Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa
PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn | Annotering | Filbeskrivning | Filnamn | Korpus |
---|---|---|---|---|
Glosa_DH S1 |
TECKNA BARA@b SÅ-ATT-SÄGA
HEMMA
HEM^SPRÅK KAN SÄGA
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_041.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 PF@g tp@&
HEMMA
OK@b MEN BORTA-ANNAN-PLATS
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_063.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 HEMMA TROLLHÄTTAN@en
HEMMA
PEK FINAL PEK
|
Fotbollsminne | sslc01_064.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TROLLHÄTTAN@en MOTSPELA SURD@en
HEMMA
PEK>person glosa@& NÅGON
|
Fotbollsminne | sslc01_064.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SAMMA NÄSTA-I-TUR1 PRO1
HEMMA
TROLLHÄTTAN@en HEMMA PEK
|
Fotbollsminne | sslc01_064.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FOTO(J) KORT ENTITET(J)+BEFINNA@p
HEMMA
|
Fritt - husdjur | sslc01_067.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PERF PRO1 RENOVERA
HEMMA
ÅR-DÅTID+TVÅ NY BADA^RUM
|
Pensionär | sslc01_112.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
LÖRDAG SÖNDAG ALDRIG-NÅGONSIN
HEMMA
HOS KOMPIS HOS
|
Lägenhetsrenovering | sslc01_127.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 NÄRA PRO1
HEMMA
ALDRIG LÖRDAG SÖNDAG
|
Lägenhetsrenovering | sslc01_127.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK HA PROBLEM
HEMMA
POSS1 FRU GLOSA:SAMMA-RECIPROK
|
Dövas dag | sslc01_164.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
KÖRA-SKJUTS HÄLSA-PÅ(J) INTE
HEMMA
DEPPA MEN LÅNGT.MYCKET
|
Mobiltelefon | sslc01_165.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 KÖRA-SKJUTS INTE
HEMMA
PRO1 STRUNTA PRO1
|
Mobiltelefon | sslc01_165.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1.FL GANSKA TRÅKIG
HEMMA
VARFÖR ATT@b FOLK
|
Hur började du teckna | sslc01_181.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SAMMA FÖRBJUDA(G) TECKNA
HEMMA
BRUKA HOS FOSTER(G)^HEM
|
Hur började du teckna | sslc01_181.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 STIGA-UPP PRO1
HEMMA
ALLTID VAN@b MORGON
|
Längtan till första klass | sslc01_205.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SÄGA@z MOT PEK-PLATS-HÄR
HEMMA
SVERIGE@en TYCKA MER
|
Semester Österrike | sslc01_206.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK INTE PEK-PLATS-HÄR
HEMMA
SVERIGE@en SNÖ(G) HÖG
|
Semester Österrike | sslc01_206.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
VAD GÖRA PRO1
HEMMA
JA@b PU@g PLACERA(A)
|
Hobby | sslc01_208.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PU@g PU@g SY@z
HEMMA
PU@g INTE SÅ@b
|
Hobby | sslc01_208.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
VARA PRO1 BERÄTTA
HEMMA
mtyp:för PAPPA HUR
|
Roligaste minne | sslc01_209.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FÖRSKOLA PF@g SEDAN(L)
HEMMA
HÖRANDE SÅ-ATT-SÄGA FIN
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
ALLTID HÄNDA.MULTI PU@g
HEMMA
ARBETA(G)^PLATS PU@g VÄSTANVIK-FOLKHÖGSKOLA@en
|
Roligaste minne | sslc01_245.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
KRUMELUR PRO1 HA
HEMMA
PEK PEK heta@&
|
Fritt om filmen | sslc01_247.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TRÄFFAS TECKNA-SPRÅKA PEK
HEMMA
BARN PU@g KOMPIS.PL
|
Skolgång | sslc01_285.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 mtyp:var ENSAM(L)
HEMMA
PEK PERSREF4@pr BORTA-ANNAN-PLATS
|
Skolgång | sslc01_288.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK-TVÅ POJKE ENSAM(B)
HEMMA
SEDAN(L) GLOSA:DÅTID SÖNDAG
|
Skolgång | sslc01_288.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1.FL HA SMÅ(L)
HEMMA
MEN SÅ-ATT-SÄGA DÅ@b
|
Teckenspråk hemma och utanför | sslc01_301.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SAMMA BARA(B) PRO1.FL@z
HEMMA
PEK>person/PEK GURKA@b HUR
|
Teckenspråk hemma och utanför | sslc01_301.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TECKENSPRÅK HEMMA PEK
HEMMA
PEK PENDLA EN
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_321.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PENDLA UNDERVISA TECKENSPRÅK
HEMMA
PEK HEMMA PEK
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_321.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
INUTI SJUK^HUS ELLER
HEMMA
PI-JASÅ
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_321.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PROBLEM NOLL(O) PU@g
HEMMA
INUTI EUROPA@en ÄN
|
Kommunikation med hörande | sslc01_322.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
EUROPA@en KÄNNA ALLTID
HEMMA
PRO1 VETA-PERF PAPPER
|
Kommunikation med hörande | sslc01_322.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
AKTIVITET HELLER BARA(B)
HEMMA
HJÄLPA TILL STÄDA
|
Arbetsuppgifter | sslc01_323.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK KAN ANVÄNDA
HEMMA
BETYDA VAD HÄNDA
|
Arbetsuppgifter | sslc01_323.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
BETYDA VAD HÄNDA
HEMMA
PRO1 FLYTTA(S) TILL
|
Arbetsuppgifter | sslc01_323.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ALLMÄN PEK FAMILJ
HEMMA
SPRÅK TVÅ OLIKA
|
Arbetsuppgifter | sslc01_323.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
VARA tp@& UPPFOSTRA
HEMMA
tp@& TRÄFFAS FOLK
|
Arbetsuppgifter | sslc01_323.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
HA INTE KOMMUNICERA
HEMMA
MED POSS.FL FÖRÄLDRAR(L)
|
Arbetsuppgifter | sslc01_323.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ANSVAR PEK>ringf HUR
HEMMA
PEK>ringf HINNA ETCETERA(L)
|
Arbetsuppgifter | sslc01_323.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TECKEN(J) FRÅN BÖRJA
HEMMA
SPRÅK MEN PU@g
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_341.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
HA EN DEL
HEMMA
SPRÅK OCKSÅ EN
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_341.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TRÄNA(B) TALA ORSAK
HEMMA
LITE-KNAPPT TALA SJÄLV
|
Kontakt med teckenspråk | sslc01_341.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TIMME+EN RINGA-PÅ-DÖRRKLOCKA INGEN
HEMMA
BANSTRÄCKA FRAM-TILLBAKA I@b^DAG
|
Arbete 2 | sslc01_345.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
EN HA FOTO(7b)
HEMMA
FORM(LL)+BESKRIVNING@p CHARLIE-CHAPLIN@en OTROLIG(5)
|
Favoritfilm | sslc01_388.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 FAVORIT HA
HEMMA
FOTO(7b) ENTITET(JJ)+BEFINNA@p PRO1
|
Favoritfilm | sslc01_388.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SVÅR ARBETA(J)^LÖS(7) LEDIG(7)
HEMMA
TIDNING GREPP(GG)+HANTERA@p SÖKA
|
Humorfilm | sslc01_391.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
EN ENSAM(B) SOM
HEMMA
AFFISCH SOM VANLIG
|
Oral undervisning | sslc01_402.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK.FL PU@g VANLIG
HEMMA
PU@g MEN HUR
|
Oral undervisning | sslc01_402.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SKA KÄNNA SOM
HEMMA
SÅ-ATT-SÄGA OMRÅDE PU@g
|
Oral undervisning | sslc01_402.eaf | SSLC |