Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa
PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn | Annotering | Filbeskrivning | Filnamn | Korpus |
---|---|---|---|---|
Glosa_DH S1 |
KLASS PRO1.FL PRO1@z
GRUPP
PRO1 HÖRA STEN^DÖV(L)
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TYP@b PEK>långf SAMMA@z
GRUPP
PRO1.FL BEHÖVA(B) PI
|
Föreningsliv | sslc01_023.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
HUR-GÖRA(A) FÖRESLÅ OLIKA
GRUPP
SAMTALA PRO1 HÅRD
|
Föreningsliv | sslc01_023.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
zzz@z PERF SAMMA
GRUPP
GLOSA:(PEK.FL) FORTSÄTTA SAMTALA
|
Föreningsliv | sslc01_023.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 VÄXA-UPP
GRUPP
PEK.FL DÖV(L) FAMILJ
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_041.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SOM GRUPP GRUPP
GRUPP
ÖPPEN JA@ub AKTIV.GÖRA
|
Döv - ändra tsp med släkt? | sslc01_042.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
INTE SOM GRUPP
GRUPP
GRUPP ÖPPEN JA@ub
|
Döv - ändra tsp med släkt? | sslc01_042.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
UMGÅS INTE SOM
GRUPP
GRUPP GRUPP ÖPPEN
|
Döv - ändra tsp med släkt? | sslc01_042.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
SPRÅK BETYDA PRO1@z
GRUPP
PU@g TRO tp@&
|
Döv - ändra tsp med släkt? | sslc01_042.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PLUS KONTOR.MULTI UT@b^HYRA
GRUPP
MEN SJÄLV TRÄFFAS
|
Döv - förening | sslc01_043.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
GLOSA:(BRED) ALLTID KVÄLL
GRUPP
TECKNA-SPRÅKA VARA|PEK SOCIAL(S)
|
Döv - Dövas dag, festival, etc. | sslc01_044.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
MEN LITE(7b) RIK
GRUPP
PEK>hand BRY-OM BEHANDLA
|
Fritt - film | sslc01_046.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FAMILJ PEK-RUNT>hand VANLIG
GRUPP
MEN LITE(7b) RIK
|
Fritt - film | sslc01_046.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
POSS1 MAMMA GAMMAL(N)
GRUPP
OLIK PRO1 PF@g
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_061.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TIDIG PRO1 HÖRANDE
GRUPP
FOTBOLL(ml) GLOSA:(?) PRO1
|
Som döv på arbetsplats | sslc01_062.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
VARA-MED DÖV(L) KORP@b
GRUPP
LITE(7b) STÄLLA-UPP PRO1
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_063.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
BORTA-ANNAN-PLATS PEK>långf ÖREBRO@en
GRUPP
manillaskola@& PEK>pekf HÄRNÖSAND@en
|
Gamla tecken | sslc01_109.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
FAST(ml) I@b PEK
GRUPP
wtyp: PRECIS KANSKE
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
KANSKE NÅGON FÖRSKOLA
GRUPP
NÅGRA TECKNA SÅ
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
AV|V@b RESTEN AV|V@b
GRUPP
KANSKE NÅGON FÖRSKOLA
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
ANNAN(ea) I@b@z BARN
GRUPP
grupp@hd MÅNGA döv@&
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SA ORIENTERING PEK>person/PEK
GRUPP
PEK.FL HA KONTAKT
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
JÖNKÖPING@en PRO1.FL ihop@&
GRUPP
SERIE(5b) ORIENTERING TJUGO^TVÅ
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
POSS1@z FÖRÄLDRAR(J) PEK.FL
GRUPP
MEN AKTIV.GÖRA FÖRENING
|
Idrottsaktiviteter | sslc01_162.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TECKNA-FLYT@rd FINNAS|INTE lugn@&
GRUPP
LUGN FINNAS|INTE TECKNA-FLYT@rd
|
Världskongress för döva | sslc01_163.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
DÖVFÖRENING ELLER tp@&
GRUPP
INTRESSERAD-AV TEATER VETA-INTE
|
Dövas dag | sslc01_164.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
GLOSA:(TÄNKA) HETA CHANS
GRUPP
NÅGON@z TÄNKA PRO1@z
|
Dövas dag | sslc01_164.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK PRO1 BOWLING
GRUPP
tp@& INTERNATIONELL DÖV(L)
|
Semester Österrike | sslc01_206.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
TUR@b FÅ1 BRA
GRUPP
DÅ@b PEK VARELSE(L)+FÖRFLYTTA+VARELSE(L)@p
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SEDAN(L) NU@b ANNAN(ea)
GRUPP
DÅ@b BLI(L) ANNAN(ea)
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
EGENTLIGEN BERO(J)|PÅ VILKEN
GRUPP
grupp@hd PU@g VISSA@b
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
tp@& BERO(J)|PÅ VILKEN
GRUPP
EGENTLIGEN tp@& MEN
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
FAKTISK GLOSA:(OJ@b) DÖV(L)
GRUPP
SÅ-ATT-SÄGA PRO1.FL TECKNA-FLYT
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
hörande@& PRO1.FL DÖV(L)
GRUPP
SÅ-ATT-SÄGA ORSAK VETA-PERF
|
Kommunikation med hörande | sslc01_222.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
DANSK tp@& DÖV(L)
GRUPP
BUSS(S) GLOSA:(FORM(SS)+UTSTRÄCKNING@kl) TA-SIG-DIT
|
Internationellt | sslc01_223.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
NÄRA BARA(B)@z PENDLA@rd
GRUPP
PEK.FL PEK NÅGRA
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
DÖV(L) GRUPP TECKENSPRÅK
GRUPP
INUTI HÖRANDE AVDELNING
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
tp@& SKAPA DÖV(L)
GRUPP
TECKENSPRÅK GRUPP INUTI
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK-PLATS-DÄR EXTERN extern@hd
GRUPP
OLIK INTE INUTI
|
Arbetsplats | sslc01_242.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
ENTITET(5)+BEFINNA@p.FL PEK PRO1
GRUPP
TROTS tp@& MÅNGA
|
Arbetsplats | sslc01_242.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
BETYDA TECKENSPRÅK^LINJE TOLK^UTBILDNING
GRUPP
HA ANNAN(ea) PEK.FL
|
Arbetsplats | sslc01_242.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
DÅ@b PEK MALVA@b@en
GRUPP
KONSTRUERA tp@& GRUND^SKOLA
|
Idrott | sslc01_243.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
NU@b FINNAS MALVA@b@en
GRUPP
PEK>person/PEK JA@ub PEK
|
Idrott | sslc01_243.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PERSON.PL AKTIV.GÖRA grupp@&
GRUPP
zzz@& GÖRA EN
|
Dövidrottsspel | sslc01_244.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
POSS NITTIO^TVÅ@num POSS
GRUPP
DÅ@b DUKTIG GLOSA:(PEK-RUNT)
|
Skolgång | sslc01_286.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK TYP@b SAMMA
GRUPP
GLOSA:GRUPPFORMERA(GG>Y) SIMMA GLOSA:GRUPPFORMERA(LL)
|
Skolgång | sslc01_286.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
mtyp:det är UPPFOSTRA PEK.FL
GRUPP
TA BRY-OM GLOSA:(UMGÅS)
|
Skolgång | sslc01_286.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
LIV MED ANNAN(ml).FL@z
GRUPP
HÖRANDE HA|INTE PRO1
|
Teckenspråk hemma och utanför | sslc01_301.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PRO1 BRUKA DÖV(L)
GRUPP
MED HÖRANDE IN@b
|
Teckenspråk hemma och utanför | sslc01_301.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
SOM TYP@b LÅTA-SÄGA
GRUPP
SÅ-ATT-SÄGA TECKENSPRÅK EGEN
|
Teckenspråk hemma och utanför | sslc01_301.eaf | SSLC |