Glosa_DH S2
|
TRAV TEATER-SPELA PEK>hand
KALLA-PÅ(J)
PEK>hand@z KALLA-PÅ(J) PRATA(5)
|
Fritt - bästa händelse |
sslc01_066.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK>hand KALLA-PÅ(J) PEK>hand@z
KALLA-PÅ(J)
PRATA(5) GREPP(AA)+HANTERA@p SKRIVA>hand
|
Fritt - bästa händelse |
sslc01_066.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
NÄSTA DAG@z PRO1@z
KALLA-PÅ(J)
GLOSA:(?) SAMLAS samlas@hd
|
Fritt - husdjur |
sslc01_067.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
BETYG(B) FYRKANT(L) LÄRARE
KALLA-PÅ(J)
SITTA(SS)-RUNT.FL SAMTALA OM@b
|
Fritt - husdjur |
sslc01_067.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
NÅGON@z TÄNKA PRO1@z
KALLA-PÅ(J)
KOMMA-HIT(Lb) SVERIGE@en MEN
|
Dövas dag |
sslc01_164.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
STUND PÅ DAG
KALLA-PÅ(J)
TITTA TEATER PRO1
|
Dövas dag |
sslc01_164.eaf |
SSLC |
Glosa_NonDH S1
|
BOJ-PEK(L) KOMMA-HIT(Lb) BOJ-PEK(L)
KALLA-PÅ(J)
BOJ-AVGRÄNS(Jvs) buffe-göra@hd BOJ-AVGRÄNS(Jvs)
|
Dövas dag |
sslc01_164.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PRO1 SKRIVA-TANGENTBORD SKICKA
KALLA-PÅ(J)
BETALA(B) OCH PEK
|
Arbetsplats |
sslc01_203.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PU@g BIL LAGA
KALLA-PÅ(J)
SAMTALA PF@g PEK>ringf
|
Hur börja teckenspråk |
sslc01_241.eaf |
SSLC |
Glosa_NonDH S1
|
EN PEK PLACERA-HIT(G)
KALLA-PÅ(J)
PEK EN PERSON@kl
|
Idrott |
sslc01_243.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
GÖRA PU@g pu@hd
KALLA-PÅ(J)
PRO1 ÅKA PEK-PLATS-DÄR
|
Skolgång |
sslc01_286.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
AIK@b@en LUSTIG TVÄRTOM
KALLA-PÅ(J)
VILL|HA NY@b PEK
|
Skolgång |
sslc01_286.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
NY@b PEK TRASIG
KALLA-PÅ(J)
NY@b PEK PRO1
|
Skolgång |
sslc01_286.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
VILL GLOSA:HOCKEYKLUBBA PF@g
KALLA-PÅ(J)
NY HYFF HYFF
|
Skolgång |
sslc01_286.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
UNG PEK PRO1
KALLA-PÅ(J)
GÖRA ANNAN(ea) SAK.PL
|
Skolgång |
sslc01_288.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
GLOSA:(TA-BORT-BAKÅT) ANNAN(ea) LYCKAS(ml)
KALLA-PÅ(J)
ÅKA TILL PEK
|
Skolgång |
sslc01_288.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1 ROLIG mtyp:du
KALLA-PÅ(J)
FÖLJAS-ÅT MED ROLIG
|
Skolgång |
sslc01_288.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
DÅ@b LYCKAS(ml) PRO1
KALLA-PÅ(J)
BRA PRO1 ROLIG
|
Skolgång |
sslc01_288.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PY PEK PRO1
KALLA-PÅ(J)
POSS1 SON TVUNGEN
|
Fritt om filmen |
sslc01_292.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
FÖR FEL PU@g
KALLA-PÅ(J)
BRA PRO1 JA@b
|
Dövförening |
sslc01_302.eaf |
SSLC |
Glosa_NonDH S1
|
KVAR PEK>hand PEK
KALLA-PÅ(J)
KALLA-PÅ(J) BOJ-LIST-EN KOMMA-HIT(Lb)
|
Kontakt med teckenspråk |
sslc01_321.eaf |
SSLC |
Glosa_NonDH S1
|
PEK>hand PEK KALLA-PÅ(J)
KALLA-PÅ(J)
BOJ-LIST-EN KOMMA-HIT(Lb) KOMMA-HIT(Lb)
|
Kontakt med teckenspråk |
sslc01_321.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
NÅGON PEK.FL BESTÄMMA-SIG
KALLA-PÅ(J)
EN KVINNA KOMMA-HIT(Lb)
|
Kontakt med teckenspråk |
sslc01_321.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
KÄNNA KOMMA-EFTERKÄLKE PRO1
KALLA-PÅ(J)
TOLK PEK FÖRKLARA
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MATCH OFTA PRO1
KALLA-PÅ(J)
TOLK ORSAK KÄNNA
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
VETA-INTE BETYDA BORTSKÄMD
KALLA-PÅ(J)
PRO1 SKA FÖRSTÅ(L)
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRO1 EN KILLE
KALLA-PÅ(J)
OBJPRO1 STARTA KUNG^ÄLV@en
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
TILL OBJPRO1 VILL
KALLA-PÅ(J)
VARA-MED TÄVLA PRO1
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_322.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ALLA OMÖJLIG PRO1
KALLA-PÅ(J)
EN SPECIELL TOLK
|
Arbetsuppgifter |
sslc01_323.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
BETYDA PRO1 MÅSTE
KALLA-PÅ(J)
EN TOLK FÖRFLYTTA-HIT(L)
|
Arbetsuppgifter |
sslc01_323.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK JA@ub SJÄLVKLAR
KALLA-PÅ(J)
TRÄFFAS FÖRÄLDRAR(L) PRO1
|
Arbetsuppgifter |
sslc01_323.eaf |
SSLC |
Glosa_NonDH S2
|
BOJ-LIST-TVÅ BOJ-PUNKT(J) BOJ-PUNKT(J)
KALLA-PÅ(J)
UT@b BOJ-LIST-EN BOJ-LIST-TVÅ
|
Arbetsuppgifter |
sslc01_323.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET1(Jvs) zzz@z PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET(J)
KALLA-PÅ(J)
PRATA(5) OBJPRO PRO1
|
Utlandet 1 |
sslc01_326.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PEK>hand PU@g NÅGON
KALLA-PÅ(J)
VILL ADOPTERA PRO1@z
|
Uppväxt |
sslc01_342.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PEK DÅ@b PU@g
KALLA-PÅ(J)
KALLA-PÅ(L).FL PU@g NÅGON
|
Arbete 2 |
sslc01_345.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
TECKNA-FLYT VAD PRO1
KALLA-PÅ(J)
PEK OK@b PLACERA-HIT(G)
|
Arbete 2 |
sslc01_345.eaf |
SSLC |
Glosa_NonDH S1
|
KALLA-PÅ(J) zzz@z zzz@z
KALLA-PÅ(J)
BOJ-LIST-TVÅ hålla-om-posera@ka@hd kö@hd
|
Reseminne |
sslc01_349.eaf |
SSLC |
Glosa_NonDH S1
|
STOR-PERSON GLOSA:(?) PRO1
KALLA-PÅ(J)
zzz@z zzz@z KALLA-PÅ(J)
|
Reseminne |
sslc01_349.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
STÄLLD SKRIVA-TANGENTBORD PRO1
KALLA-PÅ(J)
MAMMA PEK MAMMA
|
Bild- och mobiltelefon |
sslc01_366.eaf |
SSLC |
Glosa_NonDH S1
|
LULEÅ@en PRO1 JA@ub
KALLA-PÅ(J)
BOJ-LIST-EN_TVÅ BOJ-LIST-TRE BRA
|
Egen upplevelse |
sslc01_367.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
LEDA-TILL DÖV(L) TRÄFFAS
KALLA-PÅ(J)
LEDA-RUNT VARA|PEK GAMMAL(G)
|
Egen upplevelse |
sslc01_367.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ALDRIG-NÅGONSIN OK@b PRO1
KALLA-PÅ(J)
SITTA(VVb) LÄRA-SIG PRO1
|
Egen upplevelse |
sslc01_367.eaf |
SSLC |
Glosa_NonDH S1
|
LITEN-PERSON FÖRÄLDRAR(L) PRO1
KALLA-PÅ(J)
PRO1 ALLTID RESA.MULTI
|
Egen upplevelse |
sslc01_367.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
MÅNGA RÄCKA-UPP-HAND GLOSA:(SÄGA)
KALLA-PÅ(J)
GÅ-IN(L) RUM SYFTE
|
Hur börjar jag med teckenspråk |
sslc01_381.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SAMTALA PEK SÄGA
KALLA-PÅ(J)
PRO1 POSS HEM
|
Gambia |
sslc01_406.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
GREPP(QQ)+HANTERA@p JORD(Jf)^GOLV FORM(JJ)+UTSTRÄCKNING@p
KALLA-PÅ(J)
PRO1@z PEK-BANSTRÄCKA PEK
|
Gambia |
sslc01_406.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
GLOSA:(?) PEK-BANSTRÄCKA zzz@z
KALLA-PÅ(J)
PRO1 UT@b PRO1
|
Snögubben |
sslc02_026.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PRATA(5) SAMTALA POJKE
KALLA-PÅ(J)
VISA HUS GLOSA:(VÄLKOMMEN)
|
Snögubben |
sslc02_048.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
GLOSA:(ÄNDÅ) TITTA-PÅ@rd MAMMA
KALLA-PÅ(J)
UTE MÖRK SEDAN(L)@z
|
Snögubben |
sslc02_048.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
VILA SÄGA MAMMA
KALLA-PÅ(J)
ÄTA(A) NU@b@z SÄTTA-SIG
|
Snögubben |
sslc02_048.eaf |
SSLC |