Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa
PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn | Annotering | Filbeskrivning | Filnamn | Korpus |
---|---|---|---|---|
Glosa_DH S2 |
FÖRUT MER PF@g
IDAG
MER LÅTA-VARA KRAMA
|
Brukar vi krama? | sslc01_006.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SKICKA E^POST SKICKA@z
IDAG
PRO1 PRO1 HA|INTE
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
IDAG PRO1 SAMTALA@rd
IDAG
PRO1 KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA PRO1
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
KUSIN(I) ÅLDER-AVSTÅND@z NU@b
IDAG
PRO1 SAMTALA@rd IDAG
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 PU@g PRO1
IDAG
PRO1 JA@ub ORSAK
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TÄNKA LÅNGT PRO1
IDAG
PRO1 JA@ub MAMMA
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PAPPA SVÅR FORTFARANDE(da)
IDAG
PAPPA SVÅR AVLÄSA-MUN
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 PEK NEHEJ(J)@z
IDAG
NOLL(O) PAPPA PF@g
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PAPPA SA MEN
IDAG
DÅ@b PEK SE@z
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SE@z NU@b JUST
IDAG
PAPPA BLIND NU@b
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PLUS@z GLOSA:(PEK) TIDEN-GÅR(J)
IDAG
AKTIV s@& PRO1
|
Föreningsliv | sslc01_023.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
OK@b VAD
IDAG
GÖRA PRO1 AKTIV.GÖRA
|
Föreningsliv | sslc01_023.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
lite@hd mtyp:men NU@b
IDAG
SYNS@z JÄTTE^BRA JA@b
|
Arbetsplats | sslc01_102.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
JA@ub JA@ub NU@b
IDAG
MER glosa@& BRED-UTBUD
|
Favoritfilm | sslc01_106.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TID-FRAM-HORISONTAL MYCKET NU@b
IDAG
PRO1 PU@g PRO1
|
Favoritfilm | sslc01_106.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
AVSKY(J) EVIG TID@b
IDAG
NU@b PEK-TVÅ NU@b
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TECKNA-FLYT DÖV(L) TID-FRAM-VERTIKAL
IDAG
PU@g PERSREF1@pr PI
|
När lär man sig teckna | sslc01_121.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 LITEN-PERSON TECKNA
IDAG
TECKNA-SPRÅKA I@b^DAG JA@ub@z
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FÖRBI POSS>person HEM
IDAG
PRO1 SPONTAN(O) BARA(B)
|
Mobiltelefon | sslc01_165.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
VAD mtyp:ska GÖRA
IDAG
ETCETERA(L) OCH^SÅ MEN
|
Hobby | sslc01_208.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
mtyp:och ÄNDÅ NU@b
IDAG
PRO1 FORTFARANDE(da) KONTAKT
|
Roligaste minne | sslc01_209.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
I-ALLA-FALL NU@b TILL
IDAG
PU@g JA@ub BRA
|
Roligaste minne | sslc01_209.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
KOMMA-DIT(Lb) VIKTIG NU@b
IDAG
PRO1 VIKTIG FAMILJ
|
Bild- och mobiltelefon | sslc01_366.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ARBETA(G)^LIV TIDEN-GÅR(L) GLOSA:(?)
IDAG
PEK>person/PEK JA@b PI-JASÅ
|
Hur börjar jag med teckenspråk | sslc01_381.eaf | SSLC |