Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa
PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn | Annotering | Filbeskrivning | Filnamn | Korpus |
---|---|---|---|---|
Glosa_DH S1 |
ORSAK PRO1 TEX@b
HÖRANDE
KLUBB VARELSE(Vb)+FÖRFLYTTA@p ÖREBRO@en
|
Sportaktiviteter | sslc01_005.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 VARA tp@&
HÖRANDE
KÄNNA VARANDRA KRAMA
|
Brukar vi krama? | sslc01_006.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SÅ-ATT-SÄGA LÅTA-SÄGA PEK>pekf_långf
HÖRANDE
PEK>pekf PRO1 KRAMA
|
Brukar vi krama? | sslc01_006.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PU@g JA@ub MEN
HÖRANDE
KÄNNA KRAMA@rd JA@ub
|
Brukar vi krama? | sslc01_006.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ALLA KRAMA MEN
HÖRANDE
PRO1 TITTA-PÅ PEK
|
Brukar vi krama? | sslc01_006.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PU@g STÄMMA(J) MEN
HÖRANDE
MER SJÄLVKLAR SÅ-ATT-SÄGA
|
Brukar vi krama? | sslc01_006.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
KRAMA MER ÄN
HÖRANDE
PRO1 VETA-INTE KANSKE
|
Brukar vi krama? | sslc01_006.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
VÄXA-UPP PERF@z RETA
HÖRANDE
LITE(7b) RETA HÅLLA-FÖR-MUN@ka
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SYSTER TRE BARN
HÖRANDE
PEK NÄR POSS1
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FARFAR PU@g PEK
HÖRANDE
SLÄKT PEK PRO1
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TECKNA-SPRÅKA HOS POSS1
HÖRANDE
FÖRÄLDRAR(L) PEK VILL@z
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
låta-säga@& POSS1 FÖRÄLDRAR(L)
HÖRANDE
PRO1 HA EN
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
släkt@& hörande@& HÄLSA-PÅ(J)
HÖRANDE
VÄN KOMMA-DIT(5b)@z SITTA(VVb)-RUNT.FL
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
HÄNDA SAMMA PRO1
HÖRANDE
VARA SAMMA PRO1
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 TECKNA-FLYT MEN
HÖRANDE
PEK.FL KAN|INTE POLEN@en
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_041.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
GLOSA:(GRUPP) PEK.FL FELFRI
HÖRANDE
LEDA-TILL OM@b POSS1
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_041.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FÖRSTÅ(L) AVLÄSA MEN
HÖRANDE
SLÄKT OFTA TRÅKIG
|
Döv - ändra tsp med släkt? | sslc01_042.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
ALDRIG UTANFÖR VÄLJA-BORT
HÖRANDE
SITTA(VVb)-RUNT.FL VÄLJA-BORT PRO1
|
Döv - ändra tsp med släkt? | sslc01_042.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
MOT tp@& PEK
HÖRANDE
VILKEN SPRÅK ANVÄNDA
|
Döv - ändra tsp med släkt? | sslc01_042.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
KANSKE KAN|VARA@b tp@&
HÖRANDE
PLUS KONTOR.MULTI UT@b^HYRA
|
Döv - förening | sslc01_043.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MER UPPMÄRKSAM OM@b
HÖRANDE
PEK PEK PRATA(7v)
|
Fritt - husdjur | sslc01_045.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK PU@g tp@&
HÖRANDE
LÄRARE PEK>långf HÖRANDE
|
Fritt - film | sslc01_046.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
HÖRANDE LÄRARE PEK>långf
HÖRANDE
TITTA-PÅ1 PRO1 DÖV(L)
|
Fritt - film | sslc01_046.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
YNGST(Jvs) BROR>långf PEK>långf
HÖRANDE
PRO1 PEK PEK
|
Som döv på arbetsplats | sslc01_062.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK YRKE^SKOLA PEK.FL
HÖRANDE
PU@g FUNGERA tp@&
|
Som döv på arbetsplats | sslc01_062.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
INTE PROBLEM MED
HÖRANDE
tp@& PRO1 PERF
|
Som döv på arbetsplats | sslc01_062.eaf | SSLC |
Glosa_NonDH S2 |
BOJ-LIST-TVÅ BOJ-LIST-TVÅ boj-pek@&
HÖRANDE
OMRÅDE@kl TVÅ TVÅ
|
Som döv på arbetsplats | sslc01_062.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
tp@& MED ALLA
HÖRANDE
TÄVLA FOTBOLL(ml) VARA-MED@rd
|
Som döv på arbetsplats | sslc01_062.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
JOBBA FLYGA(J)^MOTOR hörande@&
HÖRANDE
BLANDA PU@g KOMMUNICERA
|
Som döv på arbetsplats | sslc01_062.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MED PLUS MÅNGA
HÖRANDE
LÄRA-SIG TECKNA glosa@&
|
Som döv på arbetsplats | sslc01_062.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PI ENSAM(B) DÖV(L)
HÖRANDE
VARELSE(5)+BEFINNA@p.FL JOBBA VARELSE(55)+BEFINNA@p.FL
|
Som döv på arbetsplats | sslc01_062.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK TECKNA-SPRÅKA PEK
HÖRANDE
ALDRIG-NÅGONSIN PEK DÖV(L)
|
Som döv på arbetsplats | sslc01_062.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
UNDER RAST MÅNGA
HÖRANDE
VARELSE(55bt)+BEFINNA@p.FL PRO1 STÄLLD
|
Som döv på arbetsplats | sslc01_062.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MYCKET IHOP MED
HÖRANDE
VÄXA-UPP VÄXA-UPP TACK-VARE
|
Som döv på arbetsplats | sslc01_062.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PLACERA(A)@z FLYTTA TILL
HÖRANDE
ARBETA(J)^PLATS OFTA KONTAKTA
|
Som döv på arbetsplats | sslc01_062.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
HUR KOMMUNICERA MED
HÖRANDE
JA@b tp@& ARBETA(J)^PLATS
|
Som döv på arbetsplats | sslc01_062.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
REDAN TIDIG PRO1
HÖRANDE
GRUPP FOTBOLL(ml) GLOSA:(?)
|
Som döv på arbetsplats | sslc01_062.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 tp@& MED
HÖRANDE
PU@g ROLIG JA@b
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_063.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FOTBOLL(ml) PRO1 MEDLEM
HÖRANDE
KLUBB PRO1 FÖDD
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_063.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PERF tp@& HOS
HÖRANDE
TÄVLA GENOM FOTBOLL(ml)
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_063.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PRO1 TÄVLA HOS
HÖRANDE
JA@ub PRO1 PERF
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_063.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SKRIVA KONTRAKT MED
HÖRANDE
DIVISION+FYRA DIVISION+FYRA VÄNERSBORG_BIOS@b@en
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_063.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SPECIELL PRATA(5) OM@b
HÖRANDE
PRO1 SAMMA PEK>person
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_063.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
GLOSA:(?) PLUS VARA-MED
HÖRANDE
NYGÅRDA@b@en PRO1 FALKÖPING@en
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_063.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FALKÖPING@en PRO1 MEDLEM
HÖRANDE
KLUBB FALKÖPING@en MED
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_063.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MÅLVAKT PRO1 MEDLEM
HÖRANDE
KLUBB SEDAN(J) tp@&
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_063.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
VARA-MED FOTBOLL(G) EN
HÖRANDE
KLUBB PEK värva@&
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_063.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
INTRESSERAD-AV HANDBOLL PERF
HÖRANDE
KLUBB tp@& KFUM@b@en
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_063.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FOTBOLL(ml) TIDEN-GÅR(L) HOS
HÖRANDE
VÄXA-UPP TIDEN-GÅR(L) PRO1
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_063.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
LANDSLAG(7b) PEK>person/PEK tp@&
HÖRANDE
MEN SPECIELL PRATA(5)
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_063.eaf | SSLC |