Glosa_DH S2
|
SLÄKT ELLER HANDSKAKA
ISTÄLLET
KRAMA HUR PEK>person
|
Brukar vi krama? |
sslc01_006.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
BARN VILL-INTE PRATA(5)
ISTÄLLET
TECKNA-SPRÅKA IBLAND(7v) HÄNDA
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? |
sslc01_021.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
LOKAL(L) PU@g TRO
ISTÄLLET
MER VIA HEM^SIDA
|
Döv - förening |
sslc01_043.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PRO1 BRY-INTE PEK
ISTÄLLET
MYCKET PÅKALLA-UPPMÄRKSAMHET>arm KROPP^KONTAKT
|
Fritt - husdjur |
sslc01_045.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
TYDLIG(7) OM@b VA@b
ISTÄLLET
SKRIVA tp@& ANNARS@b@z
|
Arbetsplats |
sslc01_102.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
ÅKA glosa@& BEGE-SIG-HEM
ISTÄLLET
NÄSTA|DAG BRA glosa@&
|
Världskongress för döva |
sslc01_163.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
NU@b I@b^DAG MINDRE(Jvs)
ISTÄLLET
EN GLOSA:(ENTITET(5b)+BEFINNA) PRO1
|
Dövas dag |
sslc01_164.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
BOKSTAVERA STÄLLD TECKNA
ISTÄLLET
BOKSTAVERA SNABB@b BOKSTAVERA
|
Vänerskola och teckenspråk |
sslc01_182.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
CHOKLAD MED KANEL@b^BULLE
ISTÄLLET
PRO1 BÖRJA LEDSEN
|
Längtan till första klass |
sslc01_205.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
KAN TECKNA KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA
ISTÄLLET
ORSAK VILL BÖRJA
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TECKNA-FLYT VILL TECKNA-FLYT
ISTÄLLET
SÅ-ATT-SÄGA TITTA-PÅ PRO1
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TITTA-PÅ.FL SÅ-ATT-SÄGA TECKNA-FLYT
ISTÄLLET
GLOSA:(EN) OFTA PRO1
|
Kommunikation med hörande |
sslc01_222.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
PEK>person/PEK PU@g TA-BORT
ISTÄLLET
ANNAN(ea) JA@ub PEK
|
Idrott |
sslc01_243.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TROLLHÄTTAN@en SKA ÖREBRO@en
ISTÄLLET
TA ta@hd SKA
|
Dövidrottsspel |
sslc01_244.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
I@b^DAG TYNA MEN
ISTÄLLET
AVVIKA PEK VARA
|
Föreningsliv |
sslc01_263.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
GLOSA:(?) MEN@z NU@b
ISTÄLLET
zzz@z@ka BEORDRA-GÅ-DIT TRÄNA(B)
|
Skolgång |
sslc01_287.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
zzz@& ISHOCKEY TA-BORT
ISTÄLLET
CYKLA(G)@rd GLOSA:FORDONCROSS PU@g
|
Skolgång |
sslc01_288.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
BETYDA PRO1 VAD
ISTÄLLET
GÖRA VAD PRO1
|
Dövförening |
sslc01_302.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
TRETTON OKT@b SLIPPA
ISTÄLLET
PEK@z zzz@z CHANS
|
Händelse |
sslc01_306.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
SAK PEK>person VÅGA|INTE
ISTÄLLET
NJUTA(da) TITTA SOM
|
Favoritfilm |
sslc01_307.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
TITTA SOM PARADISE@b_HOTELL@en
ISTÄLLET
PEK>person PEK>person KAN
|
Favoritfilm |
sslc01_307.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PF@g HELST INTE
ISTÄLLET
NJUTA(da) PÅ ANNAN(ea)
|
Favoritfilm |
sslc01_307.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
SÄTTA-SIG-BREDVID sätta-sig@hd VARA
ISTÄLLET
TERAPI@b FORTSÄTTA RÅ@b
|
Favoritfilm |
sslc01_307.eaf |
SSLC |
Glosa_NonDH S2
|
FÅ1 FÖLJAS-ÅT MED
ISTÄLLET
POSS>person PAPPA
|
Utlandet 2 |
sslc01_327.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
en@hd LINKÖPING@en PEK
ISTÄLLET
ÖREBRO@en PEK GLOSA:(BANSTRÄCKA)
|
Arbete 2 |
sslc01_345.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
JOBBA PEK MOGÅRD@en
ISTÄLLET
KOMMA-DIT(Lb) PRO1 PU@g
|
Arbete 2 |
sslc01_345.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
PEK PU@g GLOSA:INSTÄLLA
ISTÄLLET
ÖREBRO@en PEK GLOSA:(BANSTRÄCKA)
|
Arbete 2 |
sslc01_345.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
zzz@& TRÄFFAS KOMPIS.PL
ISTÄLLET
BETYDA PU-HELT-ENKELT@g PRO1
|
Umgås med grannar och släkt |
sslc01_403.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FUNDERA@ka FUNDERA@ka PEK.MULTI
ISTÄLLET
PEK.MULTI pek@hd FORTSÄTTA
|
Film Mr Bean |
sslc02_090.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
GREPP(JJt>s)+HANTERA@p RÖD SKJORTA
ISTÄLLET
PF@g ENTUSIASTISK PF@g
|
Film Plankan |
sslc02_171.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
INUTI DASS@b IN@b
ISTÄLLET
FÖR@b zzz@& FORM(JJ)+UTSTRÄCKNING@p
|
Bildserier |
sslc02_190.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S1
|
BEN(J) BEN@b DRA-UT@z
ISTÄLLET
BETYDA HOPPA-NER DRA-UT@z
|
Bildserier |
sslc02_333.eaf |
SSLC |
Glosa_DH S2
|
FÖRFLYTTA(Vb) GÅ-IN(N) TA
ISTÄLLET
HOLK@b JA@b PI
|
Bildserier |
sslc02_372.eaf |
SSLC |