Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Vänta - sökning pågår..
Radnamn Annotering Filbeskrivning Filnamn Korpus
Glosa_DH S1
POJKE PEK VARFÖR INTE UTSÄTTA-FÖR PEK.FL BY@b
Herdepojken och vargen ssl_ji_fab1.eaf ECHO
Glosa_DH S1
VETA-PERF PRO1 PI INTE SNABB@b MEN PRO1-TVÅ
Haren och sköldpaddan ssl_ji_fab2.eaf ECHO
Glosa_DH S1
PI PRO1 FÖRSTÅ(L) INTE VARFÖR PEK ALLTID
Haren och sköldpaddan ssl_ji_fab2.eaf ECHO
Glosa_DH S1
RÄTT@rd PEK PI INTE NÅGON SPECIELL PU@g
Björnen och de två vandrarna ssl_ji_fab4.eaf ECHO
Glosa_DH S1
BETYDA PEK.FL PI INTE RIKTIG VÄN PEK.FL
Björnen och de två vandrarna ssl_ji_fab4.eaf ECHO
Glosa_DH S1
ENTITET(JJ)+STILLASTÅENDE@p JA@ub PRO1 INTE SÅ SNABB@b PRO1
Haren och sköldpaddan ssl_lm_fab2.eaf ECHO
Glosa_DH S1
OM@b PEK RÄDDA INTE DÖDA OBJPRO1 PRO1
Lejonet och musen ssl_lm_fab3.eaf ECHO
Glosa_DH S1
VÄN PERSON.PL@kl FLY INTE HJÄLPA OBJPRO1 HÄNDA
Björnen och de två vandrarna ssl_lm_fab4.eaf ECHO
Glosa_DH S1
ÖRA(L) PU@g NEJ-NEHEJ(J) INTE SPECIELL PU@g JA@ub
Björnen och de två vandrarna ssl_lm_fab4.eaf ECHO
Glosa_DH S1
BETYDA PU@g PROBLEM INTE SÅ-ATT-SÄGA MER PU@g
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
MÅNGA PEK-PLATS-HÄR UNIVERSITET^LÄRARE INTE NÖJD MYCKET UNDERVISA
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SÅ-ATT-SÄGA FÖR OBJPRO>person INTE VIKTIG ELLER BETYDA
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_NonDH S2
EN^TUSEN^ÅTTAHUNDRA@num MER PRO1 INTE glosa:(sprida)@hd glosa:(sprida)@hd
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
TRE TIMME+TRE RÄCKA INTE SÅ-ATT-SÄGA INGÅ TRE
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S1
BRA-PERFEKT PEJLA-LÄGET BRA-PERFEKT INTE TYP@b BRIST OMÖJLIG
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S2
IBLAND(7v).MULTI PU@g MYCKET INTE BETYDA avta@& TENNIS
Sportaktiviteter sslc01_005.eaf SSLC
Glosa_DH S2
nn@& PERSREF4@b@pr KRUMELUR INTE VIKTIG PU@g BETYDA
Sportaktiviteter sslc01_005.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SÅ-ATT-SÄGA BADDARE TENNIS INTE ORSAK DÅLIG SÅ-ATT-SÄGA@z
Sportaktiviteter sslc01_005.eaf SSLC
Glosa_DH S1
STARK PSYKE GREPP(G)+HANTERA@p INTE UTFÖRA-SERVE@ka NÄR FÖRLORA
Sportaktiviteter sslc01_005.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK.FL TENNIS-SPELA@z PU@g INTE SÅ ROLIG SÅ-ATT-SÄGA
Sportaktiviteter sslc01_005.eaf SSLC
Glosa_DH S1
NU@b PRO1 inte@& INTE SPECIELL PRO1 PU@g
Sportaktiviteter sslc01_005.eaf SSLC
Glosa_DH S1
JA@ub PI PRO1 INTE AKTIV JUST NU@b
Sportaktiviteter sslc01_005.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MYCKET STARTA PI INTE LÄNGESEDAN SLÄKT SÅ-ATT-SÄGA
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
VÄXA-UPP MEN KRAMA INTE MER HANDSKAKA POSS1
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
zzz@z@ka PU@g KRAMA INTE POSS1 PAPPA KRAMA
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
KRAMA FÖRE KRAMA INTE PRO1 TRO SÅ-ATT-SÄGA
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
ÄNDÅ PRO1 KRAMA INTE MER PRO1 SKAKA-HAND@ka
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S1
HÖRA MÅNGA KÄNNA INTE PROBLEM PEK SÅ-ATT-SÄGA
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S1
MEN ALLTID KRAMA@rd INTE NEJ-NEHEJ(J) GLOSA:(?) MAN(Jf)
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SAMTALA IBLAND(7v) ORKA INTE glosa@& PRO1 IBLAND(7v)
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
GÖRA ÄTA-GÖRA(Q) SJÄLVKLAR INTE KONSTIG ÄTA-GÖRA(G) UNDER
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
FÖRSTÅ(5) BETYDA FUNGERA INTE PRATA(Jv) GLOSA:(?)>öra OMÖJLIG@z
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MER LITE(7b) MEN INTE TECKNA-FLYT BARA(B)@z TECKNA
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
HELA-TIDEN(L) BETYDA FUNGERA INTE LUSTIG SKRATTA(5b) PRO1@z
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
UTSPRIDD@z ALLA KAN INTE TECKNA NOLL(O) PU@g
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
MORMOR EN@z PRO1-FYRA INTE MYCKET MORMOR INTE@z
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
TECKNA-SPRÅKA IBLAND(7v) HÄNDA INTE ALLTID PERF HÄNDA
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
GLOSA:(?)>öra OMÖJLIG@z FUNGERA INTE SÅ UPPFATTA VARFÖR@z
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
FÖRÄLDRAR(L) KAN FORTFARANDE(ml) INTE TECKENSPRÅK LITE(7b) MAMMA
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
GLOSA:(?) TYCKA STÄMMA(J) INTE TYCKA PRATA(5) LÄNGE(ml)
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
GRANNE PEK>person HA INTE PRO1 HELLER bo@&
Kontakt med grannar sslc01_022.eaf SSLC
Glosa_DH S2
glosa@& glosa@& HEJ INTE KONTAKTA UMGÅS GRANNE
Kontakt med grannar sslc01_022.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SAMTALA PRO1 HÅRD INTE GLOSA:(?) zzz@z GLOSA:(TYNA)
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S2
tp@& OLIKA FÖRENING.MULTI INTE MEN PRO1 KOMMA-DIT(Lb)
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S2
GE-UPP LÅTA-VARA PU@g INTE LÄNGRE(L) AKTIV tp@&
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1 PASSIV MER INTE AKTIV NEJ-NEHEJ(J) UT@b
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PEK PRO1 ENVIS INTE GLOSA:(TYNA) PEK>person/PEK PERSREF1@pr
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TYNA NU@b lika@& INTE LIKA INTRESSERAD LÄNGRE(L)
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 BEHÖVA(B) PROCESS@z INTE GLOSA:(TYNA) PRO1@z PRO1
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S2
DÖV(J)^HUS KOMMA-DIT(Lb)@rd TYNA INTE MYCKET FÖRUT tp@&
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
FEEDBACK