ROLIG.GRAD
|
Arbetsplats |
sslc01_242.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
UPPFATTA NEJ(N) PRO1
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
PRO1 LÅTA-VARA PRO1
|
Arbetsplats |
sslc01_242.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MEN OFTA MÅSTE
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
TECKENSPRÅK PU@g PRO1
|
Arbetsplats |
sslc01_242.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
tp@& FULL(J) PU@g
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
SAMTALA LÅTA-VARA PI
|
Arbetsplats |
sslc01_242.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
JA@ub mtyp:betyder ANPASSA
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
PEK>person TOLKA PEK>person
|
Skolgång |
sslc01_284.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SKA ANPASSA PEK.FL
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
PRO1 DÖV(L) LITEN(J)
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TRÄFFAS kommunicera-papper-penna@& GESTIKULERA
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
SVAMLA PRO1 GESTIKULERA
|
Utlandet 1 |
sslc01_326.eaf |
SSLC |