Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Vänta - sökning pågår..
Radnamn Annotering Filbeskrivning Filnamn Korpus
Glosa_DH S2
TOKIG PEK HUR GAMMAL(5) POSS>person SON DÅ@b
Kontakt med grannar sslc01_022.eaf SSLC
Glosa_DH S2
HUR GAMMAL(5) VARA PEK>person DÅ@b
Föreningsliv sslc01_023.eaf SSLC
Glosa_DH S1
MÅSTE TRÄFFAS PEK GAMMAL(5) VÄN FRÅN TID-FRAMÅT-TILL
Döv - Dövas dag, festival, etc. sslc01_044.eaf SSLC
Glosa_DH S1
GÖTEBORG(8)@en PEK PÅ GAMMAL(5) ULLEVI@en TROLLHÄTTAN@en MOTSPELA
Fotbollsminne sslc01_064.eaf SSLC
Glosa_DH S1
EFTER FYRTIO^ÅTTA@num ÅR@b GAMMAL(5) PRO1 BLI(L) tp@&
Fritt - bästa händelse sslc01_066.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 SEX ÅR@b GAMMAL(5) BÖRJA LÄRA-SIG OBJPRO1
Familj sslc01_101.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SITTA ORDFÖRANDE DYKA-UPP GAMMAL(5) ÄLVSBORG@en LÄN GAMMAL(5)@z
Förening sslc01_104.eaf SSLC
Glosa_DH S1
GLOSA:(?)@ka PU@g PEK GAMMAL(5) ELEV NY ELEV
Gamla tecken sslc01_109.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1 SKA NÄSTA-I-TUR-UPPÅT GAMMAL(5) ELEV NY@b ELEV
Gamla tecken sslc01_109.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TRADITION ORSAK TRADITION GAMMAL(5) ELEV NY@b ELEV
Gamla tecken sslc01_109.eaf SSLC
Glosa_DH S1
FÖRSTÅ(L) SJU ÅR GAMMAL(5) PRO1 TECKNA-GEST VARA
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PU@g DÅ@b PRO1 GAMMAL(5) SJU ÅR@b GRÖN
När lär man sig teckna sslc01_121.eaf SSLC
Glosa_DH S2
STÄMMA(J) PRO1.FL BÖRJA GAMMAL(5) OCH PENSIONÄR ÖKA(5)
Dövförening sslc01_123.eaf SSLC
Glosa_DH S2
HUR PU@g>person FÖRST(LL) GAMMAL(5) SIMMA SENT(Jbt) BRA
Att lära sig simma sslc01_124.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SJU TRE ÅR@b GAMMAL(5) NU@b HALTA EGEN
Företag sslc01_125.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MEN PEK HAN@b GAMMAL(5) SJU TVÅ SJU
Företag sslc01_125.eaf SSLC
Glosa_DH S1
BARN^BARN VARA FLICKA GAMMAL(5) NIO(ml) ÅR@b GAMMAL(5)
Lägenhetsrenovering sslc01_127.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PU@g UNG PEK>ringf GAMMAL(5) TJUGO^TVÅ ÅR@b BO
Lägenhetsrenovering sslc01_127.eaf SSLC
Glosa_DH S1
GAMMAL(5) NIO(ml) ÅR@b GAMMAL(5) TREVLIG
Lägenhetsrenovering sslc01_127.eaf SSLC
Glosa_NonDH S2
FEM FÖRST(LL) POJKE GAMMAL(5) NIO(G) ÅR@b ORDNING+TVÅ
Lägenhetsrenovering sslc01_127.eaf SSLC
Glosa_DH S1
VARA SEX MÅNAD(J) GAMMAL(5) TRO|INTE PEK MINNAS(5)
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S1
tp@& TIO(Y) MÅNAD(J) GAMMAL(5) ORSAK PEK BÖRJA
När börjar du teckna? sslc01_141.eaf SSLC
Glosa_DH S2
FÅ.MULTI PRO1 GLOSA:(?) GAMMAL(5) PEK JA@b FISKA(Q)-RYCKA
Föreningsliv sslc01_161.eaf SSLC
Glosa_DH S2
FRÅN SEXTON ÅR@b GAMMAL(5) TID-FRAMÅT I@b^DAG SPORT
Idrottsaktiviteter sslc01_162.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PU@g SEXTON ÅR@b GAMMAL(5) TID-FRAMÅT I@b^DAG ÄNDÅ
Idrottsaktiviteter sslc01_162.eaf SSLC
Glosa_DH S1
GÖRA MYCKET OCKSÅ GAMMAL(5) ELEV PÅVERKA1 TRO
Idrottsaktiviteter sslc01_162.eaf SSLC
Glosa_DH S1
FÅ1 MUSKEL BLI(L) GAMMAL(5) MÄNNISKA PRO1 BLI(L)
Idrottsaktiviteter sslc01_162.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SEX FEM_SEX@num ÅR@b GAMMAL(5) PRO1 ÅSKÅDA TITTA-PÅ
Dövas dag sslc01_164.eaf SSLC
Glosa_DH S1
PRO1 FEMTON ÅR@b GAMMAL(5) PRO1 FÖRST(LL) först(ll)@hd
Tv-program sslc01_166.eaf SSLC
Glosa_DH S1
FEMTON ÅR GAMMAL(G) GAMMAL(5) PEK HA TÄNKA-PÅ
Tv-program sslc01_166.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SEXTON SJUTTON ARTON GAMMAL(5) GLOSA:(PS) PU@g PRO1
Tolk sslc01_183.eaf SSLC
Glosa_DH S1
NIO(G) TID-FRAM-VERTIKAL ÅR@b GAMMAL(5) STARTA TID-FRAMÅT FINNAS
Tolk sslc01_183.eaf SSLC
Glosa_DH S2
MODERN ÄN PEK GAMMAL(5) ORDNING+EN LOKAL PRO1
Arbetsplats sslc01_203.eaf SSLC
Glosa_DH S2
FÖRST(LL) PEK LITEN(J) GAMMAL(5) LOKAL PEK mtyp:och var
Arbetsplats sslc01_203.eaf SSLC
Glosa_DH S2
SE STÅ VARELSE(44)+BEFINNA@p GAMMAL(5) TANT VARELSE(44)+BEFINNA@p mtyp:tro
Roligaste minne sslc01_209.eaf SSLC
Glosa_DH S2
BARA(B) TVÅ ÅR GAMMAL(5) sedan@& tp@& SEDAN(L)
Roligaste minne sslc01_209.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SVÄR^MOR ÅTTIO^SJU@num ÅR GAMMAL(5) FRÅN FALUN@en FRÅN
Roligaste minne sslc01_209.eaf SSLC
Glosa_DH S2
LÅTA-SÄGA TRE ÅR@b GAMMAL(5) NÅGON PEK>långf-ringf PEK>pekf
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
TVÅ TRE ÅR@b GAMMAL(5) LITEN-PERSON PRO1 FÖLJAS-ÅT
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_NonDH S1
två@hd TRE ÅR@b GAMMAL(5) BÖRJA LEKA MED
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
FYRA FEM ÅR@b GAMMAL(5) SÅ-ATT-SÄGA PRO1 ALLTID
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
NIO(G) TIO(Y) ÅR@b@z GAMMAL(5) TID-FRAMÅT-FRÅN DÅ@b PRO1
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S1
EN FLICKA LIKA GAMMAL(5) SOM(S) PRO1 ÅTTIO^SEX@num
Kommunikation med hörande sslc01_222.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1 FEM ÅR@b GAMMAL(5) PRO1 SÅ-ATT-SÄGA PRO1
Internationellt sslc01_223.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1 TRE ÅR@b GAMMAL(5) TVÅ_TRE@num@uppr MAMMA LÄRA-UT
Hur börja teckenspråk sslc01_241.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1 TRE ÅR@b GAMMAL(5) VARA|PEK LÄRA-SIG TECKNA
Hur börja teckenspråk sslc01_241.eaf SSLC
Glosa_DH S2
PRO1 FJORTON ÅR@b GAMMAL(5) TID-FRAMÅT STÄNGA-AV>hals DÅ@b
Hur börja teckenspråk sslc01_241.eaf SSLC
Glosa_DH S2
tp@& DÅ@b EN GAMMAL(5) GAMMAL(G) PERSON@kl PRO1
Arbetsplats sslc01_242.eaf SSLC
Glosa_DH S1
MOTORCYKEL-KÖRA ENSAM(B) tp@& GAMMAL(5) VÄG GPS@b PU@g
Roligaste minne sslc01_245.eaf SSLC
Glosa_DH S1
SOM mtyp:men mtyp:hur GAMMAL(5) DÅ@b PEK>person mtyp:men
Skolgång sslc01_283.eaf SSLC
FEEDBACK