Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn Annotering Filbeskrivning Filnamn Korpus
Glosa_DH S1
PEK PEK>långf PU@g HUR PU@g HA|INTE CHANS
Björnen och de två vandrarna ssl_lm_fab4.eaf ECHO
Glosa_DH S2
MEN PEK>person LÅNGT.MYCKET HUR PEK>person UPPLEVA LEDNING
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S2
UR-BALANS MEN GOD|MORGON HUR VAD GÖRA DAG-DÅTID+EN
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BEDÖMA POSS>person ARBETA(J)^UPPGIFT HUR PEK>person GÖRA HUR
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MED PERSREF3@pr PEK>person HUR PEK(B) BEDÖMA POSS>person
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S2
HUR PEK>person GÖRA HUR PEK(B) BEDÖMA HUR
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PU@g PRECIS STÄMMA(J) HUR PEK>person glosa@& PLUS
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S2
HUR PEK(B) BEDÖMA HUR PEK PLUS JA@ub
På arbetsplats sslc01_004.eaf SSLC
Glosa_DH S2
HANDSKAKA ISTÄLLET KRAMA HUR PEK>person PEK>person/PEK PRO1
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SÅ-ATT-SÄGA SYNS TITTA-PÅ HUR REAGERA VETA-INTE PRO1
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
KRAMA KRAMA VAD HUR SKA PRO1 KRAMA
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BRA TEX@b PEK>person HUR KONGRESS glosa@& HUR
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
HUR KONGRESS glosa@& HUR PEK>person/PEK KONGRESS LEKSAND@z@en
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MER KRAMA ELLER HUR UPPLEVA PEK>person VARA|PEK
Brukar vi krama? sslc01_006.eaf SSLC
Glosa_DH S2
KOMMUNICERA PEK-TVÅ DÅ@b HUR KOMMUNICERA HUR KOMMUNICERA
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
VARA@z MEN PRO1 HUR FÅ1 TECKENSPRÅK MINNAS(5)
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK>person DÖV(L) JA@ub HUR MÅNGA POSS>person KLASS
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SKRIVA KOMMUNICERA-PAPPER-PENNA JA@ub HUR PEK>person FÖRUT LITEN-PERSON
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MÅNGA POSS>person KLASS HUR MÅNGA POSS>person KLASS
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BÅDA PAPPA MAMMA HUR KOMMUNICERA PEK-TVÅ DÅ@b
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
TYCKA PRO1 LÄRA-SIG HUR PAPPA SIDA SLÄKT
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S1
HUR glosa@& OM@b FÖRÄLDRAR(L)
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
DÅ@b HUR KOMMUNICERA HUR KOMMUNICERA AVLÄSA-MUN PEK>person
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_021.eaf SSLC
Glosa_DH S2
JASÅ TOKIG PEK HUR GAMMAL(5) POSS>person SON
Kontakt med grannar sslc01_022.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PU@g HUR KONTAKTA^SPRÅK HA KONTAKT
Kontakt med grannar sslc01_022.eaf SSLC
Glosa_DH S2
HUR GAMMAL(5) VARA PEK>person
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S1
VILL MEN PU@g@z HUR PU-VETA-INTE@g JA@b EN@z
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S1
ROLIG PRO1 VETA HUR hur@hd zzz@z MER
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S1
MÄNNISKA POSS RÄTTIGHET HUR HÄNDA PRO1 INTE
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S1
INTE OK@b KOPPLA-IHOP HUR ETCETERA(L) mtyp:tillexempel DÖV(L)
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S1
EN KOPPLA-IHOP PEK>person/PEK HUR OLIKA AKTIV PRO1
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S2
HUR PERF FUNGERA MELLAN
Döv - ändra tsp med släkt? sslc01_042.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SVART KAN FÖRSTÅ(L) HUR KÄNNA PLUS BARN
Fritt - film sslc01_046.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BI SAMLA HONUNG HUR PEK FÖRKLARA FÄRDIG
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_061.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1.FL PEK LÄRA-UT HUR tp@& BI SAMLA
När fick jag kontakt med teckenspråk? sslc01_061.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SJÄLV PI DÖV(L) HUR KOMMUNICERA MED HÖRANDE
Som döv på arbetsplats sslc01_062.eaf SSLC
Glosa_DH S1
STRAFF PRO1 ENTITET(LL)+BEFINNA@p HUR VAD-GÖRA SKA PRO1
Fotbollsminne sslc01_064.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1 FLYTTA-UT ÖREBRO@en HUR KATT PEK pek@hd
Fritt - husdjur sslc01_067.eaf SSLC
Glosa_DH S1
MAMMA zzz@& VETA| INTE@z HUR GÖRA TYP@b TRÄFFAS
Familj sslc01_101.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 FÖRSÖKA KONTAKTA HUR VAR PEK>pekf VÄNDA-SIG-TILL
Familj sslc01_101.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PEK-PLATS-DÄR@z LÄRA-SIG OBJPRO1 HUR FILA MONTERA DET@b
Arbetsplats sslc01_102.eaf SSLC
Glosa_DH S2
STAD JA@b TILLBAKA-DIT HUR PRO1 LÖSA PRO1
Hur hitta fram till SU sslc01_105.eaf SSLC
Glosa_DH S2
OLIKA PEK.MULTI@z PRO1 HUR TECKNA LYCKAS(ml) VARA|PEK
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PU@g PRO1 VETA|INTE HUR POSS1 EFTER PENSIONÄR
Dövförening sslc01_123.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BARA(J) PRO1 SE HUR GÅ FRAMTID
Dövförening sslc01_123.eaf SSLC
Glosa_DH S1
OBJPRO>person SAMMA PU@g HUR FRAMTID MÅSTE TÄNKA
Dövförening sslc01_123.eaf SSLC
Glosa_DH S2
HUR PEK>person PRO1 HUR PEK>person LÄRA-SIG SIMMA
Att lära sig simma sslc01_124.eaf SSLC
Glosa_DH S2
LÄRA-SIG SIMMA LITEN-PERSON HUR PU@g>person FÖRST(LL) GAMMAL(5)
Att lära sig simma sslc01_124.eaf SSLC
Glosa_DH S2
HUR PEK>person PRO1 HUR
Att lära sig simma sslc01_124.eaf SSLC
Glosa_NonDH S2
PEK SÄGA PRO1 HUR PEK VAD PEK
Företag sslc01_125.eaf SSLC
FEEDBACK