Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa
PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn | Annotering | Filbeskrivning | Filnamn | Korpus |
---|---|---|---|---|
Glosa_DH S2 |
HUR KOMMUNICERA HUR
KOMMUNICERA
AVLÄSA-MUN PEK>person SKRIVA
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK-TVÅ DÅ@b HUR
KOMMUNICERA
HUR KOMMUNICERA AVLÄSA-MUN
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PAPPA MAMMA HUR
KOMMUNICERA
PEK-TVÅ DÅ@b HUR
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SKOLA PU@g JA@ub
KOMMUNICERA
PU@g>person RISKABEL^OTROLIG(A) KRYPA@z
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PU@g PU@g UMGÅS@z
KOMMUNICERA
VÄXA-UPP VARA@z MEN
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
KÄNNA PU@g PU@g
KOMMUNICERA
PEK-REL@z POSS1 SLÄKT
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
STOPP@z GRÄNS TECKNA-FLYT@z
KOMMUNICERA
PF@g glosa@& POSS1
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
EN TECKNA@z MAMMA
KOMMUNICERA
PEK PAPPA NÄR@z
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
AVLÄSA-MUN MAMMA PU@g
KOMMUNICERA
EN TECKNA@z MAMMA
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
VAD PRO1 VETA-INTE
KOMMUNICERA
VAD PRO1 VISA-FINGRET
|
Kontakt med grannar | sslc01_022.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
ORSAK PU@g PRO1
KOMMUNICERA
FÖRBANNAD PRO1 PU@g
|
Kontakt med grannar | sslc01_022.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
VISA-FINGRET ORSAK PRO1
KOMMUNICERA
PU@g ORSAK KOMMUNICERA
|
Kontakt med grannar | sslc01_022.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
KOMMUNICERA PU@g ORSAK
KOMMUNICERA
PU@g PRO1 FÖRBANNAD
|
Kontakt med grannar | sslc01_022.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
GÖRA SÅ PU@g
KOMMUNICERA
VARA|PEK PEK>pekf pro1@&
|
Kontakt med grannar | sslc01_022.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PI DÖV(L) HUR
KOMMUNICERA
MED HÖRANDE JA@b
|
Som döv på arbetsplats | sslc01_062.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
VARELSE(55bt)+BEFINNA@p.FL PRO1 STÄLLD
KOMMUNICERA
MEN tp@& EN
|
Som döv på arbetsplats | sslc01_062.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
HÖRANDE BLANDA PU@g
KOMMUNICERA
PU@g PRO1 HA
|
Som döv på arbetsplats | sslc01_062.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SVÅR PEK PRATA-MED(Jv)
KOMMUNICERA
PRO1 PRO1 VETA
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_063.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
zzz@z GLOSA:(SJÄLV(L)) FÖRSÖKA
KOMMUNICERA
VARANDRA1 PI FUNGERA
|
Arbetsplats | sslc01_102.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SJÄLVKLAR TECKNA-FLYT ELLER
KOMMUNICERA
SEDAN(L) EFTER FÖRSKOLA
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
HÖRANDE PERSREF4@pr PRO1
KOMMUNICERA
NÄSTA VÄXA-UPP PEK
|
Hur började du teckna | sslc01_181.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
BADA OK@b MEN
KOMMUNICERA
TECKNA-FLYT diskutera@& DISKUTERA
|
Hur började du teckna | sslc01_181.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
INTE SÅ@b SVÅR
KOMMUNICERA
PU@g LÄTT GLOSA:(?)
|
Hur började du teckna | sslc01_181.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
HA EN PRO1
KOMMUNICERA
EN HÖRANDE PERSREF4@pr
|
Hur började du teckna | sslc01_181.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
HÖRANDE HUR PRO1
KOMMUNICERA
IBLAND(7v) JOBBIG NÅGON
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SÅ-ATT-SÄGA VILL KUNNA
KOMMUNICERA
FULL(J) PEK>person ÄN
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SÅ-ATT-SÄGA OFTA OMÖJLIG
KOMMUNICERA
PU@g SÅ-ATT-SÄGA BÄST(J>B)
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
KAN|INTE TECKENSPRÅK tp@&
KOMMUNICERA
kommunicera@hd FUNGERA GLOSA:(TYST)
|
Internationellt | sslc01_223.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TITTA-PÅ SMÅ(J) FÖRSÖKA
KOMMUNICERA
PRO1 GLOSA:SÄGA-INTE POSS1
|
Internationellt | sslc01_223.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ALLTID BRA@hg PU@g
KOMMUNICERA
VETA-PERF POSS-EGEN DÅLIG
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 PU@g PU@g
KOMMUNICERA
PU@g SEDAN(L) PEK>långf
|
Arbetsplats | sslc01_242.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
GREPP(AA)+HANTERA@p PU@g HUR
KOMMUNICERA
HUR PRO1 GREPP(AA)+HANTERA@p
|
Arbetsplats | sslc01_242.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PU@g KLIPPA-GRÄSMATTA(V) PU@g
KOMMUNICERA
PU@g SAMTALA GESTIKULERA
|
Arbetsplats | sslc01_242.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SOM SVÅR tp@&
KOMMUNICERA
tp@& JA@ub VETA-INTE
|
Världsspelen | sslc01_265.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
NÅGON JA@b@z KAN
KOMMUNICERA
ändå@& ÄNDÅ zzz@z
|
Världsspelen | sslc01_265.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
GLOSA:(PEK) BEGE-SIG-IVÄG ANNARS@b
KOMMUNICERA
NOLL(O) HÅRD GLOSA:INGENTING(O)
|
Teckenspråk hemma och utanför | sslc01_301.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
zzz@& SÅ-ATT-SÄGA UMGÅS
KOMMUNICERA
OMÖJLIG KOMMUNICERA ANNARS@b
|
Teckenspråk hemma och utanför | sslc01_301.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
UMGÅS KOMMUNICERA OMÖJLIG
KOMMUNICERA
ANNARS@b BRUKA SAND
|
Teckenspråk hemma och utanför | sslc01_301.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
KNAPPA-MOBILTELEFON(B) ELLER teckenspråk@&
KOMMUNICERA
TECKENSPRÅK tecken@& MED@z
|
Teckenspråk hemma och utanför | sslc01_301.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
STÄMMA(J) HUR PRO1.FL
KOMMUNICERA
PEK.FL SLÄKT DÅ@b
|
Teckenspråk hemma och utanför | sslc01_301.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PU@g PRO1 HA|INTE
KOMMUNICERA
MED PEK.FL SLÄKT
|
Teckenspråk hemma och utanför | sslc01_301.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
JA@ub DÅ@b PRO1
KOMMUNICERA
MED PEK.FL LEKA
|
Teckenspråk hemma och utanför | sslc01_301.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
CHOCKA PU-VAD-GÖRA@g HUR
KOMMUNICERA
HUR FRAMTID HUR
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_321.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
VETA-PERF HUR SKA
KOMMUNICERA
MED HÖRANDE ÄN
|
Kommunikation med hörande | sslc01_322.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 tp@& POSS1
KOMMUNICERA
MED HÖRANDE PRO1
|
Kommunikation med hörande | sslc01_322.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TIDIG BEORDRA-GÅ-DIT KUNNA
KOMMUNICERA
MED HÖRANDE TIDIG
|
Kommunikation med hörande | sslc01_322.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ORSAK KÄNNA DIREKT
KOMMUNICERA
LÄTT^BÄST(B) ÄN PRO1
|
Kommunikation med hörande | sslc01_322.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PU@g SEDAN(L) PRO1
KOMMUNICERA
MED HÖRANDE PRO1
|
Kommunikation med hörande | sslc01_322.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PU@g SKRIVA@rd SVÅR
KOMMUNICERA
zzz@z VARIERA PU@g
|
Kommunikation med hörande | sslc01_322.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK.FL HA INTE
KOMMUNICERA
HEMMA MED POSS.FL
|
Arbetsuppgifter | sslc01_323.eaf | SSLC |