Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa
PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn | Annotering | Filbeskrivning | Filnamn | Korpus |
---|---|---|---|---|
Glosa_DH S2 |
PRO1 STARTA ORDNING+EN
KLASS
PEK VIKTIG OBJPRO1
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
HUR MÅNGA POSS>person
KLASS
SEX KAN TECKNA
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
HUR MÅNGA POSS>person
KLASS
HUR MÅNGA POSS>person
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
KLASS MENA PEK>person
KLASS
ALLA HA HÖRSEL^RESTER
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
VILKEN SA POSS>person
KLASS
MENA PEK>person KLASS
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
HÖRA FIN UPPFATTA-AUDITIV
KLASS
MALMÖ@b@en höra@& PRO1
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 HÖRA POSS1
KLASS
PRO1.FL PRO1@z GRUPP
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
tp@& PEK>person ORDNING+EN
KLASS
PEK>person MYCKET FÖLJA-EFTER
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_061.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
VÄXA-UPP TILL ORDNING+ÅTTA(da)
KLASS
PRO1 PU@g PU@g
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TRO MITTEN ORDNING+FEM
KLASS
TÄNKA FÖRST(LL) STARTA
|
Att lära sig simma | sslc01_124.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SLUTA NÅGRA POSS1
KLASS
SLUTA DIREKT HÖRANDE
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SKA GÅ ORDNING+EN
KLASS
PRO1 LÄNGTA.GRAD TILL
|
Längtan till första klass | sslc01_205.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
BRUKA HÄLSA-PÅ(J) VARANDRA
KLASS
SKOLA HÄLSA-PÅ(J) HÄLSA-PÅ(J)
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ÅR@b KVAR TILL
KLASS
ÅTTA NIO(G) MELLAN
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FLICKA.PL GLOSA:(PS) POSS1
KLASS
PEK-RUNT>hand tp@& PU@g
|
Skolgång | sslc01_283.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 wtyp: ORDNING+EN
KLASS
FORM(88o)+BESKRIVNING@p>huvud polyform@& SJUTTIO^FYRA@num
|
Skolgång | sslc01_283.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 STARTA ORDNING+EN
KLASS
PEK>person REDAN gest
|
Skolgång | sslc01_283.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TID-FRAMÅT.ITER SJUTTIO^FYRA@num ORDNING+EN
KLASS
SJUTTIO^FYRA@num PEK>person/PEK JA@ub
|
Skolgång | sslc01_283.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FOLK DÅ@b PRO1.FL
KLASS
KOLLEKTIV(SS)+FÖRFLYTTA@p KOMMA-DIT(Lb) BADA
|
Skolgång | sslc01_283.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
DÖV(L) FÖRÄLDRAR(J) INUTI.FL
KLASS
JA@ub JA@b JA@ub
|
Skolgång | sslc01_284.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
tp@& PU@g POSS1
KLASS
FINNAS EN PEK
|
Skolgång | sslc01_284.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
KLARA GÅ-IN(L) ORDNING+EN
KLASS
klass@hd PEK MINNAS(5)
|
Skolgång | sslc01_284.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
BETYG(Q) FRÅN ORDNING+TVÅ
KLASS
DÅ@b PRO1 DÅ@b
|
Skolgång | sslc01_284.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
ÅR@b GAMMAL(5) ORDNING+TVÅ
KLASS
TID-FRAM-VERTIKAL BETYG(Q) TÄNKA
|
Skolgång | sslc01_284.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
mtyp:men PRO1 ORDNING+TVÅ
KLASS
MEN POSS1 SVENSK
|
Skolgång | sslc01_284.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SEDAN(L) PRO1.FL POSS1
KLASS
PEK PRO1 zzz@&
|
Skolgång | sslc01_284.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
BOK MED ANNAN(ea).FL
KLASS
EN LEKTION VARA
|
Utlandet 1 | sslc01_326.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PI SYNS HÖRSEL^SKADAD
KLASS
I@b^DAG KÄNNA-INTE PEK.FL
|
Uppväxt | sslc01_342.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
BERÄTTA PERF DELA
KLASS
tp@& A@b B@b
|
Uppväxt | sslc01_342.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
KÄNNA DUKTIG I@b
KLASS
4typ:tala DUKTIG PRATA-FLYTANDE
|
Uppväxt | sslc01_342.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SEDAN(L) DÅ@b PRO1
KLASS
HÖG^STADIUM KÄNNA DUKTIG
|
Uppväxt | sslc01_342.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK HÖRSEL^SKADAD DÖV(L)
KLASS
INUTI PEK PI
|
Uppväxt | sslc01_342.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK förskola@& HÖRSEL^SKADAD
KLASS
LID^KÖPING@en DÅ@b ÅR+TVÅ
|
Uppväxt | sslc01_342.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
örebro@& ÖREBRO@en ORDNING+EN
KLASS
TID-FRAMÅT-FRÅN TILL TIO(Y)
|
Hur börjar jag med teckenspråk | sslc01_381.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
tid-framåt-till@hd TILL TIO(Y)
KLASS
FLYTTA-UT ÖREBRO@en TIDEN-GÅR(L)
|
Hur börjar jag med teckenspråk | sslc01_381.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
KLASS TID-FRAMÅT-FRÅN ORDNING+TRE
KLASS
zzz@z BÖRJA tp@&
|
Hur börjar jag med teckenspråk | sslc01_381.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ALDRIG första@& ORDNING+EN
KLASS
TID-FRAMÅT-FRÅN ORDNING+TRE KLASS
|
Hur börjar jag med teckenspråk | sslc01_381.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MANILLASKOLA@en SEXTIO^TRE@num zzz@z
KLASS
FÖRBJUDA(G) förbjuda(g)@hd TECKNA
|
Hur börjar jag med teckenspråk | sslc01_381.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
ÅR DÅ@b ORDNING+EN
KLASS
BO PÅ SKOLA
|
Oral undervisning | sslc01_402.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
OK@b NÅGRA POSS1
KLASS
PEK.FL NOLL-KUNSKAP TECKENSPRÅK
|
Oral undervisning | sslc01_402.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TIDIG ORDNING+EN ORDNING+TVÅ
KLASS
STÄDA SJÄLV PU@g
|
Umgås med grannar och släkt | sslc01_403.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
ÄLDRE tp@& ÖVER
KLASS
NÄSTA.MULTI JA@ub MEN
|
Umgås med grannar och släkt | sslc01_403.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 MINNAS(5) POSS1
KLASS
PEK-RUNT PRO1 EN
|
Umgås med grannar och släkt | sslc01_403.eaf | SSLC |