Lägg till filter:
Kommaseparera för flera sökord
Skapa
PDF
Vänta - sökning pågår..
Radnamn | Annotering | Filbeskrivning | Filnamn | Korpus |
---|---|---|---|---|
Glosa_DH S2 |
UTANFÖR PEK glosa@&
FRÅGA-TILL1
PRO1.FL PRATA(5) OM@b
|
När fick jag kontakt med teckenspråk? | sslc01_021.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
EN HÖRANDE PERSON@kl
FRÅGA-TILL1
OBJPRO1 VECKA-DÅTID FRÅGA-TILL
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
PEK INTRESSERAD PEK
FRÅGA-TILL1
PRO1 TITTA-PÅ SMÅ(L)
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ROLIG FÅ1 SÅDAN
FRÅGA-TILL1
DÅ@b GLOSA:(TÄNKA) BÖRJA
|
När börjar du teckna? | sslc01_141.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PEK DÖV(L) PERF
FRÅGA-TILL1
PRO1 PEK HUR
|
Föreningsliv | sslc01_161.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
MÅ PEK VARFÖR
FRÅGA-TILL1
HUR PEK MÅ
|
Föreningsliv | sslc01_161.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
PU@g NU@b PENSIONÄR
FRÅGA-TILL1
OBJPRO1 PEK STÄLLA-UPP
|
Föreningsliv | sslc01_161.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
MASSA JA@b MÅNGA
FRÅGA-TILL1
VÄLKOMMEN IN@b FISK(L)^KLUBB
|
Föreningsliv | sslc01_161.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
TRETTIO|ÅR@b SEDAN-TID-TILLBAKA PEK
FRÅGA-TILL1
OBJPRO1 HUR MÅ
|
Mobiltelefon | sslc01_165.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ROLIG PEK PEK
FRÅGA-TILL1
MYCKET OCKSÅ också@hd
|
Roligaste minne | sslc01_209.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
POSS1 BROR PEK
FRÅGA-TILL1
en@& teckenspråk@& EN
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
DÅ@b TID(L) TID-FRAMÅT-TILL
FRÅGA-TILL1
VILKEN VÄLJA>pekf_långf_pekf_långf PRO1
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
LÅTA-VARA DÅ@b PEK
FRÅGA-TILL1
VILL VÄLJA>pekf_långf_pekf PRO1
|
Hur börja teckenspråk | sslc01_241.eaf | SSLC |
Glosa_DH S1 |
LÖN lön@hd PEK
FRÅGA-TILL1
OBJPRO1 VILL PEK
|
Utlandet 2 | sslc01_327.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
zzz@z IBLAND(7v) PEK
FRÅGA-TILL1
HUR TECKNA PEK.FL
|
Oral undervisning | sslc01_402.eaf | SSLC |
Glosa_DH S2 |
ÅR@b r@hd PEK
FRÅGA-TILL1
HUR MÅNGA BARN
|
Gambia | sslc01_406.eaf | SSLC |