Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn Annotering Filbeskrivning Filnamn Korpus
Glosa_DH S2
AVLÄSA-MUN PEK>person SKRIVA KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA JA@ub HUR PEK>person
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SAMTALA@rd IDAG PRO1 KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA PRO1 SKICKA E^POST
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
ÖVRIG@z GLOSA:(?) LÅTA-VARA KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA HUS GLOSA:(?) HUS
Kontakt med grannar sslc01_022.eaf SSLC
Glosa_DH S1
GRANNE PRO1 SAMTALA@z KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA GLOSA:(PEK) SAMTALA GRANNE
Kontakt med grannar sslc01_022.eaf SSLC
Glosa_DH S2
KAN ENGELSKA PRATA@z KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA MYCKET PEK-PLATS-DÄR PLUS
Världskongress för döva sslc01_163.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK-PLATS-DÄR BETYDA PRO1 KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA TUR@b PEK RESA
Världskongress för döva sslc01_163.eaf SSLC
Glosa_DH S1
DÖV(L) KOMPIS.PL GLOSA:(LÅTA-VARA) KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA PEK FÖRSÖKA GESTIKULERA
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_NonDH S1
MER HÖRANDE SAMHÄLLE KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA SEDAN(L) PU@g SLÄKT
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_NonDH S1
HÄLSA-PÅ(J)1 TYCKA ROLIG KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA MED GLOSA:(?) GLOSA:(?)
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
LÅTA-VARA TYP@b OFTA KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA OK@b MEN HÖRANDE
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
ELAK SÅ-ATT-SÄGA OFTA KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA SÅ-ATT-SÄGA ANNAN(ea) GE-FAN
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BRA SÅ-ATT-SÄGA ROLIG KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA TYP@b SEDAN(L) NU@b
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK.FL KAN TECKNA KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA ISTÄLLET ORSAK VILL
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
wtyp: VARELSE(L)+FÖRFLYTTA+VARELSE(L)@p HÖRANDE KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA OFTA ÅLDER TYP@b
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK.FL GÅ-IN(N) PRATA(Jv) KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA TYP@b MYCKET KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA TYP@b MYCKET KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA MEN BOKSTAVERA LÄRA-UT
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
LÄRA-UT INTE UTAN(ml) KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA PLUS OCKSÅ TRO
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SOM VARA LÄTT KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA TYP@b PRO1 VÅGA(7)
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
FULL(J) PEK>person ÄN KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA KÄNNA-OLUST GLOSA:(?) TYP@b
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VARELSE(L)+FÖRFLYTTA+VARELSE(L)@p KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA TYP@b KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA PLUS PRO1 TRO
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
DÅ@b PEK VARELSE(L)+FÖRFLYTTA+VARELSE(L)@p KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA TYP@b KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA PLUS
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S1
OMRÅDE@kl PU@g zzz@& KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA TA TID(L) KÄNNA-OLUST
Internationellt sslc01_223.eaf SSLC
Glosa_DH S1
HJÄLPA OBJPRO1(7b).FL PRO1 KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA GESTIKULERA HJÄLPA GESTIKULERA
Internationellt sslc01_223.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK EN FLICKA KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA OBJPRO1(7b).FL GLÖMMA VAD
Internationellt sslc01_223.eaf SSLC
Glosa_DH S1
OCH SEDAN(L) wtyp: KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA wtyp: VAD GÖRA
Internationellt sslc01_223.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TVUNGEN PRO1 SKRIVA KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA VARA TECKENSPRÅK PU@g
Hur börja teckenspråk sslc01_241.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MYCKET HÖRANDE SKRIVA KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA ELLER POSS1 BROR
Hur börja teckenspråk sslc01_241.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PU@g FRÅGA-TILL GLOSA:(?) KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA PU@g SKÄMTA@rd MYCKET
Arbetsplats sslc01_242.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SJÄLV glosa@& PRO1 KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA DÅ@b EN|DAG ROLIG.GRAD
Arbetsplats sslc01_242.eaf SSLC
Glosa_DH S2
UPPFATTA NEJ(N) PRO1 KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA PRO1 LÅTA-VARA PRO1
Arbetsplats sslc01_242.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MEN OFTA MÅSTE KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA TECKENSPRÅK PU@g PRO1
Arbetsplats sslc01_242.eaf SSLC
Glosa_DH S1
tp@& FULL(J) PU@g KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA SAMTALA LÅTA-VARA PI
Arbetsplats sslc01_242.eaf SSLC
Glosa_DH S2
JA@ub mtyp:betyder ANPASSA KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA PEK>person TOLKA PEK>person
Skolgång sslc01_284.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SKA ANPASSA PEK.FL KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA PRO1 DÖV(L) LITEN(J)
Kommunikation med hörande sslc01_322.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TRÄFFAS kommunicera-papper-penna@& GESTIKULERA KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA SVAMLA PRO1 GESTIKULERA
Utlandet 1 sslc01_326.eaf SSLC
FEEDBACK